Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat discurile de frana fata.Numai ca nu am putut sa desfac etrierii din imbusul de 7 ci pur si simplu am desfacut tot etrierul din imbusul de 10 am facut o parghie cu o coada de ciocan mic ca sa departez placuta de frana interioara si am tras etrierul de pe disc care a mers destul de usor.Placutele aratau destul de bine si nu au mai trebuit schimbate.
A fost necesara aceasta schimbare deoarece unul din discuri era fisurat, asa am cumparat masina.Toate acestea au fost posibile multumita Etzoldului.
Vrea sa schimb si ferodourile pe spate si v-as ruga daca ati putea sa imi dati niste sfaturi.

Multumesc.
Skip ads

  • cristinic

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2005

  • Mesaj Privat
despre ferodouri spate nu pot sa-ti dau sfaturi, dar eu zic ca ar fi trebuit sa schimbi si placutele.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pe spate iti recomand sa faci o verificare in prealabil deoarece sabotii se uzeaza in general mai greu, la verificare nu ar strica (daca totul arata ok) daca ai curata in interiorul tamburilui praful din saboti depus...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
din experienta mea (am schimbat si eu discurile si fata si spate) trebuie curatat super bine "scaunul" pe care sta discul... rugina si orice alta chestie care n-are ce cauta acolo va face ca discul sa aiba un f.f. mic fulaj care se va agrava in timp (senzatie de frinare in salturi sau vibratii puternice la frinari violente). Urmarea ar fi ovalizarea discului.... si va trebui rectificat ceea ce inseamna o viata scurtata....
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu am dat jos de tot tamburul de pe spate dar l-am departat cam 2 cm. si am vazut ca ferodourile mai merg dar in schimb mult praf inauntru.Vroiam sa curat si senzorii de ABS care am inteles ca sunt inauntru,dar cred ca e mai bine sa schimb si ferodourile ce e nou e nou,dar nu am putut acum din motive financiare si am pus la loc pana peste vreo luna doua daca nu o sa fie prea frig si o sa trebuiasca sa o las pe primavara ca nu am unde sa lucrez si la service nu prea imi place sa duc masina stiti si voi de ce.
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
pe spate e foarte simplu (e sistemul ca la cielo), dar trebuie sa ai grija ca te chinuiesti mult daca nu te prinzi de ordinea in care trebuiesc montate arcurile si cacaturile alea, de asemenea trebuie sa insurubezi tija reglabila dintre saboti (de fapt ea trebuie reglata, dar cu saboti noi si tamburi neuzati merge insurubata aproape de maxim)
* daca ai tamburii uzati trebuie ii polizezi cu un polizor portabil buza aia mica
* trebuie sa fii foarte atent cu arcurile si cu clema aia gen siguranta
daca erai din bucuresti te ajutam eu.
ps: sabotii ii schimbi cu totul pt. ca sunt lipiti!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
peter a scris:...Vroiam sa curat si senzorii de ABS care am inteles ca sunt inauntru,dar cred ca e mai bine sa schimb si ferodourile ce e nou e nou,...

Nu prea ai cum sa cureti senzorii de la ABS sunt capsulati in butucul rulmentului lasa-i la locul lor mai bine, iar daca ferodourile mai merg pastreaza-le nu mai este ca pe vremuri ce e nou in ziua de azi nu este neaparat mai bun, ferodourile eu le schimb in medie pe la 40 de mii de km...
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi cred ca o sa renunt la schimbatul ferodourilor.
  • aure.2005

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sal. Am si eu o problema. La franare pe in partea dreapta spate se aude cum freaca ceva. Doar la franare. Nu sunt expert dar cred ca sunt ferodourile. Daca stie careva vreun magazin in Timisoara unde gasesc ferodouri (si alte piese) la preturi cat de cat rezonabile rog sa-mi spuna si mie. Mersi.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
http://www.rune.ro/

Ia vezi ce poti gasi aici.

PS: google???
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ceau.

As vrea cum se schimba discurile de frana fata pe masina mea? e necesara si placutele noi?

Masina mea e Astra F Caravan 1992 .

Ma gandeam poate o schimb eu discurile frana amandoua,e greu?
  • dyzzy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.
Azi am schimbat discurile de frana fata si placutele.Sabotii de pe spate sunt uzati doar 10% si nu a necesitat schimbare.Apropo am ramas cu un set de saboti Ferodo pe spate, poate vrea cineva.O sa fac si un topic pe Vanzari.
Anyway, mentionez ca discurile sunt Zimmerman iar placutele Ferodo.
Dupa ce am pus discuirle pe fata, mi-am adus aminte ca trebuia sa curat putina ruginia de pe fuzeta (parca asa ii zice, locul unde se prinde discul)
Nu era mai nimik dar cred ca conteaza si 0.01 mm.
Iata care e problema.Dupa o cursa de 10 Km prin Bucuresti, am constatat ca se incing discurile, janta cu totul, asta pe fata.De asemenea miroase si putin a ars din cauza discului care se incalzeste.
Intrebarea este daca e normal sa faca asa pana se aseaza placuta pe disc, daca a mai patit cineva asa ceva.
Tin sa precizez de asemenea ca in momentul in care masina era pe elevator dupa ce am pus discurile noi si rotile, am invatit de roata ca sa vad daca freaca, si nu freca, dar nu am facut si pedale in frana.E posibil ca facand presiune in instalatie, placuta sa inceapa sa frece de disc, sa se fi apropiat mai mult de disc.
Nu stiu ce sa zic sunt multe nelamuriri, oricum maine dimineatza sunt cu ea in service, dar as vrea daca se poate si o parere din partea voastra.
Multumesc!

L.E. scuze dupa ce am postat am vazut ca topicul vine pe sectiunea de Vectra.Am dat peste acest topic folosind search.
Imi cer scuze de eroare si rog un moderator sa mute la Opel Astra.Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR