sorynel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Detin un opel astra f din 92 benzina 1.6 75 de cai
La sfarsitul saptamanii i-am inlocuit toba intermediara si catalizator cu o teava de inox iar finala cu o toba sport YED Racing ... nu stiu daca am castigat ceva putere dar sunetul este placut
Acum m-am gandit sa-i fac o evacuare dubla sa plec cu doua tevi din flansa unde era catalizatorul iar la final sa pun doua tobe ... as dori sa aflu si parerile voastre pro si contra acestei modificari si daca a mai facut cineva aceasta modificare
La sfarsitul saptamanii i-am inlocuit toba intermediara si catalizator cu o teava de inox iar finala cu o toba sport YED Racing ... nu stiu daca am castigat ceva putere dar sunetul este placut
Acum m-am gandit sa-i fac o evacuare dubla sa plec cu doua tevi din flansa unde era catalizatorul iar la final sa pun doua tobe ... as dori sa aflu si parerile voastre pro si contra acestei modificari si daca a mai facut cineva aceasta modificare
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
ai traseu pe unde sa tragi evacuarea dubla din fata? Eu la a mea am ajuns la concluzia ca nu am cum sa trag traseu dublu din fata si singura solutie gasita a fost sa bag Y-ul inainte de roata de rezerva si de acolo sa plec cu 2 finale, sau direct cu teava, ca la mine nu se pune problema de zgomot (e diesel). In rest... inafara unui consum marit si a unui zgomot puternic, nu are ce sa se intample. Putere castigata prin aceasta combinatie.... aprox 3 CP. In schimb va sti lumea cand treci pe strada )
sorynel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
the virus
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat