Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Adryanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2000 B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Opel Vectra b motor de 2.0 disel an 2000... daca nu o pornesc timp de 2 zile, a treia deja nu mai porneste. Sau dupa 3 zile porneste pentru cateva secunde dupa care se opreste si nu mai porneste decat dupa multe incercari.
Ce parere aveti?
Skip ads

  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai eu cred din cele relatate de tine ca se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina....!
  • Adryanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2000 B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dezvolta te rog. ce ar trebui sa verific? eventuale probleme...
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Citeste aici : https://www.clubopel.com/vie...dth+intra+bujiile
  • Adryanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2000 B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La mine problema nu e de bujii , se aprind tot timpul. Cand dau cheie motorul se invarte insa da senzatie ca nu are combustibil.
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
martorul de bujii se aprinde insa motorul porneste tot greu - incercati aici Cauta si vei gasi!
  • Adryanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2000 B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da, dar in topicul ala se discuta despre faptul ca porneste greu dupa cateva incercari iar in cazul meu dupa 2 zile(timp in care nu il pornesc deloc) porneste foarte foarte greu si da senzatia ca nu are motorina.
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Se aprind bujiile ? DA
Porneste greu ? DA
Citeste acolo si vei gasi o rezolvare, o sugestie, o idee.
Nu te astepta sa vina cineva si sa iti spuna "fa aia" si gata problema ta e rezolvata. Fiecare masina are particularitatile ei. De acolo poti trage niste concluzii care te pot ajuta.
Ai facut tot ce te sfatuiesc baietii si nu merge ?
La tine este probabil o problema de dezamorsare
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
e vorba de furtunasele de retur.. trebuiesc schimbate.. s-a discutat in topicurile mentionate mai sus
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
I se dezamorseaza pompa, adica are motorina din pompa pana la injectoare, in schimb de la rezervor pana la pompa nu are. Adica trage aer pe undeva. Cel mai probabil pe la filtrul de motorina. Eu acum am montat un filtru obisnuit, cu intrare si iesire.
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
db77aaa nu stiu pece te bazezi afirmind asta.dezamorsarea se poate face prin mai multe locuri si trebuiesc luate pe rind si eliminate
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu la masina din semnatura si sper sa se fi rezolvat, tocmai ce am luat-o din service. Si in cazul tau este vorba de dezamorsarea circuitului de motorina, circuit care se poate dezamorsa ori din cauza capacului de la filtrul de motorina care nu mai etanseaza, ori din cauza furtunaselor de retur, ori din cauza oringurilor de la injectoare, poate mai sunt si alte cauze dar pe care eu nu le stiu. Eu furtunasele de retur le-am schimbat mai de mult si problema a ramas, capacul filtrului de motorina, i-am schimbat garnitura si problema a ramas, acum au schimbat oringurile si sper din tot sufletul ca problema sa se fi rezolvat, altfel, ca si inainte, voi fi nevoit sa o pornesc in fiecare zi ca sa nu am surpriza ca a 2-a zi nu va mai porni.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
antonescu mihai a scris:db77aaa nu stiu pece te bazezi afirmind asta

Daca porneste, inseamna ca are toate condiitiile necesare functionarii, Daca se opreste imediat, inseamna ca nu mai are una din conditii.
Avand in vedere ca masina a pornit, s-a oprit, a dat mai mult la automat, a pornit iar, probabil motorina a lut-o in jos de la filtru, insa de la filtru pana in pompa a ramas, de acolo si pornirea scurta apoi oprirea.. A mea suferea de acelasi simptom pe perioade mai lungi de nefunctionare 12-72 h, cauza dovedindu-se a fi un oring de la conducata ce intra in filtrul de motorina care nu etansa perfect si lasa motorina sa se scurga inapoi in rezervor. Cum masina nu are pompa in rezervor, de aici si pana la alimentare din nou, dura mai mult. Am remediat-o provizoriu anuland filtrul de motorina original cu un filtru care are doar intrare si iesire+drenare(de provenienta VAG)......... De asta vara, provizoriul a ramas permanent. Spre surprinderea mea nu a facut figuri datorate faptului ca nu are preancalzirea din filtru.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se inchide.
Folositi cu incredere butonul CAUTA!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR