alicip
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca nu s-a umblat la delcou(deci la avans), procedeaza ca la Dacia: creste putin relanti-ul (1100-1200rot) ca sa nu se opreasca si regleaza surubul pina ai turatie maxima. Apoi scazi relanti-ul la valoarea normala. Surubul de amestec face ca turatia sa scada si daca amestecul e prea bogat (se ineaca) si daca e prea sarac.
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
cum a zis idivora...maresti relantiul si ffff lent maresti debitul de aer de la surubel...o sa observi ca la un moment dat nu mai merge rotund si da sa se inece....in momentul ala dai in sens opus de surubel o idee si revii la mersul rotund
Atfel spus: motorul merge rotund pe o anumita plaja (interval) de variatie a debitului de aer...treba sa gasesti punctul cu debit maxim in care motorul merge rotund (are turatie maxima) ....dak amestecul ar fi putin mai sarac in aer, nu valorifici (transformi in lucru mecanic) toata cantitatea de vapori de benzina debitata de jigloare...rezultand un consum marit.
Relantiul il maresti ca sa nu moara motorul in momentul in care ai marit prea mult cantitatea de aer...
Atfel spus: motorul merge rotund pe o anumita plaja (interval) de variatie a debitului de aer...treba sa gasesti punctul cu debit maxim in care motorul merge rotund (are turatie maxima) ....dak amestecul ar fi putin mai sarac in aer, nu valorifici (transformi in lucru mecanic) toata cantitatea de vapori de benzina debitata de jigloare...rezultand un consum marit.
Relantiul il maresti ca sa nu moara motorul in momentul in care ai marit prea mult cantitatea de aer...
alicip
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
din propria experienta iti spun cum faceam la oltcit
1- ma duceam cu masina in service si mecanicul facea asa : strangea la maxim surubul de amestec, apoi regla ralantiul la 800. desfacea 8.5 ture surubul de amestec, apoi regla din nou ralantiul la 900-950...
faza misto este ca el putea sa regleze avansul cu lampa stroboscopica...
mie, acasa, nu-mi reusea treaba asta, asa ca aplicam varianta 2:
reglam si din unul si din altul pana cand mergea motorul rotund si nu dadea in nas. ma suiam in masina, dadeam o tura, mai reglam nitel...
in ambele cazuri, daca ma duceam la tester de noxe, nu era bine.
o solutie cat de cat buna este sa mergi cu masina la un stand de reglare carburatoare (era unul la service-ul dacia din pantelimon).
sa faci lucrul asta dupa revizia itp, caci acolo ti-o zapacesc de o sa ai un consum monstru... numai sa le iasa lor noxele
1- ma duceam cu masina in service si mecanicul facea asa : strangea la maxim surubul de amestec, apoi regla ralantiul la 800. desfacea 8.5 ture surubul de amestec, apoi regla din nou ralantiul la 900-950...
faza misto este ca el putea sa regleze avansul cu lampa stroboscopica...
mie, acasa, nu-mi reusea treaba asta, asa ca aplicam varianta 2:
reglam si din unul si din altul pana cand mergea motorul rotund si nu dadea in nas. ma suiam in masina, dadeam o tura, mai reglam nitel...
in ambele cazuri, daca ma duceam la tester de noxe, nu era bine.
o solutie cat de cat buna este sa mergi cu masina la un stand de reglare carburatoare (era unul la service-ul dacia din pantelimon).
sa faci lucrul asta dupa revizia itp, caci acolo ti-o zapacesc de o sa ai un consum monstru... numai sa le iasa lor noxele
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat