- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna,
Dupa ce am inceput sa pierd antigel am citit cam tot ce era pe forum si m-am gandit sa pun toate inf. la un loc. In caz ca patiti la fel puteti verifica urmatoarele:
1. Mocheta uda - radiator clima defect
2. Verificati garnitura de la capacul de antigel.
3. Verificati radiatorul - antigelul dupa evaporare lasa o urma urata de culoarea antigelului.
4. Verificati conductele sa nu fie fisurate
5. Daca aveti posibilitatea ridicati masina si faceti o inspectie si pe dedesubt
6. Dati jos capacul de plastic de pe motor si aruncati si un ochi pe acolo.
7. Pompa de apa
In cazut meu problema era la pct.6, pierd antigel pe langa camera termostatului. Se vede foarte frumos o dunga roz cu a curs. Acuma mai ramane de cumparat piese si pus pe treaba
Daca nu este nici una din aceste cauze ... la doctor cu ea. Sper sa va ajute si sa va scuteasca de o cheltuiala in plus.
Dupa ce am inceput sa pierd antigel am citit cam tot ce era pe forum si m-am gandit sa pun toate inf. la un loc. In caz ca patiti la fel puteti verifica urmatoarele:
1. Mocheta uda - radiator clima defect
2. Verificati garnitura de la capacul de antigel.
3. Verificati radiatorul - antigelul dupa evaporare lasa o urma urata de culoarea antigelului.
4. Verificati conductele sa nu fie fisurate
5. Daca aveti posibilitatea ridicati masina si faceti o inspectie si pe dedesubt
6. Dati jos capacul de plastic de pe motor si aruncati si un ochi pe acolo.
7. Pompa de apa
In cazut meu problema era la pct.6, pierd antigel pe langa camera termostatului. Se vede foarte frumos o dunga roz cu a curs. Acuma mai ramane de cumparat piese si pus pe treaba
Daca nu este nici una din aceste cauze ... la doctor cu ea. Sper sa va ajute si sa va scuteasca de o cheltuiala in plus.
Dannnny
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pai in cazul asta, la tine cristi AR, e spart radiatorul de incalzire ala care este sub consola centrala in habitaclu.
@inspectoratul, as mai adauga un punct daca imi permiti.
Unele motoare (daca nu chiar toate) au niste dopuri atat in blocul motor cat si in chiulasa. Aceste dopuri exista ca protectie impotriva inghetului care duce la modificarea volumului lichidului de racire in blocul motor respectiv chiulasa. Asadar, aceste dopuri pot ceda in timp si sa lase o cantitate mica de antigel (la inceput) sa se scurga afara. De cele mai multe ori cand exista cazul acesta nu se vede de la inceput unde e "buba" deoarece apa iese numai cand e presiune (adica cand apa e la 90 grade) de unde si motorul e cald si orice picatura de apa care se scurge pe bloc - se evapora. Vorbesc din experienta, 2 luni am tot cautata sa vad pe unde pierd antigel.
@inspectoratul, as mai adauga un punct daca imi permiti.
Unele motoare (daca nu chiar toate) au niste dopuri atat in blocul motor cat si in chiulasa. Aceste dopuri exista ca protectie impotriva inghetului care duce la modificarea volumului lichidului de racire in blocul motor respectiv chiulasa. Asadar, aceste dopuri pot ceda in timp si sa lase o cantitate mica de antigel (la inceput) sa se scurga afara. De cele mai multe ori cand exista cazul acesta nu se vede de la inceput unde e "buba" deoarece apa iese numai cand e presiune (adica cand apa e la 90 grade) de unde si motorul e cald si orice picatura de apa care se scurge pe bloc - se evapora. Vorbesc din experienta, 2 luni am tot cautata sa vad pe unde pierd antigel.
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
Pot fi cele patru oringuri , dar radiatorul de incalzire nu cred ca este spart deoarece ar trebui sa se abureasca geamurile din interior si mie nu mi se aburesc geamurile. Am citit pe forum ca se poate schimba acasa oringurile dar nu stiu ce sa fac cu cd playerul pentru ca nu am codul si nu stiu cum sa-l aflu acasa ( fara reprezentanta).
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
pai ca sa schimbi cele 4 oringuri nu tb sa umbli la casetofon nu are nici o legatura ca doar nu iei borna de la baterie,sa schimbi oringurile de la caloriferul de incalzire tb sa dai jos antigelul (pt a evita scurgerile din calorifer--oricum va curge antigelul din calorifer, pui ceva o carpa sa protejeze )apoi iti tb canal sau elevator ca sa poti desfaci cele 2 suruburi(f lungi) care prinde carcasa caloriferului ,tb sa dai la o parte ansamblul de la schimbator ,frana de mana si apoi vezi carcasa caloriferului .situata la mijloc (aici vezi ca este prinsa in niste sigurante -desfa acele sigurante apoi dai de calorifer.este obligatoriu sa iei toate cele 4 oringuri (numai pe original te sfatuiesc sa le cumperi) oricum va veni la set impreuna cu sigurantele de la calorifer si cu sigurantele de la carcasa caloriferului.vezi ca sigurantele caloriferului se dau c-am greu jos si tb inlocuite neaparat cu noi-)-ai grija cum dai jos sigurantele caloriferului caci acesta este din aluminiu si este foarte fragil in zona sigurantelor sa nu rupi vreo ureche de prindere a sigurantei.In momentul in care schimbi oringurile ,le poti da cu un pic de vaselina (nu multa) apoi cand pui la loc caloriferul sa-l pui drept(bine ar fi sa pui ceva sub el sa stea cat mai drept--dupa care pune sigurantele) pune antigelul la loc in masina (nu uita sa inchizi robinetul de jos pe unde sa scurs antigelul )apoi porneste masina si vezi daca mai curge tb sa astepti un pic sa se incalzeasca motorul sa bage caldura ,apoi daca totul este OK poti sa montezi restul la loc.Sper ca m-am facut inteles.MULT SUCCES
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
- machoke_banderas83
- *
- 12 mesaje
- din 28 Dec 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
machoke_banderas83
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2008
- Mesaj Privat
salutare... am si eu o mica sau mare problema... asta nu stiu pt k nu ma pricep.de cand a cam dat frigul am observat k imi scade antigelul,iar acum cateva zile mocheta era uda,este uda de ceva vreme dar am crezut k este din cauza k ma urcam eu ud pe incaltaminte si avand presuri de vara...
poate cnv sa imi zik care ar fi problema si cam cat m-ar costa toata beleaua asta?apropo... am un opel astra coupe bertone 2.2
ms frumos si ast rasp,o zi buna
poate cnv sa imi zik care ar fi problema si cam cat m-ar costa toata beleaua asta?apropo... am un opel astra coupe bertone 2.2
ms frumos si ast rasp,o zi buna
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Da jos scutul si mai uita-te inca o data. Daca tot nu vezi pe unde curge, vestea buna (si proasta totodata) e ca pe viitor o sa pierzi din ce in ce mai mult dar asa ai sanse sa vezi pe unde sunt pierderile.
am fost din nou, au dat si scutul jos, s-au invartit 45 de minute pe langa si prin ea. rezultatul este acelasi; adica nu si-au dat seama pe unde curge. au verificat si in ulei, si la esapament si in tavita si pe sub vas, radiator, pompa apa, conducte... si naiba mai stie pe unde. asa incat, nu-mi ramane decat sa mai completez din cand in cand. cert e ca in ultima saptamana am pus cam 300ml de antigel.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Parerea mea: Du-te la altii, nu renunta. Strange de furtune cand e rece motorul, apoi cand e cald (sub presiune) si vezi daca se aude ca trage aer pe undeva decat la vasul de expansiune.
O explicatie la tine ar putea fi cum a fost la mine. Atat blocul motor cat si chiulasa au niste dopuri care sunt facute ca daca iti ingheata antigelul sa nu crape blocul motor/chiulasa ci sa cedeze acele capacele. Deoarece nu pierzi apa/antigel decat sub presiune (la inceput) nu o observi pentru ca atunci cand e sub presiune motorul e cald si orice scurgere de lichid pe blocul motor se evapora inainte sa o observi tu. Cu timpul iti va curge din ce in ce mai mult astfel incat nu o sa se mai poata evapora o cantitate atat de mari si atunci poti observa de unde il pierzi.
Asta e ceea ce am patit eu.
O explicatie la tine ar putea fi cum a fost la mine. Atat blocul motor cat si chiulasa au niste dopuri care sunt facute ca daca iti ingheata antigelul sa nu crape blocul motor/chiulasa ci sa cedeze acele capacele. Deoarece nu pierzi apa/antigel decat sub presiune (la inceput) nu o observi pentru ca atunci cand e sub presiune motorul e cald si orice scurgere de lichid pe blocul motor se evapora inainte sa o observi tu. Cu timpul iti va curge din ce in ce mai mult astfel incat nu o sa se mai poata evapora o cantitate atat de mari si atunci poti observa de unde il pierzi.
Asta e ceea ce am patit eu.
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
am fost din nou, au dat si scutul jos, s-au invartit 45 de minute pe langa si prin ea. rezultatul este acelasi; adica nu si-au dat seama pe unde curge. au verificat si in ulei, si la esapament si in tavita si pe sub vas, radiator, pompa apa, conducte... si naiba mai stie pe unde. asa incat, nu-mi ramane decat sa mai completez din cand in cand. cert e ca in ultima saptamana am pus cam 300ml de antigel.
Uite-te personal, si in principiu cauta urme de antigel. Sa faci chestia asta cand motorul este oprit si rece. Ar trebui sa gasesti ceva urme roz sau verzi, in fct. de ce antigel folosesti. La mine se vedea o dunga roz de approximativ 0.5cm x 2cm pe langa termostat si am avut aceasi problema ca si tine, dar la service mi-au spus ca cel mai probabil este chiuloasa, dar de fapt defect este capacul de la termostat ...
Sper sa te ajute.
Cristi