- CatalinN70
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Bucuresti
CatalinN70
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Salutare si bine v-am gasit. Duminica Corsa m-a lasat cu ochii in soare pentru prima data...ca sa zic asa.Masina a mers perfect pana in respectiva dimineata cand a inceput sa faca asa din senin.
Opel Corsa D, Z13 DTH...masina are acum 161.000 km. Masina porneste fara probleme, bujiile incandescente sunt schimbate, EGR-ul a fost schimbat cu unul nou.
Probleme: martorul din bord "masina cu cheita" apare si ramane aprins la 5...10 secunde dupa pornirea motorului, masina nu se tureaza peste 1500 rot/min. Am incercat varianta cu scosul bornei "-" de la baterie pentru 10 minute....aparent dupa aceea masina a mers bine vreo 20 de km, dupa care a revenit martorul si limitarea turatiei
Am facut un filmulet in aceasta dimineata, am facut testul cu pedala de acceleratie + frana apasata, si contactul pe pozitia 2...codurile asa cum le interpretez eu ar fi 6464 si 6656. Cred ca le interpretez eu gresit....am cautat, dar nu am gasit nimic despre aceste coduri. Din ce citisem codurile ar trebui sa fie in secventa de cate 4.
http://www.youtube.com/watch?v=BzwekrrlZUU
Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi....apreciez orice idee . Multumesc frumos.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z13DTH
Opel Corsa D, Z13 DTH...masina are acum 161.000 km. Masina porneste fara probleme, bujiile incandescente sunt schimbate, EGR-ul a fost schimbat cu unul nou.
Probleme: martorul din bord "masina cu cheita" apare si ramane aprins la 5...10 secunde dupa pornirea motorului, masina nu se tureaza peste 1500 rot/min. Am incercat varianta cu scosul bornei "-" de la baterie pentru 10 minute....aparent dupa aceea masina a mers bine vreo 20 de km, dupa care a revenit martorul si limitarea turatiei
Am facut un filmulet in aceasta dimineata, am facut testul cu pedala de acceleratie + frana apasata, si contactul pe pozitia 2...codurile asa cum le interpretez eu ar fi 6464 si 6656. Cred ca le interpretez eu gresit....am cautat, dar nu am gasit nimic despre aceste coduri. Din ce citisem codurile ar trebui sa fie in secventa de cate 4.
http://www.youtube.com/watch?v=BzwekrrlZUU
Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi....apreciez orice idee . Multumesc frumos.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z13DTH
- CatalinN70
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Bucuresti
CatalinN70
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2017
- Mesaj Privat
johnelll
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2017
- Mesaj Privat
- georgesimonescu
- *
- 47 mesaje
- din 07 Dec 2017
- Astra 2017 B16dth
- Arges
georgesimonescu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2017 B16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2017
- Mesaj Privat
- CatalinN70
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Bucuresti
CatalinN70
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salutare, am reusit sa repar Corsa acum 3 luni...dupa ce a stat ceva pe bara; mai am un Cielo si am mers cu el....old school never dies
Problema a fost ECU motor....a intrat apa la el si nu mai functiona, am incercat sa il repar...am fost plimbat 3 saptamani aiurea + bani, si dupa ce a fost "reparata"....nevoie, masina nici macar nu mai pornea. Se pare ca este o problema cunoscuta, sunt multi patiti pe forumuri din afara, ECU fiind situat in afara masinii sub parbriz/stergatoare, o zona unde se strange apa... daca acel furtun de degajare a apei este obturat....ramane apa acolo, asa ca mare grija.
Am rezolvat-o cu un ECU din dezmembrari, pt acelasi tip de motor....masina are 170k km si merge ok acum, are un mic tremurat nu stiu de ce si un sunet metalic la relanti (banuiesc lantul...este cel original, nu s-a umblat niciodata la el).
Problema a fost ECU motor....a intrat apa la el si nu mai functiona, am incercat sa il repar...am fost plimbat 3 saptamani aiurea + bani, si dupa ce a fost "reparata"....nevoie, masina nici macar nu mai pornea. Se pare ca este o problema cunoscuta, sunt multi patiti pe forumuri din afara, ECU fiind situat in afara masinii sub parbriz/stergatoare, o zona unde se strange apa... daca acel furtun de degajare a apei este obturat....ramane apa acolo, asa ca mare grija.
Am rezolvat-o cu un ECU din dezmembrari, pt acelasi tip de motor....masina are 170k km si merge ok acum, are un mic tremurat nu stiu de ce si un sunet metalic la relanti (banuiesc lantul...este cel original, nu s-a umblat niciodata la el).