- cashu21
- OP
- 231 mesaje
- din 23 Jan 2008
- Astra 2005 1.7 dtl
- Galati
cashu21
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1.7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut, am vorbit cu un propietar de bertone turbo din sibiu
http://www2.autovit.ro/vs2c...=54&offset=15
si acesta a fost de acord cu un schimb plus o mica dif din partea mea 2-3 sute euro
da-ti si voi o parere, arata bine masina? cand plec acolo ce trebuie sa iau cu mine? ce acte? ce contracte fiscale? la ce treb sa ma uit la masina lui? multumesc mult
masina mea e aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34158
sau ieri am vb cu baiatul asta din salaj
http://www2.autovit.ro/vs2c...=54&offset=15
mai vrea cam 600-700 euro...masina arata f bine, mi-a spus ca are toata evacuarea din inox, dubla , si l-a costat 12 mil.
plus folia, eu zic ca face diferenta
http://www2.autovit.ro/vs2c...=54&offset=15
si acesta a fost de acord cu un schimb plus o mica dif din partea mea 2-3 sute euro
da-ti si voi o parere, arata bine masina? cand plec acolo ce trebuie sa iau cu mine? ce acte? ce contracte fiscale? la ce treb sa ma uit la masina lui? multumesc mult
masina mea e aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34158
sau ieri am vb cu baiatul asta din salaj
http://www2.autovit.ro/vs2c...=54&offset=15
mai vrea cam 600-700 euro...masina arata f bine, mi-a spus ca are toata evacuarea din inox, dubla , si l-a costat 12 mil.
plus folia, eu zic ca face diferenta
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
vezi ca ai pus linkurile prost in primul rand
ala de la sibiu a fost lovit la bara spate si are ceva urme vechi de ulei la motor ceea ce sugereaza o garnitura schimbata . motivul nu-l stiu . pe de alta parte dorind sa faca mai atractiv anuntul a scris unic proprietar dar cand il vei suna iti va spune ca masina e adusa de 1 an sau 2 si ca este unic proprietar ....pe carte . 97.000 de km / 9 ani inseamna 10.000 km/an cam greu de crezut care este !
ala de la salaj
plusuri :
- foarte multe dotari pentru un bertone ;
- interiorul foarte curat
- trapa e ....ma-sa !
minusuri :
- tobele sunt tiganesti , e putin spus
- folia vine ca nuca in perete ;
- a fost lovit si asta la bara si portbagaj spate
Precautie : Vezi sa nu fi fost inmatriculat inainte pe Giurgiu . Daca asa este atunci Run Forest si mai cauta un turbo bun sau ia-ti un aspirat ca la banii aia sincer ca gasesti un aspirat in stare buna , nicidecum un turbo
Ultima modificare făcută de bertone la Mar 09 Dec, 2008 3:28 pm
ala de la sibiu a fost lovit la bara spate si are ceva urme vechi de ulei la motor ceea ce sugereaza o garnitura schimbata . motivul nu-l stiu . pe de alta parte dorind sa faca mai atractiv anuntul a scris unic proprietar dar cand il vei suna iti va spune ca masina e adusa de 1 an sau 2 si ca este unic proprietar ....pe carte . 97.000 de km / 9 ani inseamna 10.000 km/an cam greu de crezut care este !
ala de la salaj
plusuri :
- foarte multe dotari pentru un bertone ;
- interiorul foarte curat
- trapa e ....ma-sa !
minusuri :
- tobele sunt tiganesti , e putin spus
- folia vine ca nuca in perete ;
- a fost lovit si asta la bara si portbagaj spate
Precautie : Vezi sa nu fi fost inmatriculat inainte pe Giurgiu . Daca asa este atunci Run Forest si mai cauta un turbo bun sau ia-ti un aspirat ca la banii aia sincer ca gasesti un aspirat in stare buna , nicidecum un turbo
Ultima modificare făcută de bertone la Mar 09 Dec, 2008 3:28 pm
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
am avut eu mai multa rabdare
http://www2.autovit.ro/vsde...2526offset%253D15
http://www2.autovit.ro/vsde...2526offset%253D15
http://www2.autovit.ro/vsde...2526offset%253D15
http://www2.autovit.ro/vsde...2526offset%253D15
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cashu21
- OP
- 231 mesaje
- din 23 Jan 2008
- Astra 2005 1.7 dtl
- Galati
cashu21
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1.7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
1. @mctoto stiu ca au aparut link-urile aiurea, desi le-am dat copy/paste mi-au aparut la fel
2. @bertone...faptul ca i-a schimbat bara spate nu prea am int atat timp cat noua bara este de calitate si pusa cum trebuie sa nu se observe...cu portbagajul nu stiu ce sa zic...zi-mi cum iti dat seama
vreau neaparat turbo
fac schimbul asta pt ca eu ma chinui de 2 luni s-o vand pe a mea, si nu cred ca voi avea prea mari sanse in viitorul apropiat, plus ca vreau sa ma prinda craciunul cu alta masina
masina se cunoaste ca e ingrijita, interiorul e curat, vopseua arata bine
@tzepozzz...hai poate n-oi avea eu bafta asta sa fie fara airbag-uri...
faptu ca e din salaj e nasol pt mine doar din prisma distantei f mari dintre orasul meu si al lui
numai bine!
2. @bertone...faptul ca i-a schimbat bara spate nu prea am int atat timp cat noua bara este de calitate si pusa cum trebuie sa nu se observe...cu portbagajul nu stiu ce sa zic...zi-mi cum iti dat seama
vreau neaparat turbo
fac schimbul asta pt ca eu ma chinui de 2 luni s-o vand pe a mea, si nu cred ca voi avea prea mari sanse in viitorul apropiat, plus ca vreau sa ma prinda craciunul cu alta masina
masina se cunoaste ca e ingrijita, interiorul e curat, vopseua arata bine
@tzepozzz...hai poate n-oi avea eu bafta asta sa fie fara airbag-uri...
faptu ca e din salaj e nasol pt mine doar din prisma distantei f mari dintre orasul meu si al lui
numai bine!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Pai eu am observat ca a fost lovita bara spate , prin prisma faptului ca a reparat-o , nu inlocuit-o . Daca ar fi inlocuit-o era mai greu de observat din niste poze , eventual iti puteai da seama din vopsea , pe viu .
Reparand-o , rezulta kit . Daca un om pune chit pe masina lui inseamna ca e unghie in gat si nu stiu daca ai chef sa-ti cada chitul ca varul de pe pereti .
Reparand-o , rezulta kit . Daca un om pune chit pe masina lui inseamna ca e unghie in gat si nu stiu daca ai chef sa-ti cada chitul ca varul de pe pereti .
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
Salutare!
Eu am fost acum o luna la Salaj cu un prieten pentru a-si lua o masina (avea airbag-urile ok ). Daca vrei sa-ti dau detalii despre drum, despre cazare ieftina, mancare...iti stau la dispozitie. Mai e o varianta: sa-i spui omului sa vina la jumatatea distante - Brasov - de exemplu. Daca masina este inscrisa nu ai nevoie decat de actul de vanzare cumparare pe care-l poti face oriunde, fisa de inmatriculare - la fel - unde se face contractul de vanzare cumparare,apoi o fisa fiscala pe care ti-o poate trimite el apoi prin curier. In concluzie: daca omul e deacord sa va intalniti pe la jumatatea drumului ar fi cel mai ok.
Eu am fost acum o luna la Salaj cu un prieten pentru a-si lua o masina (avea airbag-urile ok ). Daca vrei sa-ti dau detalii despre drum, despre cazare ieftina, mancare...iti stau la dispozitie. Mai e o varianta: sa-i spui omului sa vina la jumatatea distante - Brasov - de exemplu. Daca masina este inscrisa nu ai nevoie decat de actul de vanzare cumparare pe care-l poti face oriunde, fisa de inmatriculare - la fel - unde se face contractul de vanzare cumparare,apoi o fisa fiscala pe care ti-o poate trimite el apoi prin curier. In concluzie: daca omul e deacord sa va intalniti pe la jumatatea drumului ar fi cel mai ok.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Domle' fii atent , nu te pripi ca vrei turbo de revelion ca nu-i nici o graba .
Deschide ochii sa-ti iei o masina buna pt ca la astea sport e o loterie , crede-ma . Iti spune un om care a luat un bertone si a bagat cel putin 4000 in el dupa . Asta in conditiile in care am luat masina aia , am bagat-o pe macadam si l-am pus pe ala sa-i dea . Si nu se auzea nici un greieras in ea si am zis bai nene asta trebuie sa fie intretinuta si ea era varza la motor .
Vorbeste cu cineva la un dealer , imprieteneste-te , pune-o s-o verifice cu foarte mare atentie .
Uita-te la proiectoare , desfa unul si vezi ceva urme de vopsea sau desfa grila fata si uita-te cu atentie la nuanta vopselei de sub grila . In general , majoritatea samsarilor le vopsesc cu plasticaraia pe ele , nu-s in stare sa faca si ei o treaba temeinica .
Mare atentie la turbo sa functioneze in parametrii .
Fa-i compresia , insista sa pornesti masina dupa o nopate de stat in frig . Se vede clar uzura motorului la pornirea la rece . Sa vezi cate scule de masini scoase la vanzare "impecabile" bat dimineata la pornire .... ca uleiul subtire , c-o fi c-o pati . Nu are nene voie , daca a fost tinuta din ulei corespunzator schimbat la timp , trebuie sa fie impecabila masina .
Cracaneaza un cheder si uita-te la vopseaua de sub el .
Desfa un stop spate , la bertone se da foarte usor jos si daca a fost lovita in spate se vede minunea de chit si reparatia daca ai dat jos stopul spate
Vezi ca pe tech2 iti dai seama de airbaguri - rezistente de pacalit airbagul . Am vazut inclusiv opeluri vandute , in conditiile in care ii arsese ledul de la becul motor ca sa nu-i stea aprins .
Ideea e : nu te grabi , ca dai o caruta de bani pe o masina care a fost cumparata pentru a fi rupta in freza .
Inca o chestie : verifica cu aparatul ala functionarea AC-ului si cat freon are in instlataie . Majoritatea masinilor sub 2004 au probleme cu AC-ul ...ca-i freon lipsa si trebuie completat , ca pierde , nici o problema ideea este sa faci reparatia pe banii proprietarului .
Vezi ca bertone are doua nervuri pe capota fata . Daca masina a fost lovita in fata si capota nu a fost schimbata , inseamna ca nervurile alea sunt facute din chit . Pune un magnet si vezi ce si cum pentru ca am vazut opera de arta la nervurile alea cu ajutorul chitului . Deasemenea in max. 2 ani chitul ala de pe nervuri se va crapa .
In ultimul rand ti-am mai zis bara spate a fost lovita la amandoua si reparata ( nu schimbata si te asigur de asta ) . Daca a fost reparata , atunci asta s-a facut cu ajutorul chitului . Concluziile ti le tragi singur
Deschide ochii sa-ti iei o masina buna pt ca la astea sport e o loterie , crede-ma . Iti spune un om care a luat un bertone si a bagat cel putin 4000 in el dupa . Asta in conditiile in care am luat masina aia , am bagat-o pe macadam si l-am pus pe ala sa-i dea . Si nu se auzea nici un greieras in ea si am zis bai nene asta trebuie sa fie intretinuta si ea era varza la motor .
Vorbeste cu cineva la un dealer , imprieteneste-te , pune-o s-o verifice cu foarte mare atentie .
Uita-te la proiectoare , desfa unul si vezi ceva urme de vopsea sau desfa grila fata si uita-te cu atentie la nuanta vopselei de sub grila . In general , majoritatea samsarilor le vopsesc cu plasticaraia pe ele , nu-s in stare sa faca si ei o treaba temeinica .
Mare atentie la turbo sa functioneze in parametrii .
Fa-i compresia , insista sa pornesti masina dupa o nopate de stat in frig . Se vede clar uzura motorului la pornirea la rece . Sa vezi cate scule de masini scoase la vanzare "impecabile" bat dimineata la pornire .... ca uleiul subtire , c-o fi c-o pati . Nu are nene voie , daca a fost tinuta din ulei corespunzator schimbat la timp , trebuie sa fie impecabila masina .
Cracaneaza un cheder si uita-te la vopseaua de sub el .
Desfa un stop spate , la bertone se da foarte usor jos si daca a fost lovita in spate se vede minunea de chit si reparatia daca ai dat jos stopul spate
Vezi ca pe tech2 iti dai seama de airbaguri - rezistente de pacalit airbagul . Am vazut inclusiv opeluri vandute , in conditiile in care ii arsese ledul de la becul motor ca sa nu-i stea aprins .
Ideea e : nu te grabi , ca dai o caruta de bani pe o masina care a fost cumparata pentru a fi rupta in freza .
Inca o chestie : verifica cu aparatul ala functionarea AC-ului si cat freon are in instlataie . Majoritatea masinilor sub 2004 au probleme cu AC-ul ...ca-i freon lipsa si trebuie completat , ca pierde , nici o problema ideea este sa faci reparatia pe banii proprietarului .
Vezi ca bertone are doua nervuri pe capota fata . Daca masina a fost lovita in fata si capota nu a fost schimbata , inseamna ca nervurile alea sunt facute din chit . Pune un magnet si vezi ce si cum pentru ca am vazut opera de arta la nervurile alea cu ajutorul chitului . Deasemenea in max. 2 ani chitul ala de pe nervuri se va crapa .
In ultimul rand ti-am mai zis bara spate a fost lovita la amandoua si reparata ( nu schimbata si te asigur de asta ) . Daca a fost reparata , atunci asta s-a facut cu ajutorul chitului . Concluziile ti le tragi singur
- cashu21
- OP
- 231 mesaje
- din 23 Jan 2008
- Astra 2005 1.7 dtl
- Galati
cashu21
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1.7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tare bune sfaturile bertone, astept sa vorbesc cu omu si pate ne intalnim la brasov, la jumatea drumului....acuma sa caut niste colegi din brasov care au un tech 2 si care ar fi dispusi sa ma ajute
am vb cu omu si cica nu vrea o dif de 500, vrea 700 ca a bagat mult in ea, si pierde mult....ramane sa-mi dea un raspuns
am vb cu omu si cica nu vrea o dif de 500, vrea 700 ca a bagat mult in ea, si pierde mult....ramane sa-mi dea un raspuns
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat