Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
citind pe forum ca martorul cu cheita se aprinde dimineata la rece iar apoi se stinge cind ar fi probleme la bujii, am hotarit sa le schimb. Am comandat prin cineva din germania 4 originale si m-am prezentat la service. Se pare ca 3 din cele vechi erau ok (le-am schimbat oricum) iar a 4-a, care intr-adevar era DEFECTA s-a BLOCAT in blocul motor (incepe sa se desfileteze iar apoi se blocheaza). Acum am ramas si fara 300 ron si cu problema nerezolvata Sad Se poate face ceva in afara de ultima solutie care e "dezmembrarea motorului"? ar fi mare bataie de cap pt o bujie, dar poate cind or fi -20 nu mai porneste masina Sad Ce ma sfatuiti? mersi mult
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sa incerci sa le desfaci cu motorul rece. De data asta ai noroc ca nu s-au rupt in chiuloasa. Aia la service nu ar trebui sa puna mana pe o bujie calda.
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cei de la service banuiesc ca au avut cheie dinamometrica si WD40...
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Acum ti se mai aprinde martorul cu cheita? Cauza poate fi si alta nu neaparat bujiile. Cel mai bine intai mergeai la un tester sa vezi de unde iti da eroarea.Colegul DB77AAA,a facut si un tutorial bun in ceea ce priveste schimbarea bujiilor,citeste linkul de mai jos: Rolling Eyes
https://www.clubopel.com/vie...++schimba+bujiile
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
De racit motorul, au asteptat aprox 20min (cu siguranta insuficient, cele schimbate erau fierbinti). Cheia folosita nu stiu...Martorul se aprinde fiindca cele 3 schimbate erau bune iar cea blocata au testat-o cu fir legat la baterie si era moarta...deci cu una moarta e si mai probabil sa fie asta problema. Mersi mult, acum o sa citesc tutorialul de mai sus si sper sa nu ajung la cine stie ce lucrare mare pt bujia asta...
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si asta cred ca te poate ajuta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21254

Catre moderatori un pic de organizare nu ar fi binevent? Cred ca sunt identice si ar trebui unite topicele.
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca bujia incepe sa se desfileteze dar nu poti trece de o anumita zona, lucru pe care l-am patit si eu, desi motorul era rece, eu zic sa procedezi asa:
1- decongestionezi zona bujiilor de admisia de aer si de traseele de cabluri ;
2- Te inarmezi cu rabdare;
3- Desfiletezi bujia pana la zona de blocare;
4- Inunzi cu WD-40 (sau alt spray degripant-lubrefiant) filetul bujiei;
5- Astepti cca. 30 minute;
6- Infiletezi bujia la loc;
7- Desfiletezi din nou prin miscari dus-intors (ca la filetarea cu tarodul) si fortezi usor zona blocata, nu mai mult de o tura;
8-repeti de la punctul 4

Daca cei de la service au fortat, e posibil ca filetul sa fie degradat... daca se intampla asta pot veni cu solutii suplimentare...(bucsare) .Sper sa nu fie cazul. Succes
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
HerrDoc a scris:citind pe forum ca martorul cu cheita se aprinde dimineata la rece iar apoi se stinge cind ar fi probleme la bujii, am hotarit sa le schimb. Am comandat prin cineva din germania 4 originale si m-am prezentat la service. Se pare ca 3 din cele vechi erau ok (le-am schimbat oricum) iar a 4-a, care intr-adevar era DEFECTA s-a BLOCAT in blocul motor (incepe sa se desfileteze iar apoi se blocheaza). Acum am ramas si fara 300 ron si cu problema nerezolvata Sad Se poate face ceva in afara de ultima solutie care e "dezmembrarea motorului"? ar fi mare bataie de cap pt o bujie, dar poate cind or fi -20 nu mai porneste masina Sad Ce ma sfatuiti? mersi mult


Intrebare: pt ce ai platit 300 de Ron daca nu ti-au rezolvat problema?
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
@titro...Cei 300 erau bujiile. E si greseala mea (ca nu le-am verificat pe cele vechi inainte sa le comand pe toate) dar e si ghinionul meu ca tocmai cea moarta s-a blocat si deci problema nerezolvata! Daca o schimbau si pe aia nici nu le mai verificam pe cele vechi si toata lumea fericita!

@Brutus...tks de info, ma duc sa caut un spray si sa vedem ce-o iesi...sper ca in urmatoru post sa nu te intreb de bucsare

Mersi mult tuturor ce au intervenit!
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o...cu multa rabdare, cu ajutorul unui amic si a sfaturilor primite aici! Deci, dupa cum se spunea si mai sus: motorul rece, WD-40 si ceva timp la dispozitie. Nici martorul de service nu s-a mai aprins!

off topic: e timpul sa schimbam rotile

Mersi mult si drumuri bune tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR