smarius20
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Este o problema destul de intalnita pe Vectra C, si eu o am, la mine nu e complet defect, dar trebuie apasat intr-un anumit fel ca sa mearga. Probabil e contactul oxidat. M-am gandit si eu cum sa rezolv problema si cred ca o sa incerc sa vad cum se poate da jos si eventual curata cu spray de contacte, iar daca nu merge atunci o sa incerc sa vad daca se gaseste de schimb fara intre panaul cu butoane.
smarius20
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Iese destul de usor bagi o surubelnita intr-o parte si il tragi usor afara. Eu am avut aceeasi problema, mergea sa il apas doar intr-un colt si cand vroia el ... Acum ca l-am dat jos, i-am dat cu sprai de contact si am miscat putin cu surubeltnita pe lamele de fier din buton. Il montezi la loc ... si o sa ai o mare surpriza o sa mearga exact cum a mers nou. La GTT este 156 ron butonul nou am intrebat eu acum o saptamana.
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
O ciudatenie! Masina parcata de aprox. 14 ore si din senin cu o ora in urma, s-au aprins luminile de semnalizare/ avarie fara intermitenta specifica si fara ca vreun buton/ maneta sa fie activata! Am incercat centralizata si aceasta functioneaza deschis/inchis, dar luminile s-au mentinut aprinse pina i-am dat prima cheie! Am verificat ulterior functiile de semnalizare, avarie, pozitie si lumini...totul corespunde perfect! La actionarea ulterioara din telecomanda a centralizatei totul a revenit la normal, in sensul ca odata cu actionarea inchiderii becurile clipesc normal ca inainte! Stiu ca semnalizarea, avariile si modulul de inchidere centralizata au "puncte comune" dar nu-mi explic de ce s-au aprins din senin aceste lumini in modul continu, stiind ca circuitul lor este dependent de releul de semnalizare cu actionare intermitenta! Am mai verificat tensiunea acumulatorului, incarcarea alternatorului si cum aproape toata noaptea a plouat cu galeata, m-am gandit ca poate ceva umezeala pe la modulul centralizatei! NIMIC in neregula...si totusi...a aparut aceasta cidatenie! Sa fi fost oare vreo "anomalie" temporara la modulul inchiderii centralizate? Nu-mi dau seama pe moment...A mai intampinat careva asemenea ciudatenie? Sunt curios...
L.E.
In urma cu 2 min iar s-au aprins...cobor sa studiez!
Ultima modificare făcută de D_M_G la Joi 24 Jun, 2010 12:59 pm
L.E.
In urma cu 2 min iar s-au aprins...cobor sa studiez!
Ultima modificare făcută de D_M_G la Joi 24 Jun, 2010 12:59 pm
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Nu am nici un fel de alarma! De asemeni nu s-a operat nimic in instalatia electrica! Ciudatenia se acutizeaza....in sensul ca dupa ce am anulat modulul de inchidere si releul semnalizare din panoul cu sigurante....aceste lumini se aprind dupa cateva min. de la orirea motorului!
Secventa este cam asa: Lumini avarie aprinse continu...bag cheia in contact si cand rasucesc pina la aprinderea martorilor se sting avariile, pornesc motorul si toate butoanele ce tin de lumini functioneaza ireprosabil(avarii si semnalizare intermitente)...opresc mororul si timp de cateva min.totul este OK....dupa care ori se aprind singure dupa un timp mai indelungat ori la actionarea semanlizarii sau a blitz-ului cu faza mare se aprind si raman asa! Ma dispera nu-mi pica fisa de unde ar putea proveni ciudatenia asta...
Mi-ar fi de mare folos o schema electrica detaliata pentru modelul masinii mele...
Ar mai fi ceva intrebari: Exista relee separate pentru avarii si semnalizare? Cel de semnalizare din panoul de sigurante fiind unul chior (doar bobina si contacti), exista si un modul electronic care comanda intermitenta acestuia? Daca da...unde se afla acest modul?...ca nu am reusit sa dau de el! Denumirea lui poate fi...Multitimer Unit!
Secventa este cam asa: Lumini avarie aprinse continu...bag cheia in contact si cand rasucesc pina la aprinderea martorilor se sting avariile, pornesc motorul si toate butoanele ce tin de lumini functioneaza ireprosabil(avarii si semnalizare intermitente)...opresc mororul si timp de cateva min.totul este OK....dupa care ori se aprind singure dupa un timp mai indelungat ori la actionarea semanlizarii sau a blitz-ului cu faza mare se aprind si raman asa! Ma dispera nu-mi pica fisa de unde ar putea proveni ciudatenia asta...
Mi-ar fi de mare folos o schema electrica detaliata pentru modelul masinii mele...
Ar mai fi ceva intrebari: Exista relee separate pentru avarii si semnalizare? Cel de semnalizare din panoul de sigurante fiind unul chior (doar bobina si contacti), exista si un modul electronic care comanda intermitenta acestuia? Daca da...unde se afla acest modul?...ca nu am reusit sa dau de el! Denumirea lui poate fi...Multitimer Unit!
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
incearca si tu cu un alt releu de semnalizare ! imprumuta de la cineva pentru cateva minute ! mie mi se dusese releu si cupla si decupla cand vroia , mai nasol este ca la mine imi oprea motoru in timpu mersului ! schimba si tu cu un alt releu si vezi ce zice ! sau chiar si butonul acela de la avarii sa fie pe duca !
- D_M_G
- OP
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Toate releele au fost verificate si sunt bune! Problema a fost la multitimer (modulul electronic care asigura mai multe functii ca: timpii de comanda ai semanlizarii, a avariilor, intarzierea pe "on" a lampii de la plafoniera, alarma pentru lumini, pozitii sau maneta semnalizare uitata in pozitia de lucru, etc...)
Intai l-am gasit....! Este situat in lateralul panoului de sigurante...de fapt culiseaza in acest panou prin partea dreapta! Dupa ce am scos 5 relee si mufa acestuia, l-am adus in "atelier" si l-am luat la purecat sub lupa...este vorba de cablajul electronic! Am depistat un rezistor SMD care avea o lipitura indoielnica (crater) si am refacut-o! Era foarte curios fenomenul....dupa aprox. un minut cu masina oprita se aprindeau din senin avariile continu! Ciudata treaba...nu am stat sa-i scot schema ca sa-mi pot da seama ce comanda anormala dadea acel crater... circuitul in sine este destul de complex, o paleasca de integrat si o sumedenie de smd-uri....tranzistori, rezistori, condensatori.....important este ca am scapat de belea! De mai bine de o ora o tin sub observatie si vad ca este OK! Multumiri pentru sfaturile venite!...se poate inchide topicul!
L.E.
@DB77AAA
Cand am spus ca nu am nici un fel de alarma, m-am referit la cele originale sau aftermarket ! Am o "inginerie" compusa dintr-un senzor radio de perimetru pe 2,4Ghz, setat pe sensibilitate maxima, care actioneaza un emitator PMR in 70cm, iar acesta ma "alerteaza" in casa...in plus mai ascult si vecinii sau baietii buni care ma mai injura prin parcare...sau alte zgomote suspecte
Intai l-am gasit....! Este situat in lateralul panoului de sigurante...de fapt culiseaza in acest panou prin partea dreapta! Dupa ce am scos 5 relee si mufa acestuia, l-am adus in "atelier" si l-am luat la purecat sub lupa...este vorba de cablajul electronic! Am depistat un rezistor SMD care avea o lipitura indoielnica (crater) si am refacut-o! Era foarte curios fenomenul....dupa aprox. un minut cu masina oprita se aprindeau din senin avariile continu! Ciudata treaba...nu am stat sa-i scot schema ca sa-mi pot da seama ce comanda anormala dadea acel crater... circuitul in sine este destul de complex, o paleasca de integrat si o sumedenie de smd-uri....tranzistori, rezistori, condensatori.....important este ca am scapat de belea! De mai bine de o ora o tin sub observatie si vad ca este OK! Multumiri pentru sfaturile venite!...se poate inchide topicul!
L.E.
@DB77AAA
Cand am spus ca nu am nici un fel de alarma, m-am referit la cele originale sau aftermarket ! Am o "inginerie" compusa dintr-un senzor radio de perimetru pe 2,4Ghz, setat pe sensibilitate maxima, care actioneaza un emitator PMR in 70cm, iar acesta ma "alerteaza" in casa...in plus mai ascult si vecinii sau baietii buni care ma mai injura prin parcare...sau alte zgomote suspecte
- bonytrombony
- **
- 56 mesaje
- din 05 Dec 2007
- Vectra 1990
- Bucuresti
bonytrombony
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut am si eu un vectra A din 90 si de ceva vreme am probleme cu semnalele cu avaria numai se aprind sau cand se aprind raman aprinse fara cadenta si avaria la fel nu se mai aude zgomotu de la releu la m scos ia m curatat contactele a mers un timp acum face la fel aveti idee unde se paote gasii ? mai am sanse sa gasesc un releu nou ? sau poate sa r potrivi cel de la daewoo ? ma poate ajuta si pe mine cu un sfat ?
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
- adrian oprea
- *
- 2 mesaje
- din 05 Jun 2016
- Vectra 2003
- Arges
adrian oprea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2016
- Mesaj Privat
este o problema la majoritatea masinilor din gama Opel. am avut Opel Tigra, Corsa, astra si acum am Vectra, dar in afara de aceasta Vectra toate au avut problema asta. in spatele butonului de avarie se afla releul de semnalizare, si acela nu rezista in timp, decat daca folosesti destul de rar avaria. Si, din pacate, e destul de scump ( ~ 100 lei) ...
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Raul07
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2013
- Mesaj Privat
scuze ca am postat aici, am zafira A si dupa un impact usor cu un logan nu mai merg avariile si nici semnalizarile,iar lumina din bord nu mai e nici ea, ce s-a stricat acolo? impactul a fost intre farul meu dreapta si stopul lui stanga, nu s-a spart farul,dar am vazut ca atarna ceva in interiorul lui
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Raul07
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2013
- Mesaj Privat
S-a rezolvat problema mea, era siguranta nr 22 care e responsabila pentru semnalizari avarii si lumina din bord, era arsa, multumiri celor care au pus poze si explicatii cu tabloul de sigurante, le-am luat pe toate la puricat in speranta ca o sa fie doar o siguranta arsa si asa a fost, doar sigurantele mici le-am verificat,cele mari le-am lasat la locul lor ca bine stau.