- tofi25
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Nov 2007
- Astra 2002 Z16XE
- Cluj
tofi25
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Am un opel vectra 1,8i c18nz, 1990, benzinar si de mai mult timp se intampla ceva ciudat cu masina si nu am reusit sa-i dau de cap.
Daca las masina fara sa o pornesc vreo 4-5 ore dupa ce pornesc masina merge perfect pana ce acul de la temperatura apa ajunge la prima linie.Dupa ce acul trece de prima linie masina merge din ce in ce mai rau, adica eu apas acceleratia, motorul se tureaza dar merge infundat si da in nas. Dupa ce acul de temperatura ajunge la a doua linie masina merge din nou perfect.
Oare ce ar putea fi si ce as putea schimba ca sa rezolv problema ?
Am un opel vectra 1,8i c18nz, 1990, benzinar si de mai mult timp se intampla ceva ciudat cu masina si nu am reusit sa-i dau de cap.
Daca las masina fara sa o pornesc vreo 4-5 ore dupa ce pornesc masina merge perfect pana ce acul de la temperatura apa ajunge la prima linie.Dupa ce acul trece de prima linie masina merge din ce in ce mai rau, adica eu apas acceleratia, motorul se tureaza dar merge infundat si da in nas. Dupa ce acul de temperatura ajunge la a doua linie masina merge din nou perfect.
Oare ce ar putea fi si ce as putea schimba ca sa rezolv problema ?
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Verifica cu atentie valva de soc automat si senzorul de temperatura lichid racire ! Pare ca , fie senzorul e bimetalic si "agata", fie valva e blocata cu mizerie si actioneaza cu intarziere. Oricum mersul defectuos e urmare a amestecului prea bogat in combustibil. Probabil ca , daca te uiti cu atentie, in perioada respectiva scoate si fum negru.
- tofi25
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Nov 2007
- Astra 2002 Z16XE
- Cluj
tofi25
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
valva aceea ar trebui sa fie ca un bypass pentru fluturele (throttle valve) de la acceleratie , deci ar avea un cap legat pe zona dintre filtrul de aer si throttle valve iar celalalt undeva pe galeria de admisie. Scuze dar nu cunosc tipul motorului... numai principiul. Cat despre senzor... daca pana acum a mers bine n-ar avea motive serioase sa fie stricat. Incearca sa-i scoti contactul in momentul in care apare problema si vezi daca problema dispare sau se amplifica...