Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
AM SI EU O MICA PROBLEMA!-la motorul meu c2.5xe v6 daca e timp ploios sau daca o spal(nu la motor-doar jet la exterior),cateva minute dupa ce o spal ,sau ,pe ploaie, cateva minute in timpul mersului,masina se tureaza greu parca s-ar ineca si acceleratia nu are efect se tureaza cu mare intarziere.Nu se aprinde nimic la check engine dar la un test da un cod 31 care am vazut ca inseamna ceva naspa la "engine RPM senzor"care conform schemei pe care o am eu nu prea imi dau seama unde se afla pare a fi in fata motorului.Si dupa ce -si revine merge OK dar parca tot are o mica dificultate de a ajunge in turatii mari...a mai patit cineva ceva de genul?Ma gandeam ca poate filtrul de aer scapa ceva dar nu pare!


Ultima modificare făcută de parasutistul la Lun 28 Nov, 2005 3:40 pm
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti spun exact unde e amplasat la motoarele V6 insa trebuie cautat in zona distributiei in jurul fuliei de pe arborele cotit.

Daca testul e facut cu motorul oprit e normal ca eroarea respectiva sa apara intrucat senzorul respectiv nu citeste nimic in acel moment.
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
am patit si eu la fel dupa ce am spalat motorul: la inceput nu mai pornea, apoi nu se accelera, mergea parca in 3 cilindri, incet si-a revenit; de atunci nu mai spal motorul!

eu am suspectat apa pe la fise (cocleala)/bobina/delcou
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Senator a scris:
Daca testul e facut cu motorul oprit e normal ca eroarea respectiva sa apara intrucat senzorul respectiv nu citeste nimic in acel moment.

eu stiam ca eroarea se pastreaza in logul de erori al ecu.
Eroarea se sterge din log daca dupa 20 de porniri consecutive nu a mai aparut aceasta eroare. sau daca deconctezi bateria.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Scopul meu nu e sa resetez eroarea ci sa remediez defectiunea!!!Oricum am resetat calc dar tot degeaba !Ieri venind de la Constanta vreo 30 de km am mers doar cu 10-20 de km la ora dupa care iar si-a revenit.Am gasit (si cu ajutorul lui Calin)un senzor pe una dintre cele patru axe cu came care ma gandesc eu c-ar putea fi cel in cauza dar doar cand o sa ajung la cj o sa-l desfac si o sa-l schimb ptr ca mai am un motor de rezerva cu toate anexele si electronica si o sa vad daca el e de vina!
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dac-interesant la mine e ca ajunge doar sa-i dau un jet la exterior si incepe si imi tot bat capul unde ar putea fi legatura ptr ca logic nu prea ar trebui sa intre multa apa pe la motor....
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
AM GASIT!Era izolatia sondei lambda atinsa de roata din stanga la viraj maxim stanga iar cand aparea apa pe acolo se facea un scurt circuit....Interesant este ca ,prima data ECU a zis cod 31 si am schimbat RPM senzorul dar dupa ce simptoma a reaparut a aparut cod 13 care ma trimitea la sonda lambda..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR