Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal'tare
Rog in mod deosebit administratorii , in cazul in care mai exista ceva asemanator , sa mute discutia acolo unde ii este locul , dar sa aiba bunavointa de a-mi spune si mie.Multumesc anticipat
am si eu o intrebare(problema)
masina:opel astra f din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz hatchback 5 usi
nu mai trage motorul atunci cand se incalzeste
am fost cu ea la mecanic gandindu-ma la compresie dar este buna (undeva pe la 12 mi-a zis el)
ceea ce mi-a sugerat el ca ar fi , a fost ambreiajul (disc placa rulment)
explicatia lui:atunci cand se incalzeste ambreiajul, incepe sa patineze
dar nefiind sigur 100% a ramas sa faca vineri un test cu ea la drum lung sa-mi spuna sigur
Intrebarea mea este urmatoarea: Cam cat m-ar costa acest kit de ambreiaj si cam cat ar fi manopera?
Se poate sa fie decat o singura componenta defecta?(Doamneajuta),sau ideal ar fi sa schimb tot kitul?
Sa ma astept si la cheltuieli colaterale?
Se poate reconditiona ceva?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
textul il poti face si tu incalzesti masina si in treapta
a-2-a si treapta a-3-a vezi daca ajungi la viteza de
60 in a-2-a si o 100 in a-3-a de regula masina se
tureaza dar viteza nu dezvolta,e bine sa schimbi
tot chitul daca schimbai tu si nu mecanicul mergea
sa schimbi o piesa sau doua ca nu te costa nimic
mina de lucru asa ce faci daca peste 3 luni se
mai duce inca o piesa alti bani alta distractie pretul
la kit e undeva pe la 500 ron depinde de unde il
cumperi si ce marca.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal
problema rezolvata sau explicata mai bine zis
am fost vineri cu ea la acel mecanic
dupa cateva ture facute de el cu ea mi-a dat verdictul:ambreiajul nu are nimic,trage chiar f bine
explicatia pe care mi-a dat-o : atunci cand accelerez brusc clapeta de acceleratie se deschide dar mai intai baga aer apoi calculatorul afla cat aer este si da drumul la benzina pe masura , trebuind accelerata gradat si nu brusc,dintr-o data,nefiind ca la dacii (carburator) unde acolo da drumul direct la benzina , aici dand drumul mai intai la aer si abia dupa aceea la cant de benzina corespunzatoare.
concluzia trasa de mine:timpul de raspuns al masinii e mai intarziat fata de timpul de reactie al talpii mele Very Happy
Dar ea nu are debitmetru!
asa o fi asa n-o fi deocamdata ramane asa cum este
o alta intrebare:Oare se poate micsora timpul asta de raspuns al masinii? (adica timpul scurs de la introducerea aerului si pana la aflarea cantitatii lui pt a da drumul cant de benzina coresp)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR