Low_76
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1979 12S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
Doresc sa transform un 16N sau S , inca nu stiu sigur si sper sa gasesc raspunsul aici , in 20 S . Mai pe scurt am un motor de 1.6 Cih si doresc sa il alezez la 95 mm si sa ii pun pistoanele de 95 de pe 2000 . Am mai multe intrebari la care nu am putut sa gasesc raspuns nicaieri in timp util si am zis ca mai bine imi adresez intrebarile aici , poate cineva cu mai multe cunostinte ma va putea ajuta .
1 .Nu stiu exact ce cod motor este . pe el scrie doar 16 la serie , nici un S si nici un N . Doar 16 * serie .pe bloc scrie 16 si nu 19 , 20 . Blocul intradevar e putin diferit de cel de 2.0 si 1.9 .
2 .Nu sunt ferm convins daca blocul suporta alezaj pana la 95 . Stiu ca blocurile de 1.7 , 1.9 , 2.0 , 2.2 suporta alezaj pana la 97 daca nu ma insel , dar despre acesta nu am gassit nimic .
3 . Canalele la ungere si racire par sa fie identice dar nu sunt sigur daca cele din bloc sunt la fel de mari ca la 2.0 si nu stiu daca voi avea sau nu probleme cu racirea si ungerea , sau daca imi trebuie o pompa de ulei mai mare . Chiuloasele se potrivesc , garniturile , absolut tot . Chiar citisem ca cineva de prin Anglia daca nu ma insel a pus chiuloasa de 1.6 pe 2.2 .
4. Nu am nici un ambreiaj la mana sa vad daca cel de 1.9 sau 2.0 mi se potriveste , nu cred ca sunt probleme dar vreau sa ma asigur .
Motorul vreau sa il pastrez aspirat momentan . Doresc sa imi achizitionez 2 dellorto 40 . Cutia va fi una in 4 trepte (carcasa mica) de Ascona B/Manta B . Iar masina este un Kadett C limo , 4 usi din 79 , momentan are pe ea un 1.2 OHV 60 caluti . Daca mai are cineva piese cum ar fi un disc de ambreiaj uzat , o volanta , un capac la culbutori va rog sa imi ziceti . Chiar am nevoie de ceva piese in plus , pentru ca sigur nu imi va iesi din prima . Sunt sigur ca undeva am sa o gafez .
Multa bafta si multumesc anticipat. Numai bine .
1 .Nu stiu exact ce cod motor este . pe el scrie doar 16 la serie , nici un S si nici un N . Doar 16 * serie .pe bloc scrie 16 si nu 19 , 20 . Blocul intradevar e putin diferit de cel de 2.0 si 1.9 .
2 .Nu sunt ferm convins daca blocul suporta alezaj pana la 95 . Stiu ca blocurile de 1.7 , 1.9 , 2.0 , 2.2 suporta alezaj pana la 97 daca nu ma insel , dar despre acesta nu am gassit nimic .
3 . Canalele la ungere si racire par sa fie identice dar nu sunt sigur daca cele din bloc sunt la fel de mari ca la 2.0 si nu stiu daca voi avea sau nu probleme cu racirea si ungerea , sau daca imi trebuie o pompa de ulei mai mare . Chiuloasele se potrivesc , garniturile , absolut tot . Chiar citisem ca cineva de prin Anglia daca nu ma insel a pus chiuloasa de 1.6 pe 2.2 .
4. Nu am nici un ambreiaj la mana sa vad daca cel de 1.9 sau 2.0 mi se potriveste , nu cred ca sunt probleme dar vreau sa ma asigur .
Motorul vreau sa il pastrez aspirat momentan . Doresc sa imi achizitionez 2 dellorto 40 . Cutia va fi una in 4 trepte (carcasa mica) de Ascona B/Manta B . Iar masina este un Kadett C limo , 4 usi din 79 , momentan are pe ea un 1.2 OHV 60 caluti . Daca mai are cineva piese cum ar fi un disc de ambreiaj uzat , o volanta , un capac la culbutori va rog sa imi ziceti . Chiar am nevoie de ceva piese in plus , pentru ca sigur nu imi va iesi din prima . Sunt sigur ca undeva am sa o gafez .
Multa bafta si multumesc anticipat. Numai bine .
eox80
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
eox80
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
eox80 a scris:exista un tutorial pe aici.sunt mult mai multe de inlocuit.planetare pompa frana discuri resoftat calculatorul pompa de benzina.
Ce treaba au pompa de frana si discurile cu motorul? In afara de asta masina in discutie are tractiune spate , deci povestea cu planetarele e cam din alt film...
eox80
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
@senator am crezut ca se refera la alte motoare si anume c16Nz si c20ne de pe vectra A.Si daca te uiti la masinile astea doua o sa vezi ca in afara de motoare mai difera pe ele si:(discuri, pompa frana, planetare, cutie viteze).Toate se recalculeaza in functie de puterea motorului.Dar daca vrei adrenalina si suspans poti sa nu le schimbi.
Probabil sunt off-topic si imi cer scuze.
Spor la treaba low_76
Probabil sunt off-topic si imi cer scuze.
Spor la treaba low_76
- b_robert87
- *
- 6 mesaje
- din 02 Dec 2007
- Manta 1979 c20ne
- Bucuresti
b_robert87
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1979 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
Low_76
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1979 12S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat