- ionut vasilian
- OP
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sal,sunt nou pe forum.Am o astra G din 2001,1.4i(z14xe) 66kw,160000km.masina a fost luata sh la 140000km acum 7luni.cum am cumparat-o am avut problema cu clepeta de acceleratie(throttle body) pe care am rezolvat-o relativ repede cu spray de carburator(orificiul mic de jos era infundat puternic).de aprox o saptamana mi-a aparut in bord semnul galben(gaze de esapament,catalizator,etc.),in mers la circa 90kmh,avand urmatoarele simptome:
-trepidat,nu se mai tureaza cum trebuie,zdrangane pe relanti dar fara sa oscileze turatia,cand o turez pe relanti sau chiar si in sarcian trepideaza, iar tobele au un huruit ciudat(simptomele daciei cu probleme la bujii).Tobele sunt bune inainte la finala nu se auzea nimic si gazele erau scoase lin,acum ies ca niste explozii si urmate dezgomot(motorul nu mai merge rotund, parca nu ar avea presiune).In sarcina se tureaza greu cu acel zdranganit,dar odata stabilizata turatia dispar si zdranganitul si zgomotul tobelor si merge relativ bine. Mai am o intrebare tipul meu de masina are sau nu EGR. Eu sunt din fetesti si mi s-a spus ba ca este sonda lambda,azi ca e debitmetrul,sau egr-ul. Am sunat la OPEL Slobozia pt un test si mi s-a spus asa: 90 ron dar remediezi la noi cu piesa noastra sau 180ron si te descurci(mi se pare o hotie,eu cand am luat masina si am facut un test complet la Radacini vitan,m-a costat 85ron fara alte conditii).
Multumesc frumos si sper sa ma ajutati.
-trepidat,nu se mai tureaza cum trebuie,zdrangane pe relanti dar fara sa oscileze turatia,cand o turez pe relanti sau chiar si in sarcian trepideaza, iar tobele au un huruit ciudat(simptomele daciei cu probleme la bujii).Tobele sunt bune inainte la finala nu se auzea nimic si gazele erau scoase lin,acum ies ca niste explozii si urmate dezgomot(motorul nu mai merge rotund, parca nu ar avea presiune).In sarcina se tureaza greu cu acel zdranganit,dar odata stabilizata turatia dispar si zdranganitul si zgomotul tobelor si merge relativ bine. Mai am o intrebare tipul meu de masina are sau nu EGR. Eu sunt din fetesti si mi s-a spus ba ca este sonda lambda,azi ca e debitmetrul,sau egr-ul. Am sunat la OPEL Slobozia pt un test si mi s-a spus asa: 90 ron dar remediezi la noi cu piesa noastra sau 180ron si te descurci(mi se pare o hotie,eu cand am luat masina si am facut un test complet la Radacini vitan,m-a costat 85ron fara alte conditii).
Multumesc frumos si sper sa ma ajutati.
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- OP
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
gata am rezolvat.am fost la opel vitan radacini,am facut testul si a fost modulatorul electric(dreptunghiul din care pleaca fisele de bujii).el costa normal 1100 ron,dar cunoscand pe cineva l-an scos in 435 ron.preturi exorbitante le opel(totul cat astat mecanicul cu masina max 15 min.)
-test motor 120 ron
-manopera piesa(moculator electric) 100ron
totul a dus 655ron., din care 220ron test 5 min +10 min cautatul si montatul piesei.
mai mult am stat la facturare si plata la ghiseu.
Hotia naibii.
-test motor 120 ron
-manopera piesa(moculator electric) 100ron
totul a dus 655ron., din care 220ron test 5 min +10 min cautatul si montatul piesei.
mai mult am stat la facturare si plata la ghiseu.
Hotia naibii.