- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
Din 2 in 2 zile raman fara baterie. am masurat, consumatori nu am cu motorul oprit. problema e ca am masurat la borne cu motorul pornit, fara consumatori porniti, am 12,8 - 12,9 V (bateria incarcata cu o noapte inainte). eu zic ca e cam putin.cu consumatori porniti scade cateva zecimi de volt.
cred ca nu-mi incarca alternatorul. idei cineva? eu habar nu am.
si daca o trebui umblat la alternator cum se da jos?
sar'na pentru orice idee.....
cred ca nu-mi incarca alternatorul. idei cineva? eu habar nu am.
si daca o trebui umblat la alternator cum se da jos?
sar'na pentru orice idee.....
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
acum depinde ce alternator ai eu am alternator cu releul
de incarcare in interior dar am un prieten ce avea alternator
cu releu pe afara deci nu era nevoie sa dea jos alternatorul
de dat jos nu e greu dar inainte verifica daca ai releul pe
afara sau in interior daca ai releul in interior sa ai la tine un
ac pt carbuni nu se schimba greu.
de incarcare in interior dar am un prieten ce avea alternator
cu releu pe afara deci nu era nevoie sa dea jos alternatorul
de dat jos nu e greu dar inainte verifica daca ai releul pe
afara sau in interior daca ai releul in interior sa ai la tine un
ac pt carbuni nu se schimba greu.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
daca nu ai mai facut asa ceva mergi la un electrician auto sau la un schrott sa iei alt alternator ca incarcarea optima se situeaza in plaja 13,7 -14,3v. Daca nu te situezi acolo si ai releul incorporat tre sa faci bucati alternatorul, iar daca e pe blocul de carbuni (perii) atunci o demontezi lejer dar nu ai cum sa stii ca nu dai banii pe alta de pomana si sa ai alte probleme(bateria) Eu recomand sa duci masina la un electrician auto meserias si te rezolva in 2 ore.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,663 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,sa inteleg ca excluzi bateria slaba si consumatorii"PNV"...Intr-adevar,12.9 e putin pt un motor pornit fara consumatori,ceea ce ma face sa cred ca este ceva din alternator.
Eu am patit asa ceva dar aveam butonul de la portbagaj miscat,si statea becul aprins non-stop..Insa alternatorul baga peste 14 oricum,si am schimbat intai bateria..
La tine s-ar putea sa fie ambele,mai ales ca zici ca o incarci in casa.
Daca vrei sa dai alternatorul jos,tb.sa deconectezi intai bateria.Scoti cureaua,SCOTZAND surubul de 8 din capatul intinzatorului.Mai ai pe el un fir rosu,mai gros,prins cu piulita de6,si inca 2 fire mai subtiri
.......Daca unul din ele e intrerupt,nu-ti mai incarca deajuns!.....
........Daca nu ai masa la alternator sau motor ,nu-ti incarca de ajuns!......(vezi o tresa metalica la roata stg fata,intre caroserie si cutie!)
Poti elimina ultima varianta punand un fir gros de la minus (-) de la baterie direct pe motor,vezi daca iti creste nivelul incarcarii.
Daca nu,mergem mai departe...Dupa ce ai desfacut TOATE firele,rabatezi alternatorul si ai la baza lui un surub de8,lung de vreo 15 cmCand il scoti,ai grija sa nu pierzi bucsile si saibele aferente,si fii atent CUM le scoti,ca 3 sa le pui si la loc...
In clipa aia ai alternatorul in brate,si poti sa faci ce crezi-reparat,cu PIESE NOI,sau daca e valoarea prea mare,unul SH,care nu tb sa depaseasca 150-200 ron.
Personal as opta pt.a doua varianta..Distractie placuta!
Eu am patit asa ceva dar aveam butonul de la portbagaj miscat,si statea becul aprins non-stop..Insa alternatorul baga peste 14 oricum,si am schimbat intai bateria..
La tine s-ar putea sa fie ambele,mai ales ca zici ca o incarci in casa.
Daca vrei sa dai alternatorul jos,tb.sa deconectezi intai bateria.Scoti cureaua,SCOTZAND surubul de 8 din capatul intinzatorului.Mai ai pe el un fir rosu,mai gros,prins cu piulita de6,si inca 2 fire mai subtiri
.......Daca unul din ele e intrerupt,nu-ti mai incarca deajuns!.....
........Daca nu ai masa la alternator sau motor ,nu-ti incarca de ajuns!......(vezi o tresa metalica la roata stg fata,intre caroserie si cutie!)
Poti elimina ultima varianta punand un fir gros de la minus (-) de la baterie direct pe motor,vezi daca iti creste nivelul incarcarii.
Daca nu,mergem mai departe...Dupa ce ai desfacut TOATE firele,rabatezi alternatorul si ai la baza lui un surub de8,lung de vreo 15 cmCand il scoti,ai grija sa nu pierzi bucsile si saibele aferente,si fii atent CUM le scoti,ca 3 sa le pui si la loc...
In clipa aia ai alternatorul in brate,si poti sa faci ce crezi-reparat,cu PIESE NOI,sau daca e valoarea prea mare,unul SH,care nu tb sa depaseasca 150-200 ron.
Personal as opta pt.a doua varianta..Distractie placuta!
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor! o sa vad intai daca pot face ceva in sensul repararii lui....
Din '84 pana acu nu cred ca a umblat cineva la el. Eu sper sa fie doar carbunii sau asa ceva.....dar la norocul meu....
Aaaaa.....noi nu avem schrott prin zona asta a tarii.
Si mai am un avantaj: am schimbat difuzoarele si pozitia lor (erau pe lateral si le-am pus pe policioara din spate). in locul lor am lasat doar masca de plasa ca sa acopere gaura. si vad prin plasa aia cand e aprins becul in portbagaj.
Din '84 pana acu nu cred ca a umblat cineva la el. Eu sper sa fie doar carbunii sau asa ceva.....dar la norocul meu....
Aaaaa.....noi nu avem schrott prin zona asta a tarii.
Si mai am un avantaj: am schimbat difuzoarele si pozitia lor (erau pe lateral si le-am pus pe policioara din spate). in locul lor am lasat doar masca de plasa ca sa acopere gaura. si vad prin plasa aia cand e aprins becul in portbagaj.
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,663 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
gabi m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
ady_marinescu a scris:Are cineva idee ce carbuni se potrivesc la electromotor? de pe la ce masina in afara de opel?
Chiar daca mai trebuie prelucrati... aia de Dacie merg?
Chiar daca mai trebuie prelucrati... aia de Dacie merg?
Vectra B aceasi problema, schimbat carbuni care sunt impreuna cu releul in alternator, in cazul meu, 70 ron nu de Dacia ci de opel.
Cu rabdare reusesti si cu manopera.