- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
mentionez ca motorul EU l-am dezasamblat si apoi asamblat pe masina mea, asa ca partea electrica e facuta corect.
ca un alt simtom ar mai fi si becul de avarie motor care clipeste non stop dupa ce pun contactul.
asa ca daca aveti idei sau solutii sunt bine venite .
multumesc anticipat!
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
inteleg ca nu ai luat si control unit'ul, ala de sub volan?
btw. deci e 'immobiliser', schimba si titlul postului, ca nu intelege lumea despre ce e vorba.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
(marcate cu rosu). m'am gandit sa imi pun remote starter si trebuie sa fac si eu lucrarea asta, sa poata porni fara sa am cheia in contact, dar fara sa renunt la IMO.

"IMO barat" indica circuitul cand IMO nu e instalat.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
sunt folositi Pin27 (ignition switch) care primeste semnal de la contact si activeaza releul central si ECU este alimentat prin Pin37(supply from main relay).
tu foloseti pinii astia? cred ca Pin37 il folosesti, dar nu pui contactul pe Pin27.
ai aici linku
http://www.migweb.co.uk/for...hread.php?t=23519
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
pop off-ul sau blow off valve are rolul de a degaja din presiunea aerului de pe furtunele de admisie atunci cand clapeta de acceleratie este inchisa si turbina tot produce(pt un timp scurt) presiune.are rol de protectie, in primul rand,apoi mai are rol in eliminarea vranarii turbinei cand se ia piciorul de pe acceleratie pt perioade scurte si mai suna si frumos 😂
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- radu
- OP
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- florin2203
- *
- 18 mesaje
- din 02 Dec 2008
- Vectra 1997 y20DTH
- Hunedoara
florin2203
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2008
- Mesaj Privat
e primul meu mesaj pe acest forum......aceeiasi problema am intampinat si eu....am montat un alt motor pr vectra mea din 97 cu motor de 2000cmc cu 85 cai un alt motot de pe o vectra din anglia cu motor de 100 cai......amn schimbat si ECU cu tot cu IMO si contact......dar nu reusesc sa pornesc motorul decat cateva secunde dupa care se aprinde check engine si palpaie....am contactat pe cineva cu un program de diagnoza si sustine ca ar fi IMO......astept si parerile voastre