beciantal
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
salutare tuturor,
am o problema, la vectra a c20ne mi-a schimbat amortizorul fata un meserias. problema e ca piulita groasa a pus sub tamponum din partea moor si piulita subtire deasupra. tamponul acuma sta fata de caroserie la 4-5 mm in aer din aceasta cauza si inversat fata de cand erau amortizoarele neschimbate. rugamintea mea este daca are cineva o poza clara explodata, (deoarece in poza din manualul care il am nu prea se intelege) cu ordinea montarii corecte la amortizor sau eventual o descriere a acestuia.
multumesc pentru ajutor.
am o problema, la vectra a c20ne mi-a schimbat amortizorul fata un meserias. problema e ca piulita groasa a pus sub tamponum din partea moor si piulita subtire deasupra. tamponul acuma sta fata de caroserie la 4-5 mm in aer din aceasta cauza si inversat fata de cand erau amortizoarele neschimbate. rugamintea mea este daca are cineva o poza clara explodata, (deoarece in poza din manualul care il am nu prea se intelege) cu ordinea montarii corecte la amortizor sau eventual o descriere a acestuia.
multumesc pentru ajutor.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ia vezi cum te ajuta asta: https://www.clubopel.com/vie...=amortizor+vectra
Pe viitor da mai intai o cautare.
Pe viitor da mai intai o cautare.
beciantal
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Avand in vedere cum ai scris se intelege ca ai schimbat un singur amortizor. Nu te poti uita la celalalt ansamblu?
In mod normal si din aducere aminte si logic piulita groasa(de fapt e mai inalta, are mai mult filet) va tine amortizorul presat, acolo fiind tensiuni destul de mari, iar cea subtire va tine amortizorul de caroserie sa nu cada cand ridici masina sau in alte situatii.
Cum adica inversat? La vectra a capatul de bara stiu este montat direct pe ansamblul amortizor, nu ai cum sa le pui inversate.
Incearca sa pui intrebarea mai la obiect, nu prea am inteles ce ai scris. Daca raspunsul meu nu te multumeste, reformuleaza intrebarea.
In mod normal si din aducere aminte si logic piulita groasa(de fapt e mai inalta, are mai mult filet) va tine amortizorul presat, acolo fiind tensiuni destul de mari, iar cea subtire va tine amortizorul de caroserie sa nu cada cand ridici masina sau in alte situatii.
Cum adica inversat? La vectra a capatul de bara stiu este montat direct pe ansamblul amortizor, nu ai cum sa le pui inversate.
Incearca sa pui intrebarea mai la obiect, nu prea am inteles ce ai scris. Daca raspunsul meu nu te multumeste, reformuleaza intrebarea.