Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni ! Sunt nou pe aici, sunt nou cu masinile .. Mi-am luat de vreo 2 luni un Opel Vectra 2000 16, 152 CP, din 1990 ... si's super multzumit de ea.Merge bine, se aude bine, dar .. motorul ishi cam face de cap.. in ce sens .. la relanti, cand stai pe loc .. turometru are variatzii (k si motorul de altfel, pt. ca se aude) .. de la 600 (oare e normal sa stea asa, sau trebuie sa-mi pun intrebari) pana pe la 800 - 900, apoi scade din nou ... ce se poate intampla ? Unii prieteni mi-au spus sa ma uit pe la furtune, sa nu fie crapate, sparte, sau s-ar putea sa nu fie prinse bine .. si baga mai mult aer decat ar fi normal .. poate ma putetzi ajuta si pe mine cu dilema mea. O zi buna tuturor ...
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Normal relanti-ul e pe la 800, dar poate fi reglat

Probabil la tine problema e ICV-ul (adica valva de ralanti). Cauta pe forum ca am mai scris undeva cum arata.
  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Ok ok .. unde si cum se regleaza ? poate imi dai o idee ... un mecanic mi-a spus ca poate ar trebui sa trec pe undeva pe la opel, sa-mi puna computeru' lor pe masina sa vada cum e reglata .. poate s-o faca orice mecanic ????
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu se regleaza, pur si simplu se curata cu carburol. in timp se depune mizerie si trebuie curatat la ~1 an
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2004

  • Mesaj Privat
vezi rfr-ul. e bobina aia de deasupra motorului. curata-l bine cu benzina
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
si eu am patit odata tot cu regulatorul de relanti ! mia ramas blocat intre 2500- 3000 oscilau rotatiile,pe moment m-am speriat f tare,dar am desfacut capota si am dat 2 chaspice in el si si-a revenit Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR