Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • AdiWiz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna !

Detin o X16XEL din 96' recent am picat la RAR pentru noxe, mai exact, valoarea Lambda prea mare. Informatiile de pe bonul respectiv sunt urmatoarele:

Carburant:benzina
HC: 237ppm
CO: 0.54%
CO2: 13.57%
02: 1.31%
CO Corr: 0.57% Vol
Lambda: 1.037
Temp. ulei 73 C
RPM: 2307 rpm

As dori sa stiu daca pot gasi undeva informatii despre cum ar trebui sa fie valoarile normale si daca adaug aditivi in benzina ar putea ajuta la ceva ?
Skip ads

  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Din cate stiu eu sunt ceva aditivi dar nu prea ai ce sa faci ... trebuie alta sonda, o sa te coste undeva la 100e sau vreo 150lei din shrot.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Inainte sa mergi la RAR incearca sa bagi o benzina buna "scumpa" de la OMV ... o sa iti mai scada valorile cu 15-20%
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Motivele pentru care un motor are iese din normele de poluare pot fi multe;uzura,filtru aer sau combustibil neschimbate,bujii,injectoare infundate,lipsa presiune benzina,erori sonde,combustibil prost,ulei neschimbat,reziduuri arse acumulate,valva EGR.Aditivul fie el oricat de minune curata chimic prin dizolvare a depunerilor si mai ales curatarea de calamina se face printr-o ardere mult mai fierbinte fapt ce duce la eliminarea multor componenti petrolieri depusi de-a lungul timpului.Poate fi adevarata reclama cum ca reduce noxele dar atentie numai cat timp se afla in amestec prin arderea mai eficienta la temperaturi mult superioare si am vazut un asemenea aditiv pe un HYUNDAI care a inrosit efectiv catalizatorul si in cazul in care nu-l topeste sunt convins ca n-a ramas pic de funingine in el.In primul rand depinde de tine cati bani esti dispus sa investesi in masina probabil in functie si de ce-ai de gand sa faci cu ea ulterior si primele ar fi pe lista schimbul de ulei ,verificat schimbat filtre,bujii,benzina de calitate cred ca OMV-ul e bun ,iar daca vrei o treaba cum scrie la carte verificat injectoare ,EGR-ul,diagnoza citit valori reale neaparat sonda lambda ce-i cu ea..Nu stiu nimic despre masina ta asa ca din variantele de mai sus alegi ce se potriveste mai bine in cazul tau.
  • AdiWiz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri ! Am facut schimb de ulei, filtre recent, am schimbat si EGR-ul. Nu stiam exact care ar trebui sa fie valorile normale pentru a trece RAR-ul si de aceea ma gandeam ca poate exista o alta solutie, pentru a nu schimba sonda.
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sonda lambda este doar un instrument de citire a acestor date ...schimbarea ei nu va reduce emisiile de noxe ........ba este posibil ca o sonda noua sa citeasca si mai corect si sa scoata la iveala trista realitate ....
mai apoi ....sonda lambda cea indicata pe bonuletul tau ....nu prea are legatura cu vreo componenta de pe masina ta ....Very Happy este doar un factor lambda calculat in baza procentelor celorlalti compusi chimici cititi de analizorul de gaze ...
  • alin g

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut
In primul rand ai nevoide de o diagnoza la motor
In testul Closed Loop iese la iveala 100% problema ta
Daca vi in sibiu te ajut gratis!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Valoarea sau factorul lambda e una si sonda lambda e alta dar iese in timp din parametri si incepe sa dea indicatii eronate despre temperatura gazelor de ardere si are un rol foarte important in consum si implicit noxe.Cine e cu mainile zi de zi in ele stie despre ce-i vorba .......fara diagnoza mici sansele sa nimeresti pe bajbaite plus ca nu poti verifica dupa reparatie rezultatul fara analizor de gaze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR