luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sal tuturor! e primul meu post. Am o ascona b din 80' initzial a fost 1.3 cu chiuloasa varza cutia si ea varza. Am schimbat motoru si anume 20s de pe o manta, cu cutie cardan si punte spate. Intrebarea mea este daca este cineva in masura sa imi dea niste sfaturi legate de un cih turbo, de preferabil motoru 2.0 nu 2.2 su 2.4 .
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
zed_power
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2007
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Mare mea nelamurire era legata de aprindere, mai exact avansu vacumatic, deci o alta aprindere fara avans vacumatic ce anume se poate adapta pe 20s ? SI chiar nu este nimeni dornic de un turbo pe un motor CIH?!
salut,
ai reusit ceva cu turbo?
de ce te intereseaza aprinderea?
am si eu un rekord cu motor 20s
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Sal, deocamdata am alta problema cu masina si cum o rezolv vreau sa ma apuc sa fac galeria de evacuare si sa achizitionez un L-Jetronic iar are avans vacumatic iar cu turbo nu mai este vacum decat in ture mici, iar dupaia este presiune....
ai dreptate.
L-Jetronic este cumva injectie mecanica?
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
jeorje_2000 a scris:
ai dreptate.
L-Jetronic este cumva injectie mecanica?
luci_xxx a scris:Sal, deocamdata am alta problema cu masina si cum o rezolv vreau sa ma apuc sa fac galeria de evacuare si sa achizitionez un L-Jetronic iar are avans vacumatic iar cu turbo nu mai este vacum decat in ture mici, iar dupaia este presiune....
ai dreptate.
L-Jetronic este cumva injectie mecanica?
turbina ar trebui sa inceapa sa lucreze pe la 2500 rpm iar pana acolo ar trebui sa lucreze fara probleme avansul vacumatic.
ai putea sa pui o supapa de sens pe furtunul de la avansul vacumatic( ceva de genul celei de la servofrana)ca sa nu faca presiune in avansul vacumatic cand lucreaza turbina
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Ceva poze tot de pe aici la vanzare
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
Salut,
Ai mai reusit sa faci ceva cu turbo sau ai abandonat idea?
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Merge si pe carburator dar trebuie sa muti carburatorul, mai exact sa-i faci o galerie-suport iar turbo sa traga aerul (amestecul) de sub carburator. solutia asta a fost folosita de fabrica la Renault 5 Turbo (primul model).Eu am facut un motor turbo de commodore 2.5 in 6 cilindri dar am ales sa bag presiune direct in carburator (asa s-a facut la Renault 18 Turbo), mi-a fost mai la indemana dar nu da rezultate asa bune ca in prima varianta. In poza nu se vede turbo ca e pe partea cealalta.
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
lznicu ...foarte tare ce ai facut tu aici! poate reusesti sa pui o poza si de pe partea cealalta. Legat de prima solutie in care aerul tras de turbina sa fie de sub carburator nu mi se pare tocmai buna .. ai nevoie si de un intercooler lucru care te ajuta ff mult la evitarea detonatiilor, iar in cazul asta e cam imposibil de folosit un intercooler si mult mai fiabil mi se pare cu l-jetronic. Incet incet ma cam lasa gandu de CIH turbo ma ganesc la o conversie de 2.5 bmw (m20) si poate ala turbo. dar daca mai avetzi ceva ideii postatzi poate reusim totosi sa facem unu
luci_xxx
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Ascona 1980 20s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
jeorje_2000 ... L-jetronic cat si Le-jetronic au fost puse pe ascona, manta, rekord etc... January 1980 - New fuel-injected 2.0E engine with 110 hp (82 kW) now available in the Ascona.Or ce cod motor Opel ce contine litera E este L(e)-Jetronic asta de la 1.9 la 3.0 la 3.0 exceptzie facand c30sej , c30se adica 24v acesta fiind motronic. mai sunt cateva exceptii dar nu conteza important ca GM a folosit ceva timp L-jetronic.
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
luci_xxx a scris:lznicu ...foarte tare ce ai facut tu aici! poate reusesti sa pui o poza si de pe partea cealalta. Legat de prima solutie in care aerul tras de turbina sa fie de sub carburator nu mi se pare tocmai buna .. ai nevoie si de un intercooler lucru care te ajuta ff mult la evitarea detonatiilor, iar in cazul asta e cam imposibil de folosit un intercooler si mult mai fiabil mi se pare cu l-jetronic. Incet incet ma cam lasa gandu de CIH turbo ma ganesc la o conversie de 2.5 bmw (m20) si poate ala turbo. dar daca mai avetzi ceva ideii postatzi poate reusim totosi sa facem unu
Nu mai am poze, am doar o poza din fata, lateralul de mai sus si una din spate.