Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
http://www.anwb.nl/publishe...el.nl.html#opelve
uff! in ce naiba limba e site-ul asta?...olandeza! Evil or Very Mad ca nu inteleg mai nimic
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
arata bine, oare chiar vor fi? Confused
parca mai salta o treapta cu design-ul asta Smile
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Traducea paginii o gasiti aici.

Ultimele 5 modele mi se pare niste copii/cover-uri ordinare dupa alte modele si ca de exemplu Ford Focus Coupe Cabrio si Alfa Romeo GT Bertone (cel putin asa arata spatele lui Insignia). Aceste fapte nu stau in obiceiul GM si implicit OPEL asa ca nu cred ca vor rula pe strazi vreodata sub acest design....
  • hakerwizard

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
frumos astra caravanu ala Smile
  • marry_saly

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sa speramca le vom vedea si pe drumurile noastre
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Arata foarte bine, mai ales corsa cabriolet sau astra caravan...
Opel sta bine si in momentul asta ca design insa se limiteaza la masini simple. Este adevarat ca mai arunca pe piata un 1.6t, un xenon adaptiv dar as vrea sa gasesc pe opel o transmisie, o suspensie... ca sa nu ajung sa cumpar un vw banal ca design dar inteligent ca si conceptie.
  • ciubiwrx

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cam bizare...mai ales omega.Nu le pot face mai clasice?
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
unde ai vazut omega? Confused...nu se mai face de vreo 5 ani..
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu e omega ... cica succesorul lui Laughing
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca baietii "desenatori" de la Opel o tin in patima Citroen de acu' 30-40ani , mai nou BMW desi fac eforturi sa'si "revina" , de a fabrica masini cu design ciudat atunci in mod hotarit m'au pierdut de client . Vad ca se pastreaza "linia" de sageata/fulger/trasnet in fata - per ansamblu un inceput bun dar cam furtunos/vulgar pentru mine iar spatele arata , dupa parerea mea , a "fund de femeie fara buci si sholduri , batuta cu scindura lata in fiecare zi" de parca se termina programul de lucru si au dat o mica buleala ca de sfirsit ... Aspectul general de totosh botos se pastreaza in continuare , mix-ul intre edgedesing si biodesing mi se pare totusi exagerat cu linii care se termina frint , nepotrivit . Privite pe bucati intr'un spatiu restrins precum un garaj , daca imi amintesc de Astra H , sint chiar hidoase .
Cam toti producatorii care au renuntat la seviciile designerilor cu traditie au desenat pentru inceput masini ciudate .
Pacat ca functionalitatea si spatiul oferit in mod traditional de Opel au imbracat haine ciudate ... Confused
  • 72DAD

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea: mult prea frumoase ca sa fie adevarate!Acum , mai am o speranta....
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
iso a scris:Daca baietii "desenatori" de la Opel o tin in patima Citroen de acu' 30-40ani , mai nou BMW desi fac eforturi sa'si "revina" , de a fabrica masini cu design ciudat atunci in mod hotarit m'au pierdut de client . Vad ca se pastreaza "linia" de sageata/fulger/trasnet in fata - per ansamblu un inceput bun dar cam furtunos/vulgar pentru mine iar spatele arata , dupa parerea mea , a "fund de femeie fara buci si sholduri , batuta cu scindura lata in fiecare zi" de parca se termina programul de lucru si au dat o mica buleala ca de sfirsit ... Aspectul general de totosh botos se pastreaza in continuare , mix-ul intre edgedesing si biodesing mi se pare totusi exagerat cu linii care se termina frint , nepotrivit . Privite pe bucati intr'un spatiu restrins precum un garaj , daca imi amintesc de Astra H , sint chiar hidoase .
Cam toti producatorii care au renuntat la seviciile designerilor cu traditie au desenat pentru inceput masini ciudate .
Pacat ca functionalitatea si spatiul oferit in mod traditional de Opel au imbracat haine ciudate ... Confused


Laughing Foarte tare ! Ce vrei , suntem depasiti . Eu inca intorc capul dupa o Calibra ..Asta e!
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Bertone, nu contest ca fiecare a gusturile lui, precum si ca masinile din ziua de azi au forme ciudate/atipice, dar faza cu intorsul capului dupa calibra e putin ca de domeniul trecutului. Mie, spre exemplu imi place noul S dar recunosc ca trebuie sa ma invart de 5 ori in jurul lui pentru a prinde cursul formelor sale, pentru ca la o prima privire e o masina ciudata si ca el sunt multe, dar dupa calibra... e o masina cu multe lipsuri de design, incepand de la capota care nu se "imbina" lin cu farurile si terminand cu spatele, care are mult de suferit.
Cel putin in viziunea mea, o masina nu e frumoasa doar pentru ca este lata, lunga si plata.
Ceea ce este interesant la calibra, este arcada dintre stalpul fata si cel spate. So cred ca ar trebui sa privim dincolo de niste linii mari ale masinii, pentru ca nu suntem in anii '60 cand masinile aveau, de regula, un singur element prin care se evidentiau.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea Calibra a fost si va ramine o masina frumoasa in ciuda "batrinetii" designului . Cu forme arcuite , elegant conturate , linii clare si fluide , nu poate sa nu intoarca priviri chiar si azi . Prezinta acel ceva ce denota "inteligenta" designului si care nu agreseaza ochiul si incadrarea in peisajul stradal . Ar putea sta parcata cu eleganta atit linga o cladire clasica dar si linga una newage fara sa'ti agreseze simturile .
... o masina iti place sau nu de la prima privire ...
Eu cred ca o masina frumoasa trebuie sa armonizeze si sa completeze desenul spatiului inconjurator .
Atita timp cit desenul automobilelor tinde catre forme intrigante , nenaturale , bombastice , absurde , ... menite sa violenteze cu orice pret atentia privitorului , nu cred ca vom mai vedea masini frumoase pe strada , vom avea masini cu forme interesante si atit ...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:Bertone, nu contest ca fiecare a gusturile lui, precum si ca masinile din ziua de azi au forme ciudate/atipice, dar faza cu intorsul capului dupa calibra e putin ca de domeniul trecutului. Mie, spre exemplu imi place noul S dar recunosc ca trebuie sa ma invart de 5 ori in jurul lui pentru a prinde cursul formelor sale, pentru ca la o prima privire e o masina ciudata si ca el sunt multe, dar dupa calibra... e o masina cu multe lipsuri de design, incepand de la capota care nu se "imbina" lin cu farurile si terminand cu spatele, care are mult de suferit.
Cel putin in viziunea mea, o masina nu e frumoasa doar pentru ca este lata, lunga si plata.
Ceea ce este interesant la calibra, este arcada dintre stalpul fata si cel spate. So cred ca ar trebui sa privim dincolo de niste linii mari ale masinii, pentru ca nu suntem in anii '60 cand masinile aveau, de regula, un singur element prin care se evidentiau.


cred ca suntem alta generatie . Crede-ma nu gasesc nimic sexy in gtc . Asta pana l-am condus . Si a inceput sa-mi placa mult . Insa o Calibra nici nu aveam permis si mi se parea foarte misto masina .
Sau acelasi exemplu cu seria 5 E60 . Dezgustator exteriorul ! Am condus un 3.0 diesel si mi-a placut asa de tare incat chiar mi-as cumpara unul . Defapt mi-a placut ca si la gtc atat de mult cum se conduce masina , incat nu m-a mai interesat asa de rau exteriorul Laughing
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai nici eu nu sunt de parere ca GTC este o masina frumoasa in totalitate. De fapt are probleme la partea frontala, ca mai toate opelurile.
E60 iar este o masina cu design abstract dar totusi eleganta, poate si prin dimensiunile impunatoare. Ce s-a luat el repede de GTC Very Happy
Vrei sa zic si eu de astra TT!? Nu zic ca imi place Wink
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:. Ce s-a luat el repede de GTC Very Happy
Vrei sa zic si eu de astra TT!? Nu zic ca imi place Wink


N-am nimic cu GTC-ul pe bune ! Chiar imi place foarte mult , daca-i fac media calitatilor .
Dar ma uitam ca absolut toate marcile au trecut la designul ciudat , din momentul in care am vazut reclama aia cu renault megane pe luna . Eu am zis ca o sa dea chix Renaultul ca s-a riscat cand a introdus masina aia , insa usor usor toti producatorii au urmat trendul .
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu as zice ca a lansat reno un trend in desing-ul auto.
Problma e simpla, dupa parerea mea. O masina "usoara" ori are linii multe si taioase, cum e astra, megane, civic, c4 si multe altele, ori e plina de curbe si forme atat de rotunde ca te apuca plictiseala, cum sunt mai toate de la vag.
Asa dar, o masina care imbina armonios si forme elegande dar si dinamice, poate fi considerata o masina la al carui design chiar s-a lucrat.
Una din aceste masini dupa parerea mea este cls, pe care oricum ai privi-o, nu poti sa te hotarasti daca e mai mult sport sau mai mult limuzina.
  • paultudor10

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
opel zafira e cea mai frumoasa,mai ales ca e si masina mea. si cand am citit ca au aparut cu motoare de 200 cp...e perfecta
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Corsa C cabrio... ?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR