- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
In primul rand salutari tuturor opelistilor.
Sunt inscris pe acest forum de mai mult timp deoarece imi place la nebunie opel omega B.
De curand sunt proprietarul unui astfel de model dar am si o gramada de probleme pe care sper sa le pot rezolva cu ajutorul vostru.Deci sa incep:
Cel de la care am luat masina mi-a spus ca i-a schimbat garnitura de chiuloasa ca era ciupita si are un furtun spart pe unde pierde apa.Deci n-am prea avut cum sa vad la ce temperatura lucreaza motorul si am luat-o asa.I-am reparat furtunul(era unul din furtunele care intra in calorifer,l-am taiat si l-am introdus in teava).Pe asta am rezolvat-o.In continuare am plecat cu masina si se ridica foarte repede apa cand merg mai incet prin oras sau in afara la drum cu sa zic 100 la ora mai scade dar nu sub 85.In interior nu baga absolut de loc caldura indiferent cum umblu la butoane.Am pus mana pe furtunele care intra in radiator sau cele care sunt pe langa sunt calde in schimb daca pun mana pe motor e aproape rece in ciuda faptului ca la bord indicatorul e trecut de 100 grade.
Alta problema ar fi stergatoarele:nu merg pe nici o treapta iar pompita de apa merge arunca apa.Am vrificat toate sigurantele nu e niic una arsa.
Iar la caldura in interior dupa nu stiu cati km nu-mi mai baga deloc nici rece nici cald.Toate becurile se aprind dar nu mai baga deloc aer.Cam astea sunt principalele probleme.Ar mai fi incalzire in scaunul din dreapta care nu merge,proiectoarele nu se aprind dar in timp ce merge motorul cel de pe dreapta mai face cate un blitz de parca ar fi masina de politie.TC din ca cauza ar putea ramane aprins?Imi mai puteti spune cum pot sa resetez calculatorul ca poate imi mai dispar din erori?
Va multumesc mult daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi,macar daca ajung pe la mecanic sa stiu despre ce e vorba.
Masina e un Opel Omega MV6 din '96.
Am citit o gramada de topicuri de aici de pe sit dar n-am gasit cred eu rezolvari la ce am.Daca am introdus gresit imi cer scuze si rog moderatorii sa-l introduca unde trebuie.
Multumesc
Sunt inscris pe acest forum de mai mult timp deoarece imi place la nebunie opel omega B.
De curand sunt proprietarul unui astfel de model dar am si o gramada de probleme pe care sper sa le pot rezolva cu ajutorul vostru.Deci sa incep:
Cel de la care am luat masina mi-a spus ca i-a schimbat garnitura de chiuloasa ca era ciupita si are un furtun spart pe unde pierde apa.Deci n-am prea avut cum sa vad la ce temperatura lucreaza motorul si am luat-o asa.I-am reparat furtunul(era unul din furtunele care intra in calorifer,l-am taiat si l-am introdus in teava).Pe asta am rezolvat-o.In continuare am plecat cu masina si se ridica foarte repede apa cand merg mai incet prin oras sau in afara la drum cu sa zic 100 la ora mai scade dar nu sub 85.In interior nu baga absolut de loc caldura indiferent cum umblu la butoane.Am pus mana pe furtunele care intra in radiator sau cele care sunt pe langa sunt calde in schimb daca pun mana pe motor e aproape rece in ciuda faptului ca la bord indicatorul e trecut de 100 grade.
Alta problema ar fi stergatoarele:nu merg pe nici o treapta iar pompita de apa merge arunca apa.Am vrificat toate sigurantele nu e niic una arsa.
Iar la caldura in interior dupa nu stiu cati km nu-mi mai baga deloc nici rece nici cald.Toate becurile se aprind dar nu mai baga deloc aer.Cam astea sunt principalele probleme.Ar mai fi incalzire in scaunul din dreapta care nu merge,proiectoarele nu se aprind dar in timp ce merge motorul cel de pe dreapta mai face cate un blitz de parca ar fi masina de politie.TC din ca cauza ar putea ramane aprins?Imi mai puteti spune cum pot sa resetez calculatorul ca poate imi mai dispar din erori?
Va multumesc mult daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi,macar daca ajung pe la mecanic sa stiu despre ce e vorba.
Masina e un Opel Omega MV6 din '96.
Am citit o gramada de topicuri de aici de pe sit dar n-am gasit cred eu rezolvari la ce am.Daca am introdus gresit imi cer scuze si rog moderatorii sa-l introduca unde trebuie.
Multumesc
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- drestea
- **
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Din pacate posesorii de Omega suntem destul de putini. Nici eu nu am masina de mult timp dar pana acum nu am avut probleme deosebite cu ea, sper sa fie la fel si in continuare.
Dar cand pornesti caldura si dai drumul la ventilator, se aude facand zgomot sau nu? Eventual verifica si furtunele care intra in interiorul masinii daca sunt sau nu calde. Si la mine temperatura urca destul de mult, chiar si daca timpul e mai rece atunci cand circul prin oras si e aglomerat si merg incet sau daca fac multe manevre pe spatiu mic. Cu scaunul si becurile de ceata... verifica cablurile si contactele acestora, poate sa fie undeva intrerupt, dar cel mai bine consulti un electrician, de preferat unul care sa si stie meserie, ca de ceilalti sunt destui. Daca iti apar erori, cel mai sigur de sters e cu un tester, te costa undeva in jur de 30 ron si asa poti sa vezi daca mai ai si alte probleme.
Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult, oricum verifica ce crezi ca se poate si daca nu gasesti nimic, mai bine cauta pe cineva care se priceapa, eventual cere referinte la cei din zona ta.
Sper sa rezolvi si sa te bucuri de masina fara alte incidente!
Din pacate posesorii de Omega suntem destul de putini. Nici eu nu am masina de mult timp dar pana acum nu am avut probleme deosebite cu ea, sper sa fie la fel si in continuare.
Dar cand pornesti caldura si dai drumul la ventilator, se aude facand zgomot sau nu? Eventual verifica si furtunele care intra in interiorul masinii daca sunt sau nu calde. Si la mine temperatura urca destul de mult, chiar si daca timpul e mai rece atunci cand circul prin oras si e aglomerat si merg incet sau daca fac multe manevre pe spatiu mic. Cu scaunul si becurile de ceata... verifica cablurile si contactele acestora, poate sa fie undeva intrerupt, dar cel mai bine consulti un electrician, de preferat unul care sa si stie meserie, ca de ceilalti sunt destui. Daca iti apar erori, cel mai sigur de sters e cu un tester, te costa undeva in jur de 30 ron si asa poti sa vezi daca mai ai si alte probleme.
Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult, oricum verifica ce crezi ca se poate si daca nu gasesti nimic, mai bine cauta pe cineva care se priceapa, eventual cere referinte la cei din zona ta.
Sper sa rezolvi si sa te bucuri de masina fara alte incidente!
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut
Cand am luat-o mi-a bagat aer(adica a pornit ventilatorul) si apoi nu a mai mers.Ieri am pus-o pe tester si nu mi-a dat nici o eroare.Dar imi sparge furtunele din spatele motorului cele care ies din motor si intra in calorifer.Am bagat apa si aer cu presiune dar mi-a iesit afara fara sa dea semne ca ar fi ceva infundat.Si am mai gasit un vacuum sau nu stiu cum se numeste care nu mai lucreaza nu mai are in interior cauciucul acela care schimba circuitul de pe un furtun pe altul.Stii cumva cum se numeste piesa?I-am facut si poza.De unde as putea cumpara furtunele acelea care imi intra si ies din motor,calorifer?Aici la mine in Vl am intrebat si numai dupa sarbatori pot sa-mi aduca,nu pot sa stau pana atunci fara masina.Mai multi mi-au zis ca ar fi garnitura de chiulasa dar nu-mi da ulei in vasul de expansiune,nu am apa(spuma)pe joja iar fumul e normal nu alb sau cum se mai spune.Nu-mi pot da seama ce are.Eu banuiesc ca ar fi furtunele ca sunt coapte bag surubelnita in ele si le rup cu mana.Da-mi si mie o idee un sfat daca stii ce ar putea avea
Acum mi-a mai venit o idee.Stii cumva care e pozitia la piesas din poza?Poate cine a umblat pe acolo a inversat furtunele si de aia imi face presiune mare.Stii cumva daca piesa se aseaza ca in prima poza sau ca in a doua poza?
Cand am luat-o mi-a bagat aer(adica a pornit ventilatorul) si apoi nu a mai mers.Ieri am pus-o pe tester si nu mi-a dat nici o eroare.Dar imi sparge furtunele din spatele motorului cele care ies din motor si intra in calorifer.Am bagat apa si aer cu presiune dar mi-a iesit afara fara sa dea semne ca ar fi ceva infundat.Si am mai gasit un vacuum sau nu stiu cum se numeste care nu mai lucreaza nu mai are in interior cauciucul acela care schimba circuitul de pe un furtun pe altul.Stii cumva cum se numeste piesa?I-am facut si poza.De unde as putea cumpara furtunele acelea care imi intra si ies din motor,calorifer?Aici la mine in Vl am intrebat si numai dupa sarbatori pot sa-mi aduca,nu pot sa stau pana atunci fara masina.Mai multi mi-au zis ca ar fi garnitura de chiulasa dar nu-mi da ulei in vasul de expansiune,nu am apa(spuma)pe joja iar fumul e normal nu alb sau cum se mai spune.Nu-mi pot da seama ce are.Eu banuiesc ca ar fi furtunele ca sunt coapte bag surubelnita in ele si le rup cu mana.Da-mi si mie o idee un sfat daca stii ce ar putea avea
Acum mi-a mai venit o idee.Stii cumva care e pozitia la piesas din poza?Poate cine a umblat pe acolo a inversat furtunele si de aia imi face presiune mare.Stii cumva daca piesa se aseaza ca in prima poza sau ca in a doua poza?
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
La ce ai spus tu este aproape imposibil sa ai probleme cu garnitura de chiloasa.
Poti de asemenea sa incerci sa vezi cum stai cu termostatul, s-ar putea ca aia sa fie problema caldurii. In cazul meu baga cald cand are chef. Adica intr-o zii baga caldure dupa 1 minut, iar in alta dupa 10, cum imi este norocul, iar temperatura din bord urca cand are chef.
Am tot cautat problema si am vazut ca pe langa termostat aveam urme roz de la antigel. Acuma il astept si eu pe Mos Craciun sa vina cu altul si sa remediez problema.
De asemenea si furtunele tale sunt o problema. S-ar putea sa ia aer fals pe acolo si sa produca multe simptome. Iti recomand sa le schimbi, cu 50ron le schimbi toate.
Incearca sa cauti un termostat second, eu mi-am gasit cu 50ron la un coleg de pe forum. Poti posta un anunt la categoria vand/cumpar piese ...
Sper sa te ajute,
Cristi.
La ce ai spus tu este aproape imposibil sa ai probleme cu garnitura de chiloasa.
Poti de asemenea sa incerci sa vezi cum stai cu termostatul, s-ar putea ca aia sa fie problema caldurii. In cazul meu baga cald cand are chef. Adica intr-o zii baga caldure dupa 1 minut, iar in alta dupa 10, cum imi este norocul, iar temperatura din bord urca cand are chef.
Am tot cautat problema si am vazut ca pe langa termostat aveam urme roz de la antigel. Acuma il astept si eu pe Mos Craciun sa vina cu altul si sa remediez problema.
De asemenea si furtunele tale sunt o problema. S-ar putea sa ia aer fals pe acolo si sa produca multe simptome. Iti recomand sa le schimbi, cu 50ron le schimbi toate.
Incearca sa cauti un termostat second, eu mi-am gasit cu 50ron la un coleg de pe forum. Poti posta un anunt la categoria vand/cumpar piese ...
Sper sa te ajute,
Cristi.
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
dupa parerea mea rezolvarile ar fi :
1. pentru sistemul de racire a motorului
verificare planeitate chiuloasa si eventual rectificat si implicit schimbare garnitura de chiuloasa cu una corespunzatoare!
in cazul in care chiuloasa a fost rectificata sa spui asta cand cumperi garnitura de chiuloasa !
tot pentru aceeasi problema rezolvare poate fi simpla! termostatul blocat! acesta se poate verifica intr-o oala cu apa fiarta! atunci cand temperatura apei ajunge la o anumita temperatura acesta ar trebui sa se deschida! daca nu se deschide trebuie schimbat si acesta!
2. nu merge caldura in interior
asta pentru ca nu iti ajunge apa calda in radiatorul din aeroterma!
3. stergatoarele nu merg probabil din cauza vreunei sigurante sau un contact imperfect!
pentru furtune si alte piese poti veni in bucuresti sa faci comanda pe aici la un magazin de piese auto! daca imi spui ce anume iti trebuie pot sa intreb eu pe undeva pe aici la un magazin de piese sa vad in cat timp ajung !
1. pentru sistemul de racire a motorului
verificare planeitate chiuloasa si eventual rectificat si implicit schimbare garnitura de chiuloasa cu una corespunzatoare!
in cazul in care chiuloasa a fost rectificata sa spui asta cand cumperi garnitura de chiuloasa !
tot pentru aceeasi problema rezolvare poate fi simpla! termostatul blocat! acesta se poate verifica intr-o oala cu apa fiarta! atunci cand temperatura apei ajunge la o anumita temperatura acesta ar trebui sa se deschida! daca nu se deschide trebuie schimbat si acesta!
2. nu merge caldura in interior
asta pentru ca nu iti ajunge apa calda in radiatorul din aeroterma!
3. stergatoarele nu merg probabil din cauza vreunei sigurante sau un contact imperfect!
pentru furtune si alte piese poti veni in bucuresti sa faci comanda pe aici la un magazin de piese auto! daca imi spui ce anume iti trebuie pot sa intreb eu pe undeva pe aici la un magazin de piese sa vad in cat timp ajung !
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pai sa le luam pe rand:
Termostatul nu cred ca e blocat pt ca atunci cand imi ajunge apa pe la 80 si ceva de grade aproximativ ca nu mai retin exact temperatura pun mana pe furtunl gros care iese din termostat si se incalzeste deci lucreaza.
Caldura in interior imi baga dar nu-mi mere ventilatorul pe nici o treapta, baga doar cand am ceva viteza deci se exclude si varianta cu calorifer infundat.
La stergatoare am scos si mufa din motoras si-mi ajunge tensiune deci banuiesc ca e ceva din motoras poate lamelele de contact.
Ar fi o varianta sa imi poti lau si mie furtune din Buc eu nu am cum sa ajung prea curand pe acolo iar aici in Vl am fost ieri intr-un magazin si mi-a spus ca tocmai dupa sarbatori.Beleaua e ca in piesa aceea careia i-am facut poza intra un furtun in forma de T care intra in piesa din poza in calorifer si in motor si tre sa iau si piesa aia ca valva aceea din interior sau cum s-o numi e dusa.Si apropo stiti cumva cum se poate scoate termostatul la motorul asta?Ca am inteles ca tre sa desfac distributia pt a ajunge la el.Eu am scos furtunul cel gros dar cred ca e bagat pe teava mai jos, poate pe dedesubt sa pot umbla.Stiti cumva?
Va multumesc
Termostatul nu cred ca e blocat pt ca atunci cand imi ajunge apa pe la 80 si ceva de grade aproximativ ca nu mai retin exact temperatura pun mana pe furtunl gros care iese din termostat si se incalzeste deci lucreaza.
Caldura in interior imi baga dar nu-mi mere ventilatorul pe nici o treapta, baga doar cand am ceva viteza deci se exclude si varianta cu calorifer infundat.
La stergatoare am scos si mufa din motoras si-mi ajunge tensiune deci banuiesc ca e ceva din motoras poate lamelele de contact.
Ar fi o varianta sa imi poti lau si mie furtune din Buc eu nu am cum sa ajung prea curand pe acolo iar aici in Vl am fost ieri intr-un magazin si mi-a spus ca tocmai dupa sarbatori.Beleaua e ca in piesa aceea careia i-am facut poza intra un furtun in forma de T care intra in piesa din poza in calorifer si in motor si tre sa iau si piesa aia ca valva aceea din interior sau cum s-o numi e dusa.Si apropo stiti cumva cum se poate scoate termostatul la motorul asta?Ca am inteles ca tre sa desfac distributia pt a ajunge la el.Eu am scos furtunul cel gros dar cred ca e bagat pe teava mai jos, poate pe dedesubt sa pot umbla.Stiti cumva?
Va multumesc
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
....sau ! daca nu iti e greu, fiind mai aproape, iti recomand cu caldura un service din SLATINA, jud. OLT, unde poti face comanda de orice piesa, comanda ajungand de pe o zi pe alta!
este vorba de serice-ul auto AUTOTOP care e situat pe str. OITUZ vis-a-vis de restaurantul NONEL!
si...nu exclude varianta cu planeitatea chiuloasei pentru ca iti poate face probleme cand iti e lumea mai draga! mai bine mergi si verifica!
restul tin de instalatia electrica a masinii, sigurante, contact imperfecte sau motorase arse !
cat despre termostat, eu am un astra g si habar nu am cum e la omega, dar nu cred sa fie atat de complicat!
este vorba de serice-ul auto AUTOTOP care e situat pe str. OITUZ vis-a-vis de restaurantul NONEL!
si...nu exclude varianta cu planeitatea chiuloasei pentru ca iti poate face probleme cand iti e lumea mai draga! mai bine mergi si verifica!
restul tin de instalatia electrica a masinii, sigurante, contact imperfecte sau motorase arse !
cat despre termostat, eu am un astra g si habar nu am cum e la omega, dar nu cred sa fie atat de complicat!
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
O sa postez rezolvarile aici poate pot ajuta si pe altii din ce am gasit eu
Am schimbat toate furtunele de la instalatia de racire si am descoperit ca nu-mi lucreaza prima treapta la termocupla si nu-mi porneste ventilatorul pe prima treapta.Asa ca mie imi pornea doar a doua treapta si fiind si furtunele imbatranite facea presiune si le spargea.Ventilatorul de la clima aveam modulul electronic cred ca se numeste avea contacte oxidate, le-am curatat si acum functioneaza perfect.Iar la stergatoare aveam unul dintre stergatoare blocat si nu puteau parghiile sa invarta ansamblul.Le-am desfacut, le-am curatat si acum functioneaza perfect.Mai am cateva mufe pe care le-am gasit si nu stiu cam ce e cu ele dar o sa le rezolv si pe alea.Ce nelamuriri as mai avea si poate ma puteti ajuta si pe mine cu ele:am senzor de lumina in oglinda sin cate am inteles de la un prieten acela ar actiona perdeluta spate cand ma orbeste cel din spate.Mie nu-mi ridica perdeluta daca e asa.Si am mai observat ca in capacul acela care acopera prinderea oglinzii interne am o gramada de fire.Am inteles ca ar fi senzor de ploaie care actioneaza stergatoarele.Daca e adevarat imi puteti spune si mie cum functioneaza?Tempomatul cum se actioneaza?Eu am apasat butoanele de pe maneta dar nu intampla nimic.
Imi cer scuze de postul lung si sper ca ma puteti ajuta si pe mine cu aceste nelamuriri.
Multumesc
Am schimbat toate furtunele de la instalatia de racire si am descoperit ca nu-mi lucreaza prima treapta la termocupla si nu-mi porneste ventilatorul pe prima treapta.Asa ca mie imi pornea doar a doua treapta si fiind si furtunele imbatranite facea presiune si le spargea.Ventilatorul de la clima aveam modulul electronic cred ca se numeste avea contacte oxidate, le-am curatat si acum functioneaza perfect.Iar la stergatoare aveam unul dintre stergatoare blocat si nu puteau parghiile sa invarta ansamblul.Le-am desfacut, le-am curatat si acum functioneaza perfect.Mai am cateva mufe pe care le-am gasit si nu stiu cam ce e cu ele dar o sa le rezolv si pe alea.Ce nelamuriri as mai avea si poate ma puteti ajuta si pe mine cu ele:am senzor de lumina in oglinda sin cate am inteles de la un prieten acela ar actiona perdeluta spate cand ma orbeste cel din spate.Mie nu-mi ridica perdeluta daca e asa.Si am mai observat ca in capacul acela care acopera prinderea oglinzii interne am o gramada de fire.Am inteles ca ar fi senzor de ploaie care actioneaza stergatoarele.Daca e adevarat imi puteti spune si mie cum functioneaza?Tempomatul cum se actioneaza?Eu am apasat butoanele de pe maneta dar nu intampla nimic.
Imi cer scuze de postul lung si sper ca ma puteti ajuta si pe mine cu aceste nelamuriri.
Multumesc
- andrey_pimp
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2008
- Omega 1996 x30x
- Iasi
andrey_pimp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x30x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut! senzorul de lumina din oglinda functioneaza in felul urmator : cand e noapte afara si bate o lumina puternica din spate oglinda se inverzeste, iar firele care intra in oglinda nu sunt de la senzor de ploaie ci de la reglarea electrica. asta in caz de ai scaune cu memorie. sper ca am fost de folos.
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eu nu cred balivernele astea cu perdeluta ca se ridica singura
senzorul din oglinda functionaza cum a zis: andrey_pimp , restul de fire probabil misca oglinda dupa modul cum a fost reglata pt fiecare pozitie a scaunului daca spui ca poti memora cateva pozitii ale scaunului, poate e ca la renault si acolo ai si senzorul de la climatronic(senzorul de temp in habitaclu) asta daca are asa ceva masina ta
pt piesa aceea mergi la dezmembrari (intre valcea si targu-jiu, aproape de valcea(pe partea stanga cand mergi spre tg-jiu, intr-o comuna) au piese multe pt o gramada de masini dar ce e drept si preturi aberante si exagerat de mari, piesa din pozele tale cred ca e identica cu cea de pe vectra b , astra f si probabil si tigra si calibra.
senzorul din oglinda functionaza cum a zis: andrey_pimp , restul de fire probabil misca oglinda dupa modul cum a fost reglata pt fiecare pozitie a scaunului daca spui ca poti memora cateva pozitii ale scaunului, poate e ca la renault si acolo ai si senzorul de la climatronic(senzorul de temp in habitaclu) asta daca are asa ceva masina ta
pt piesa aceea mergi la dezmembrari (intre valcea si targu-jiu, aproape de valcea(pe partea stanga cand mergi spre tg-jiu, intr-o comuna) au piese multe pt o gramada de masini dar ce e drept si preturi aberante si exagerat de mari, piesa din pozele tale cred ca e identica cu cea de pe vectra b , astra f si probabil si tigra si calibra.
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nu cred ca oglinda are legatura cu reglajul scaunelor, eu unul ma gandesc ca ar trebui sa fie un reglaj ceva legat de oglinda interna daca ar fi legata cu memoriile scaunelor, doar nu te apuci sa tragi de oglinda cand iti muti scaunul si il programezi pe prima memorie iar apoi se muta oglinda in aceasi pozitie.Eu unul nu vad alta varianta decat aceasta dar nu mi se pare plauzibila.De pe forum senzorii de climatronic am inteles ca unul ar fi exact pe mijlocul bordului aproape de parbriz si inca unul intre butoanele de la clima.Dar tot nu inteleg ce senzori sunt cei din oglinda.Unul e orientat in fata si unul in spate.Am gasit acea piesa, iar in legatura cu acea dezmembrare de care ai spus tu e cea mai ieftina si ''plina'' dezmembrare de pe raza judetului.Bine ca nu pt toti dar majoritatea celor care se duc acolo il cunosc direct sau indirect pe proprietar si scapa mai ieftin.N-are rost sa va dau preturi de la alte dezmembrari ca va cruciti cat pot cere unii.Oricum multumesc mult de sfaturi
- andrey_pimp
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2008
- Omega 1996 x30x
- Iasi
andrey_pimp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x30x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
ca sa vezi daca merge oglinda poti face in felul urmator: iti memorezi o pozitie pe scaun dupa care iti dereglezi oglinda si apesi pe pozitia care ai memorat , la mine asa merge cel putin am un omega b mv6 full. Si pote ma ajuta si pe mine cineva. La ce temperatura trebuie sa stea acul de la temperatura? ca tocmai am schimbat termocupla si imi dezchide prima pozitie de la ventelator dupa 95 grade. merci anticipat
- chuckye2005
- OP
- 83 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Omega 1996 X30XE
- Valcea
chuckye2005
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Valcea
- Masina: Omega 1996 X30XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
La mine deschide tot la 95 prima treapta iar a doua deschide la 100 de grade.Eu am termocupla de 95-105 si 100-110 ce ma dispera pe mine ca mie nu-mi sta apa constant daca merg in afara pana in 100km/h imi sta cam pe la 87 iar daca trec de 100 imi sta fix la 98.Iar in oras oscileaza intre 87 si 98.La tine cum e?Am mai avut o vectra b din 99 cu motor 2000dti si aveam aceasi problema, un amic la fel cu o vectra a de prin 94 la toate oscila apa.Ma intreb daca opelul chiar asa prost e la capitolul racire?La un passat din 79 cu motor de 1600 benzina nu aveam nici un fel de problema statea apa fix si vara pe caldura in pras si iarna in afara.
- andrey_pimp
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2008
- Omega 1996 x30x
- Iasi
andrey_pimp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x30x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat