- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu fara parere de rau, am fost nevoit sa renunt la CD-player-ul Blaupunkt CD 300 (stock). M-am pricopsit cu un mp3 player de care sunt multumit (bineinteles - adio afisaj in bord, adio volum in functie de viteza, si - de ce nu - adio aspect original al bordului). Ce ma doare insa cu adevarat este faptul ca acesta player-ul poate fi utilizat doar cand este pornit motorul. Butonul POWER foloseste doar la oprirea player-ului cand motorul merge (pe display afiseaza ora).
Si acum intrebarea: cum pot alimenta player-ul astfel incat el sa porneasca si sa se opreasca odata cu motorul (contact), dar atunci cand vreau sa ascult muzica cu motorul oprit sa pot face asta fara probleme?
Si acum intrebarea: cum pot alimenta player-ul astfel incat el sa porneasca si sa se opreasca odata cu motorul (contact), dar atunci cand vreau sa ascult muzica cu motorul oprit sa pot face asta fara probleme?
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
Este foarte simplu !!! Tu te vei interesa pe net eventual dc pt acest mp3 al tau exista adaptor EDI (ca sa -ti mearga afisaju') iar pentru cea de-a doua problema sa stii ca din cate stiu eu e o chestie de inversat 2 fire in mufa aia standard !! Poti incerca la un magazin specializat pe montat alarme si casetofoane auto !! Incearca !! e simplu nu ? Sper sa mearga
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
emmanuel a scris:Este foarte simplu !!! Tu te vei interesa pe net eventual dc pt acest mp3 al tau exista adaptor EDI (ca sa -ti mearga afisaju') iar pentru cea de-a doua problema sa stii ca din cate stiu eu e o chestie de inversat 2 fire in mufa aia standard !! Poti incerca la un magazin specializat pe montat alarme si casetofoane auto !! Incearca !! e simplu nu ? Sper sa mearga
E foarte simplu la prima vedere... Adaptorul EDI nu ma prea intereseaza, oricat de ieftin ar fi pentru mine e scump Nu e o neplacere atat de mare.
Problema care ma doare este cea din titlul subiectului - muzica fara motor.
Este intr-adevar o chestie cu doua fire (oricum nu are legatura cu problema mea), dar deja le-am inversat - citisem inainte pe forum. In privinta specialistilor - nu prea am incredere in ei. Cand merg la un specialist prima data ma informez eu ce trebuie facut, pentru ca am intalnit multi, foarte multi amatori.
Atunci cand unii si-au bagat nasul la chestii la care nu ma pricep deloc am dat de necazuri. Ultima data a fost cand mi-am reparat micile probleme la cele doua CD-player-e Blaupunkt Si uite ca acum am mp3.
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Sincer eu n-am inteles daca ai rezolvat problema sau nu...
Daca nu ai rezolvat-o ia un aparat de masura si verifica firele... Mai mult ca sigur firul de alimentare cu 12V vine la mp3-ul tau prin contact. Ia din alta parte un 12Voltzi permanent, pune-l in locul aluia si cred ca astfel rezolvi problema
Daca nu ai rezolvat-o ia un aparat de masura si verifica firele... Mai mult ca sigur firul de alimentare cu 12V vine la mp3-ul tau prin contact. Ia din alta parte un 12Voltzi permanent, pune-l in locul aluia si cred ca astfel rezolvi problema
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:Sincer eu n-am inteles daca ai rezolvat problema sau nu...
Daca nu ai rezolvat-o ia un aparat de masura si verifica firele... Mai mult ca sigur firul de alimentare cu 12V vine la mp3-ul tau prin contact. Ia din alta parte un 12Voltzi permanent, pune-l in locul aluia si cred ca astfel rezolvi problema
Daca nu ai rezolvat-o ia un aparat de masura si verifica firele... Mai mult ca sigur firul de alimentare cu 12V vine la mp3-ul tau prin contact. Ia din alta parte un 12Voltzi permanent, pune-l in locul aluia si cred ca astfel rezolvi problema
Am rezolvat problema celor doua fire. Player-ul porneste cand pun contactul, se opreste cand il iau, dar nu il pot porni fara contact. Asa este conceput el. Eu as vrea sa fac o modificare a.i. sa il pot porni si fara a porni motorul. Daca iau din alta parte un 12V permanent nu se va opri cand iau contactul si risc astfel sa il uit pornit.
In ce priveste scula veche, aveam doua. Unul ceva mai obosit, care mai refuza unele CD-uri si unul bun, care nu dadea deloc erori. Problema era ca cel mai obosit avea un plastic rupt si nu scotea CD-ul afara (l-am lipit dar nu a tinut prea mult) iar cel mai nou avea probabil un contact imperfect si nu il tragea inauntru (il impingeam inauntru si dupa mai multe porniri/opriri il lua, dupa care il ascultam pana ma plictiseam).
Le-am dus pe amandoua la un tip recomandat de mai multi prieteni (tipul la care am mai fost nu mai lucreaza ) in speranta ca din cele doua imi va face unul bun. Si a reusit sa imi faca doua rele. Primul nu mai functioneaza deloc iar al doilea sare si cand stau pe loc, desi inainte nu sarea nici la gropi. Diagnosticul a fost sistem optic defect la primul si sistem optic foarte sensibil la al doilea. Defectele mecanice descrise la inceput nu au fost remediate In plus m-au trombonit timp de trei saptamani, desi initial mi-au promis ca in 48 de ore pot sa vin sa le iau.
Intre timp l-am gasit si pe specialistul de care spuneam, dar nu a putut decat sa imi confirme diagnosticul. Cum un sistem optic nou este f.scump, nu mai merita reparatia.
Nu stiu ce a facut primul, dar din doua aparate functionale m-am trezit cu doua defecte.
andu
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Pinii sunt in ordine, nu cred ca merita sa il mai desfac... Problema este la player, asa este conceput el - porneste cand pui contactul, il poti opri imediat sau se opreste singur odata cu motorul. Cel original se putea porni insa si fara a pune contactul (mai mult, se oprea automat dupa o ora).
Totul ar fi simplu daca ar avea contactul o pozitie de alimentare a accesoriilor. Din pacate am impresia ca la Opel aceasta pozitie ori lipseste ori sunt facute la mine aiurea legaturile, deoarece am doar trei pozitii:
- pozitia neutra, in care se introduce cheia
- pozitia "contact" la care am alimentare la toate accesoriile dar si la partea electrica a motorului (din cate stiu este riscant sa tii contactul pus cu motorul oprit)
- pozitia "demaror".
O solutie la care m-am gandit eu ar fi un cablu suplimentar legat impreuna cu cel care vine de la contact la player, legat printr-un intrerupator la un + permanent. Acesta trebuie dublat insa de un releu actionat de acelasi intrerupator care sa intrerupa legatura contact-player.
Ma gandeam insa ca ar putea exista si o solutie mai simpla, care sa ma scape macar de intrerupatorul suplimentar, care nu stiu unde l-as putea amplasa.
Totul ar fi simplu daca ar avea contactul o pozitie de alimentare a accesoriilor. Din pacate am impresia ca la Opel aceasta pozitie ori lipseste ori sunt facute la mine aiurea legaturile, deoarece am doar trei pozitii:
- pozitia neutra, in care se introduce cheia
- pozitia "contact" la care am alimentare la toate accesoriile dar si la partea electrica a motorului (din cate stiu este riscant sa tii contactul pus cu motorul oprit)
- pozitia "demaror".
O solutie la care m-am gandit eu ar fi un cablu suplimentar legat impreuna cu cel care vine de la contact la player, legat printr-un intrerupator la un + permanent. Acesta trebuie dublat insa de un releu actionat de acelasi intrerupator care sa intrerupa legatura contact-player.
Ma gandeam insa ca ar putea exista si o solutie mai simpla, care sa ma scape macar de intrerupatorul suplimentar, care nu stiu unde l-as putea amplasa.
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu are nimic cu airbag-ul, mai ales ca nici nu trebuie desfacut (oricum am facut-o si pe asta ca am schimbat volanul). Butonul ar veni pe carcasa de pe coloana volanului, undeva jos, sa nu se vada. Chestia e ca trebuie tras firul prin bord si nu stiu cat de complicat este. De aceea mai sper inca intr-o solutie alternativa.
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu te complica deloc .
1-Scoate casetofonul
2-Scoate mufa de alimentare
3-Masoara firele(care vin de la masina) cu un voltmetru (aparat de masura) Fara contact pus
4- Vezi ca pe un fir iti vine 12 volti (Plusul), (masa -minusul- este orice parte metalica din caroseria masinii sau un fir maro sau negru din mufa). Firul cu 12 V este de obicei rosu.
5- apoi pune contactul si masoara celalte fire vezi ca pe unul dintre ele trebuie sa-ti vina 12V
6- Te uiti la corespondentul firului (cel pe care vine 12V cand ai pus contactul) din mufa casetofonului
7- Scoti firul din mufa si il muti astfel incat sa faca contact (sa corespunda in mufa) cu firul de 12 V pe care ai curent si atunci cand nu ai contactul pus.
8(optional) - Dar mai nou e la toate. Vezi ca in mufa casetofonului mai ai un fir de "remote". Care trebuie alimentat si el.(asta se poate sa fie deja pus pe firul de 12 volti pe care vine curent fara contact pus). Daca nu este, il pui si pe ala pe firul de "12 V fara contact pus".
Si cam asta ar fi tot.
Ai grija sa nu inversezi firele masa cu plusul ca ai ars casetofonul !
Bafta !
1-Scoate casetofonul
2-Scoate mufa de alimentare
3-Masoara firele(care vin de la masina) cu un voltmetru (aparat de masura) Fara contact pus
4- Vezi ca pe un fir iti vine 12 volti (Plusul), (masa -minusul- este orice parte metalica din caroseria masinii sau un fir maro sau negru din mufa). Firul cu 12 V este de obicei rosu.
5- apoi pune contactul si masoara celalte fire vezi ca pe unul dintre ele trebuie sa-ti vina 12V
6- Te uiti la corespondentul firului (cel pe care vine 12V cand ai pus contactul) din mufa casetofonului
7- Scoti firul din mufa si il muti astfel incat sa faca contact (sa corespunda in mufa) cu firul de 12 V pe care ai curent si atunci cand nu ai contactul pus.
8(optional) - Dar mai nou e la toate. Vezi ca in mufa casetofonului mai ai un fir de "remote". Care trebuie alimentat si el.(asta se poate sa fie deja pus pe firul de 12 volti pe care vine curent fara contact pus). Daca nu este, il pui si pe ala pe firul de "12 V fara contact pus".
Si cam asta ar fi tot.
Ai grija sa nu inversezi firele masa cu plusul ca ai ars casetofonul !
Bafta !
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
[quote="dgxshpe"]
7- Scoti firul din mufa si il muti astfel incat sa faca contact (sa corespunda in mufa) cu firul de 12 V pe care ai curent si atunci cand nu ai contactul pus.
8(optional) - Dar mai nou e la toate. Vezi ca in mufa casetofonului mai ai un fir de "remote". Care trebuie alimentat si el.(asta se poate sa fie deja pus pe firul de 12 volti pe care vine curent fara contact pus). Daca nu este, il pui si pe ala pe firul de "12 V fara contact pus".
Din cate imi dau seama imi oferiti aceeasi solutie - conectarea directa pe 12V, fara contact. Varianta este intr-adevar cea mai simpla, dar nu cea mai buna. Si asta din simplul motiv ca sunt suficient de tampit sa imi uit farurile aprinse in ciuda faptului ca am avertizare sonora (e drept ca mi s-a intamplat o singura data, dar e suficient...). Sunt convins ca mi s-ar intampla foarte des sa il uit pornit.
In ce priveste firul "remote" nu il are. Are pe alimentare doar un fir rosu pt 12V si unul portocaliu (din cate imi amintesc) pentru contact. Pe langa acestea mai are o masa si un "power antenna" (parca), care banuiesc ca este pentru antena electrica (nu am). Bineinteles si iesirile pentru boxe. Firele sunt la locul lor, unul singur este in aer - telephone mute - pentru ca nu m-am lamurit nici acum cum se poate conecta telefonul (masina este precablata pentru telefon, telefonul urmand a se conecta printr-o mufa tip LAN). In rest mai are in spate o cutiuta in care intra vreo trei fire dar nu are nici o iesire (din instructiunile in olandeza am dedus ca elimina parazitii la radio) si doua mufe care acum nu imi amintesc cum se numesc, oricum nu sunt de curent.
7- Scoti firul din mufa si il muti astfel incat sa faca contact (sa corespunda in mufa) cu firul de 12 V pe care ai curent si atunci cand nu ai contactul pus.
8(optional) - Dar mai nou e la toate. Vezi ca in mufa casetofonului mai ai un fir de "remote". Care trebuie alimentat si el.(asta se poate sa fie deja pus pe firul de 12 volti pe care vine curent fara contact pus). Daca nu este, il pui si pe ala pe firul de "12 V fara contact pus".
kata a scris:
Da acum sincer, de ce nu tragi tu doua fire direct de la baterie, si ai terminat toata distractia ?
Da acum sincer, de ce nu tragi tu doua fire direct de la baterie, si ai terminat toata distractia ?
Din cate imi dau seama imi oferiti aceeasi solutie - conectarea directa pe 12V, fara contact. Varianta este intr-adevar cea mai simpla, dar nu cea mai buna. Si asta din simplul motiv ca sunt suficient de tampit sa imi uit farurile aprinse in ciuda faptului ca am avertizare sonora (e drept ca mi s-a intamplat o singura data, dar e suficient...). Sunt convins ca mi s-ar intampla foarte des sa il uit pornit.
In ce priveste firul "remote" nu il are. Are pe alimentare doar un fir rosu pt 12V si unul portocaliu (din cate imi amintesc) pentru contact. Pe langa acestea mai are o masa si un "power antenna" (parca), care banuiesc ca este pentru antena electrica (nu am). Bineinteles si iesirile pentru boxe. Firele sunt la locul lor, unul singur este in aer - telephone mute - pentru ca nu m-am lamurit nici acum cum se poate conecta telefonul (masina este precablata pentru telefon, telefonul urmand a se conecta printr-o mufa tip LAN). In rest mai are in spate o cutiuta in care intra vreo trei fire dar nu are nici o iesire (din instructiunile in olandeza am dedus ca elimina parazitii la radio) si doua mufe care acum nu imi amintesc cum se numesc, oricum nu sunt de curent.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
O sa vezi ca daca alimentezi numai firul rosu si nu il alimentezi si pe ala portocaliu nu o sa-ti mearga casetofonul.
La mine ala e de remote.
La mine si pe ala portocaliu trebuie sa aiba 12V ca sa mearga.
Si le-am pus pe amandoua (rosu+portocaliu) la 12 V aia care merg fara contact pus. Si merge.
Incearca intai sa nu alimentezi de loc firul portaocaliu. daca nu iti merge inseamna ca si la tine e la fel ca la mine. apoi il pui si pe ala protocaliu cu ala rosu.
Mai elegant decat sa tragi fir extra de la baterie. ( cum am facut eu pentru statie, si m-am chinuit destul), dar asta mananca mult si e necesar un fir extra ( eu asa am gandit).
La mine ala e de remote.
La mine si pe ala portocaliu trebuie sa aiba 12V ca sa mearga.
Si le-am pus pe amandoua (rosu+portocaliu) la 12 V aia care merg fara contact pus. Si merge.
Incearca intai sa nu alimentezi de loc firul portaocaliu. daca nu iti merge inseamna ca si la tine e la fel ca la mine. apoi il pui si pe ala protocaliu cu ala rosu.
Mai elegant decat sa tragi fir extra de la baterie. ( cum am facut eu pentru statie, si m-am chinuit destul), dar asta mananca mult si e necesar un fir extra ( eu asa am gandit).
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Oameni buni
Kapix a inteles exact ce ii recomandati, conexiunile le-a facut corect.
Problema este la logica unitatii. Eu am un Sony si la fel se comporta. Daca scot cheia din contact, se opreste si nu il mai pot porni. Insa pot comanda eject/insert cd!!!
Initial am avut cele 2 fire inversate, iar cand scoteam cheia din contact se pierdeau si setarile. Dat fiind ca oricum ii scot fatza cand parasesc masina, voi conecta ambele fire la 12V permanent.
Kapix, la unitatea ta fatza nu este detasabila?
Kapix a inteles exact ce ii recomandati, conexiunile le-a facut corect.
Problema este la logica unitatii. Eu am un Sony si la fel se comporta. Daca scot cheia din contact, se opreste si nu il mai pot porni. Insa pot comanda eject/insert cd!!!
Initial am avut cele 2 fire inversate, iar cand scoteam cheia din contact se pierdeau si setarile. Dat fiind ca oricum ii scot fatza cand parasesc masina, voi conecta ambele fire la 12V permanent.
Kapix, la unitatea ta fatza nu este detasabila?
- Corsa_1.2
- **
- 155 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Corsa 2002
Corsa_1.2
- Mesaje scrise: 155
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- OP
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Maiandrei esti exact in situatia mea, probabil de aceea ai inteles mai usor ideea. Fata este intr-adevar detasabila, dar nu o iau jos tot timpul. Un exemplu simplu este in timpul serviciului, cand las masina in parcarea firmei, care este pazita.
Cu firul portocaliu deconectat clar ca nu va merge. Daca il leg impreuna cu cel rosu nu rezolv problema, deoarece nu se va opri cand iau contactul, ori eu nu vreau sa renunt la chestia asta.
Corsa_1.2 - Foarte bine ca nu te-ai complicat. Exact acelasi lucru vreau sa obtin si eu - o modalitate de a asculta muzica cu motorul oprit. Doar ca instalatia electrica este putin diferita. La mine alimentarea se taie cand opresc motorul, la tine doar cand scoti cheia din contact. Tu poti asculta muzica lasand cheia in contact, eu in schimb trebuie sa pun contactul. Cum am mai spus, unele masini au o pozitie "accesorii" si rasucind cheia in aceasta pozitie a contactului se alimenteaza toate accesoriile de la bord. La masina ta aceasta pozitie este inlocuita de simpla introducere a cheii in contact. La a mea insa nu se intampla nimic cand introduc cheia, in schimb player-ul original putea fi pornit apasand butonul power chiar fara a avea cheia in contact. Mai mult, functionand in acest mod se oprea automat dupa o ora pentru a nu epuiza bateria.
Cu acel intrerupator la care m-am gandit eu as vrea tocmai sa simulez introducerea cheii in contact (sau pozitia "accesorii" de la alte modele) .
Doar ca inca sper sa gasesc o modalitate mai simpla sau macar utilizarea unui intrerupator deja existent, cum ar fi cel de la plafoniera.
Cu firul portocaliu deconectat clar ca nu va merge. Daca il leg impreuna cu cel rosu nu rezolv problema, deoarece nu se va opri cand iau contactul, ori eu nu vreau sa renunt la chestia asta.
Corsa_1.2 - Foarte bine ca nu te-ai complicat. Exact acelasi lucru vreau sa obtin si eu - o modalitate de a asculta muzica cu motorul oprit. Doar ca instalatia electrica este putin diferita. La mine alimentarea se taie cand opresc motorul, la tine doar cand scoti cheia din contact. Tu poti asculta muzica lasand cheia in contact, eu in schimb trebuie sa pun contactul. Cum am mai spus, unele masini au o pozitie "accesorii" si rasucind cheia in aceasta pozitie a contactului se alimenteaza toate accesoriile de la bord. La masina ta aceasta pozitie este inlocuita de simpla introducere a cheii in contact. La a mea insa nu se intampla nimic cand introduc cheia, in schimb player-ul original putea fi pornit apasand butonul power chiar fara a avea cheia in contact. Mai mult, functionand in acest mod se oprea automat dupa o ora pentru a nu epuiza bateria.
Cu acel intrerupator la care m-am gandit eu as vrea tocmai sa simulez introducerea cheii in contact (sau pozitia "accesorii" de la alte modele) .
Doar ca inca sper sa gasesc o modalitate mai simpla sau macar utilizarea unui intrerupator deja existent, cum ar fi cel de la plafoniera.
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Sper ca nu sunt offtopic: la mine nu mere chestia cu pornitul opritul radioului o data cu pornirea -oprirea motorului....am demontat consola sa vad ce e acolo si am gasit 4 fire taiate cu capetele izolate...doua sunt rosu cu albastru -le-am legat la loc dar nu a aparut nici o schimbare; celelalte sunt negre; capetele dinspre cass sunt legate la firul rosu care cred ca e alimetarea directa (+), daca le conectez pe cele negre intre ele mi se aprinde bordul...devin functionale toate chestiile ca si cum as avea contactul pus...a fost oare matrasit cassul? Din cartea tehnica am incercat sa cuplez -decuplez chestia cu pornit-oprit la contact dar nu a mers asthel: apasat canalele 1-3 si pornit radio cu motorul pornit; tinut apasat pana se aude un beep din radio (asa scria in carte)...dar nici un rezultat? exista oare si alte modalitati de cuplare sau sunt de vina firele taiate?