theos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2003 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
Am si eu o problema (de fapt acum sunt doua) cu masina (Opel Caravan 2000 DTI din 2003, cu 130 000 km la bord) si chiar nu stiu si nu inteleg ce sa ii fac.
Acum doua luni am facut schimbul de ulei si toate filtrele la un service Opel in Austria. Saptamana trecuta am observat dupa vreo 500 km de drum (deci motorul cald) ca la ralanti martorul de ulie ramne aprins...insa numai la ralanti. Daca piscam putin acceleratia era OK. Turatia la relanti e OK ..900...
Dimineata urmatoare pornesc masina..toate OK..dupa vreao 50 km (deci dupa ce sa incalzit bine) aceeiasi chestie...la ralanti martorul de ulei raman aprins...daca turez..peste 900...se stinge.
Alta problema care a aparut dupa acesti 50 KM a fost pornirea. Am oprit sa alimentez si...nu a mai plecat.parca era inecata..tusea..tremura si mult fum negru. Am stat 5 minute..dupa care surpriza.... a plecat.
Acum de doua zile..pleaca la prima cheie..mai greu e drept (e rece afara)..dar daca opresc nu mai pot sa o pornesc.
Ma poate ajuta cineva cu o idee..care sa fie problema la martorul de ulei si care la pornire..sa intre aer fals pe undeva...sa fie vreun injector..bujii..bateria (desi pusa pe tester e OK..nu am nici o eroare)..
Ce fel de problema mecanica poate fi?
Mentionez ca pana acum masina a fost impecabila..nu a avut nici un fel de problema
Multaam anticipat
Am si eu o problema (de fapt acum sunt doua) cu masina (Opel Caravan 2000 DTI din 2003, cu 130 000 km la bord) si chiar nu stiu si nu inteleg ce sa ii fac.
Acum doua luni am facut schimbul de ulei si toate filtrele la un service Opel in Austria. Saptamana trecuta am observat dupa vreo 500 km de drum (deci motorul cald) ca la ralanti martorul de ulie ramne aprins...insa numai la ralanti. Daca piscam putin acceleratia era OK. Turatia la relanti e OK ..900...
Dimineata urmatoare pornesc masina..toate OK..dupa vreao 50 km (deci dupa ce sa incalzit bine) aceeiasi chestie...la ralanti martorul de ulei raman aprins...daca turez..peste 900...se stinge.
Alta problema care a aparut dupa acesti 50 KM a fost pornirea. Am oprit sa alimentez si...nu a mai plecat.parca era inecata..tusea..tremura si mult fum negru. Am stat 5 minute..dupa care surpriza.... a plecat.
Acum de doua zile..pleaca la prima cheie..mai greu e drept (e rece afara)..dar daca opresc nu mai pot sa o pornesc.
Ma poate ajuta cineva cu o idee..care sa fie problema la martorul de ulei si care la pornire..sa intre aer fals pe undeva...sa fie vreun injector..bujii..bateria (desi pusa pe tester e OK..nu am nici o eroare)..
Ce fel de problema mecanica poate fi?
Mentionez ca pana acum masina a fost impecabila..nu a avut nici un fel de problema
Multaam anticipat
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa te iei dupa km de la bord. Pot fi inselatori :)Martorul sta aprins la relanti din cauza ca uleiul nu are suficienta presiune sa urce in rampa. De ce nu ai presiune la ulei ...aici e de verificat. Dar poti incerca ,prima oara, sa vezi daca nu cumva senzoru de presiune ulei face vreo figura.
Mai poate fi sorbu de la pompa de ulei infundat, se poate sa sa fie infundate traseele din chiuloasa pe unde ajunge uleiul la culbutori, incearca sa speli motorul cu un "flush engine" ,dupa spalare ulei nou si vezi ce se intampla
A , si prima chestie, banuiesc ca nivelul e ok, nu ? la rece !
Mai poate fi sorbu de la pompa de ulei infundat, se poate sa sa fie infundate traseele din chiuloasa pe unde ajunge uleiul la culbutori, incearca sa speli motorul cu un "flush engine" ,dupa spalare ulei nou si vezi ce se intampla
A , si prima chestie, banuiesc ca nivelul e ok, nu ? la rece !
theos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2003 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat