pro-b
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare all am o calibra 16v si sincer de ceva vreme imi consuma cam mult adik cred ca 16 in oras ,am avut si ne-ul dar consuma mult mai putin...din ce vad aici toata lumea spune ca sfi-ul este mai economic decat ne-ul..care ar fi posibilele cauze de consum marit la sfi.Mentionez ca masina nu papa ulei motorul merge rotund..si nu da cu fum.Poate fi din cauza ca nu am catalizator ?
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
pro-b
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2008
- Mesaj Privat
inca o intrebare are legatura caldura din masina ,cu consumul am observat ca daca merg cu caldura pe o trapta mai mica sau oprita apa sta (in oras vb) pe la 90 daca dau drumul pe penultima treapta... pe la 80.si un pic ..ma gandesc ca daca motorul merge ceva mai rece sa nu influenteze si consumul.ce parere aveti?
mare_hotz
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Valcea
- Masina: Calibra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
pro-b a scris:Salutare all am o calibra 16v si sincer de ceva vreme imi consuma cam mult adik cred ca 16 in oras ,am avut si ne-ul dar consuma mult mai putin...din ce vad aici toata lumea spune ca sfi-ul este mai economic decat ne-ul..care ar fi posibilele cauze de consum marit la sfi.Mentionez ca masina nu papa ulei motorul merge rotund..si nu da cu fum.Poate fi din cauza ca nu am catalizator ?
pro-b aceasi problema o aveam si eu...ajungeam la 16-18 in oras....de cand am schimbat sonda lambda si am curatat admisia si injectoarele....plus desfacut toata evacuarea si curatata....am ajuns undeva la 11-12 in oras.deci intelegi....cam de aici vin problemele cu consumu mare
Cammeleon
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1993 20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
pro-b a scris:Salutare all am o calibra 16v si sincer de ceva vreme imi consuma cam mult adik cred ca 16 in oras ,am avut si ne-ul dar consuma mult mai putin...din ce vad aici toata lumea spune ca sfi-ul este mai economic decat ne-ul..care ar fi posibilele cauze de consum marit la sfi.Mentionez ca masina nu papa ulei motorul merge rotund..si nu da cu fum.Poate fi din cauza ca nu am catalizator ?
Salut,
La fel am avut problema si cu a mea 20 XE (16 V SFI), catalizatorul era defect.. am schimbat-o acum recent si consumul in oras 10-12% de la 16%.
Opinia mea este ca merita schimbata catalizatorul, gasesti second hand max 200 RON
Bafta
- KlubbHead
- **
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cammeleon a scris:
Salut,
La fel am avut problema si cu a mea 20 XE (16 V SFI), catalizatorul era defect.. am schimbat-o acum recent si consumul in oras 10-12% de la 16%.
Opinia mea este ca merita schimbata catalizatorul, gasesti second hand max 200 RON
Bafta
pro-b a scris:Salutare all am o calibra 16v si sincer de ceva vreme imi consuma cam mult adik cred ca 16 in oras ,am avut si ne-ul dar consuma mult mai putin...din ce vad aici toata lumea spune ca sfi-ul este mai economic decat ne-ul..care ar fi posibilele cauze de consum marit la sfi.Mentionez ca masina nu papa ulei motorul merge rotund..si nu da cu fum.Poate fi din cauza ca nu am catalizator ?
Salut,
La fel am avut problema si cu a mea 20 XE (16 V SFI), catalizatorul era defect.. am schimbat-o acum recent si consumul in oras 10-12% de la 16%.
Opinia mea este ca merita schimbata catalizatorul, gasesti second hand max 200 RON
Bafta
Fi atent la ce scrie omu` a zis ca nu are catalizator
si sa revin la ce zici tu sa sti ca pe mine ma cam rupe consumul, dar doar pana in punctul cand motorul depaseste 60-70 grade, atunci intra in parametrii normali, dar la rece manca animalic.... parca ma dau cu 750i daca nu iti urca apa pana la 80-85-90 grade schimba-ti termostatul, probabil e blocat termostatul pe deschis! , fara catalizator si intermediara (sau ce iti mai "lipseste" ) e normal sa iti pape putin mai mult
sa imi zici daca ai rezolvat problema, si daca da zi si cum
numa bine