Eduard345
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2023
- Mesaj Privat
Salut va rog sa m-a ajutați și pe mine sunt începãtor cu permisul așa dar nu m-a descurc la mecanica , am o problema am un opel astra h 1.9 150 cp l-am cumpãrat cu o luna în urma toate bune și frumoase mașina mergea bine ok , dar acum o sãptãmâna am pornit mașina și am mers cu ea cam 3 km am venit acasã am parcat mașina dupa 3 zile m-a duc și eu la mașina sa-o pornesc pun cheia învârt nimic am zis ca poate nu am învârtit bine încerc din nou tot nimic mi se aprind martori in bord dar nu învârte nimic , eu unul am crezut ca e electromotor am încercat s-o înping am zis ca poate pornește tot nimic am dus-o la o service și mi-a spus ca mai bine ar fi sa aruc mașina la fiare pentru ca am probleme la electricã cu pompa de motorina și sa fac o alta cheie ,, și am zis ca nu vreau sa renunț la mașina . Așa ca poate îmi dați și mie câteva sfaturi sa rog mult
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z19DTH
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z19DTH
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, clar, din cauza pompei de motorina nu functioneaza electromotorul! (sper ca se intelege gluma)
Ala nu este service, cel mult poate fi un centru pentru ghicitori.
Fa o diagnoza serioasa, alfa care este problema si apoi incerci sa o remediezi.
Asa, absolut ca o presupunere, din putinele detalii, as merge pe vesnica problema de CIM (nu recunoaste cheia).
Asta ar insemna ca, dupa ce pui contactul si majoritatea martorilor luminosi se sting, martorul "masinuta cu cheia" se aprinde intermitent.
Desigur, pot fi mult mai multe probleme, de asta ziceam ca trebuie o diagnoza serioasa.
P.S. Ar merge si o incercare de citire a codurilor de eroare, cu "metoda pedalelor" (cauta pe aici cum se face), dar nu va fi foarte relevanta.
Ala nu este service, cel mult poate fi un centru pentru ghicitori.
Fa o diagnoza serioasa, alfa care este problema si apoi incerci sa o remediezi.
Asa, absolut ca o presupunere, din putinele detalii, as merge pe vesnica problema de CIM (nu recunoaste cheia).
Asta ar insemna ca, dupa ce pui contactul si majoritatea martorilor luminosi se sting, martorul "masinuta cu cheia" se aprinde intermitent.
Desigur, pot fi mult mai multe probleme, de asta ziceam ca trebuie o diagnoza serioasa.
P.S. Ar merge si o incercare de citire a codurilor de eroare, cu "metoda pedalelor" (cauta pe aici cum se face), dar nu va fi foarte relevanta.