- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
PROBLEMA ! daca ramin blocat intr-o circulatie bara la bara unde inaintezi cm cu cm , dupa 15-20 de minute motorul cand revine in relantiu moare dupa cateva reporniri ( 5-6 ) , nu mai reusesc nici sa il repornesc ! 😢 daca il las vreo 30 de minute porneste iara si merge fara probleme , in mod normal masina "zboara" destul de bine in exterior Fara sa faca nici o problema (poate totusi puterea motorului e mai scazuta ca pina acuma ) am mai patit de cateva ori cand parchez , la manevre dificile (frina + ambreaj +tras de volan ) toate au legatura cu servo , tot asa imi moare motorul brusc (ca la un incepator care nu il tine turat suficient ) ?
- din propie initiativa am verificat tensiunea la baterie si alternator pare ok si nu exista pierderi (masina porneste relativ usor dimineata ( minus 6 C ) )
- citind pe forum am umblat la sonda lambda am decuplato nici o schimbare nu cred ca are legatura cu ea .
Tind sa cred ca e vorba de ceva electronic de la injectia monopunct , sau are legatura cu servo (servo frina servo ambreaj , servo directie ) si cand le folosesc pe toate trei fura exagerat din puterea motorului ?
Astept ajutorul vostru fiindca mecanici au constatat camasina merge perfect iar eu cand ajung cu ea in trafic intens din 15 - 15 minute urc cu ea pe trotuar si fumez o tigara !
Mersi
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cam aceeasi chestie o patesc si eu, doar ca nu cu masina ci cu motocicleta, am schimbat bujii, curatat carburatoare si tot asa, la mine am depistat ca daca umblu la robinetul de alimentare cu benzina este cand isi revine instantaneu. Explicatia e ceva de genu: camera de ardere este foarte fierbinte, si din anumite motive injectorul nu-ti baga destula benzina , si benzina ce ajunge in camera de ardere se evapora instantaneu inainte ca bujia sa apuce sa deie scanteia. Dupa parerea mea la sistemul de alimentare trebuie umblat.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
mai poti verifica scotand filtrul de aer..si te uiti cum iese benzina din injector...deca iese pulverizata ca la un spray sa zic e ok...daca curge sau picura nu e bine...
iti mananca ulei? scoate fum?
scoate bujiile si vezi cum arata...poate atunci cand stai "ceva" se aduna pe ele..si pana nu se usuca nu dau scanteie....
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- alexey
- ***
- 846 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 846
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
eu trebuia sa o las putin pana pornea iar...raprox 30 - 60 sec....nu pornea imediat dupa ce se oprea....
oricum bafta
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
de asemenea, verifica si tu pompa de benzina si nivelul la ulei (daca ai pompa mecanica si nivelu e mai mare decat trebuie si miroase a benzina e dusa membrana), cat si traseu de benzina.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- **
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
ce ar putea fi?
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
daca ai problema cu o singura bujie si l-ai schimbat si problema persita , ma gindesc ca trebuie sa schimbi Fisele (120 ron , originale pt opel ) , si sa verifici delcoul unde poate scapi cu o curatare ,
eu ultima manevra care am facuto a fost sa curat delcoul care a fost recent schimbat dar totusi era plin de oxidatii , am schimbat bujiile (se simte ) si fisele toate originale din magazin .
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- **
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
orcum mare atentie care fir unde vine , incerca sa le dai jos unu cate unu sau deloc 😊)
- mariusdcristea
- *
- 3 mesaje
- din 15 Feb 2010
- Vectra 1997
- Buzau
mariusdcristea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
cum sa incalzit afara cum ramin blocat in trafic bara la bara temperatura motorului trece putin peste jumate ( jumate locul unde sta de regula indiferent ) in relantiu motorul incepe sa moara dupa cateva reporniri nici nu ma iporneste , daca il las 30 minute porneste .
am schimbat la ea bujile , fisele , delcoul , rotorul din delcou , modulul de aprindere electronica , supapa servo , calculatorul , ...... motorasul ala de care vorbea la un momendat un coleg ca are o tija si sar putea sa fie gripat ....... sonda lambda am deconectato nu are legatura ...... si probabil am mai omis cateva chesti pe care leam schimbat pe parcursu ultimului an ..... , bobina de inductie am masurato e ok .......
filtrele au fost schimbate nu o data de 2 ori de cand persista problema asta ....... .
CE sa fac ?
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Rezolvarea finala a fost cand i-am "dereglat" - dupa spusele mecanicilor avansul din delcou, nu se mai opreste, fuge mult mai bine si papa mai putin...
Bafta