Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua! De ceva vreme la pornire atunci cand motorul este rece imi apare semnul masina cu cheia in bord.Mentionez ca intensitatea ecranului computerului de bord are de suferit putin aproape insesizabil.In rest nici o problema.Motorul porneste normal si nu simte nimic.Toata treaba asta dureza 10 - 15 sec dupa care revine la normal si martorul se stinge.Daca in cursul zilei mai opresc masina o perioada mai indelungata indicatorul apare din nou cu aceleasi simptome.M am uitat in manual dar ei spun ca daca semnul mai apare si se stinge nu trebuie luat in seama.Fiind mai fixist din fire mi s a pus pata si vreau sa scap de aceasta prob.As fi foarte recunoscator celui care ma va ajuta cu vreun sfat Multumesc!
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa ai una sau mai multe bujii arse.Incearca si accelereaza motorul(la cca. 2000-2500 r/m) dupa ce pornesti ,iar daca martorul se stinge problema e de la bujiile incandescente.
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dany_boy a scris:... Mentionez ca intensitatea ecranului computerului de bord are de suferit putin aproape insesizabil.In rest nici o problema...


intensitatea scade si la mine cat ii dau cheie si inca 2 secunde dupa ce a pornit... am zis ca este din cauza ca toata energia este influentata si "indreptata" spre pornire!
Cat despre cheia in bord la pornire s-ar putea sa fie intradevar una sau mai multe bujii arse!

Salutare
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fara diagnoza nu te poti pronunta, insa dupa cate spui tu, pun ramasag pe uana sau mai multe bujii arse, cu mentiunea ca in perioada in care iti sta martorul aprins iti merge motorul un pic mai ciudat.
Cauta pe forum si vei vedea cum sa le verifici, asta daca nu ai tester.
  • gevolleyball

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Tot dimineata,pe racoare~5'C la pornire au intrat si bujiile,porneste ok si s-au aprins simultan ABS si ESP dupa care s-au stins imediat.Semn de baterie pe duca?Adevarul e ca are 5 ani si ochiul inca e verde..Hell know..are 12,6V masurata la rece.Cu motorul pornit ajunge la 14,20V.Martorul de baterie nu ramane aprins niciodata dupa pornire.
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
M ati mai linistit.Credeam ca e ceva grav dar niste bujii nu ar fi problema.Totusi atunci cand voi merge cu ea la tester sigur martorul nu se va mai aprinde pt ca motorul este cald si nu imi va arata nimic.Am mai inteles ca la modelele astea tre sa fi foarte atent cu scosul bujiilor pt ca se poate deforma nu stiu ce foarte usor.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eroarea ramane stocata destul de mult timp. Bujiile la acest tip de motor se pot rupe la desfacere. Cred ca daca le desfaci cu grija nu se rup.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
Tot in legatura cu martorul de bord la pornire:
La un motor Z22SE "masinuta cu cheie" se aprinde tot timpul cand pun contactul si dispare dupa cateva secunde (maxim 10) indiferent daca pornesc motorul sau nu. Nu stiam daca e o problema pt ca era asa de cand am cumparat masina asa ca am sunat la reprezentanta opel sa ma programez pentru un test si mi s-a spus telefonic ca este functionare normala. Voi ce parere aveti?

PS:daca nu este aici locul potrivit pt acest mesaj va rog sa il stergeti
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
in cartea masinii scrie ca daca se mai aprinde ocazional nu e nici o problema.Dar parerea mea e ca daca se aprinde prea des exista o problema care trebuie rezolvata.Normal ca astia de la reprezentanta vazand ca nu e cine stie ce de " ciugulit" nu v au bagat in seama.
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfaturi o sa verific bujiile si va tin la curent
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dany_boy a scris:in cartea masinii scrie ca daca se mai aprinde ocazional nu e nici o problema.Dar parerea mea e ca daca se aprinde prea des exista o problema care trebuie rezolvata.Normal ca astia de la reprezentanta vazand ca nu e cine stie ce de " ciugulit" nu v au bagat in seama.


Pai testul tot il plateam si costa ~100 de lei, deci eu spun ca ar fi meritat pt ei sa ia banii astia pt 10 minute. In fine, nu stiu ce sa mai spun.
Deci sa inteleg ca nu e normal sa apara masinuta cu cheie cand pui conmtactul si sa dispara dupa cateva secunde? Rog confirmare si de la cei cu Vectra C cu motoare pe benzina (eventual Z22SE daca se poate)
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Chiar nu are nimeni un Z22SE sa imi dea un raspuns sa ma linisteasca? Smile
  • zuberba

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tot o problema cu pornirea am si eu. de 2 zile am lasat masina parcata (-5-6*C) si astazi cand am incercat sa o pornesc nu am avut succes. Cand dau contact se aprinde martorul ABS si ESP si raman aprinse cat timp dau cheie (dar motorul nu porneste(parca nu as avea motorina)). Mentionez ca masina e echipata pentru iarna, deci nu e inghetat nimic (sper), rezervor pe jumatate, bateria are 2 luni de zile (Bosch), motor 1.9 CDTI. Se poate sa se fi ars vreun senzor si motorina sa nu ajunga unde trebuie ca sa poata porni?
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sal. Am si eu o problema cam ciudata din punctul meu de vedere. Am un opel vectra c 2200 dti si cam din primavara a inceput sa imi porneasca mai greu iar prin vara si mai greu cam la 3 -4 cheie. am schimbat oringuri ,bujii , si furtunasele de retur si degeaba. dar mai acum de curand de cand a venit frigul im porneste la cheie . Cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat sau cine sa mai lovit de problema asta si a rezolvato, acum este ok dar cand va veni caldura imi este ca o sa porneasca si mai greu. Va rog un sfat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Citeste la https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1208

Eu unul pun pe seama compresiei. Daca pacalesti bujiile sa intre, totul e ok.
  • flexx

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
daca era de la compresie odata cu venirea frigului pornea si mai greu eu mas gandi pe la pompa da nus sigur
  • flexx

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si pt verificare bujii ia un fir cam de 1m scote toate mufele de la bujiii adica 4 pui firul pe plusul bateriei si dai pe capul fiecarei bujii in parte daca face o scanteiuta inseamna ca merge daca nu nu
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
dar bujiile le`am schimat , nu are nici 2 luni de cand le`am schimbat . bujiile care le`am schimbat erau bune ca le`am facut proba
  • mostwanted89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si eu am exact acceasi problema ca FLORINSISILA , numai k eu am motoru de 2.0 DTH. la rece imi porneste ok, cum creste un pik temperatura afara si se incalzeste porneste din ce in ce mai greu. Mentionez k bujiile leam schimbat in urma cu 2 zile pe toate. am nevoie de un sfat k dau in disperare cu masina asta:(
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare colegii! si eu am aceeasi belea la masina o vectra c din 2005! diesel! daca nu o pornesc o zi o ia cam greu in rest o ia cat de cat normal! am auzit mai multe subpozitii! cred ca indicat ar fi un tester insa am auzit ca ar fi cam 3-4 cauze! una din ele si care nu prea e ieftina e compresia, am mai auzit ceva legat de un regulator de presiune, apoi inca ceva pe seama platoului cu carbuni de la electromotor si apoi in cele din urma bujia incandescenta! nu stiu care ar fi pana la urma buba insa incerc zilele astea sa o pun pe tester si cum aflu ceva vin si ma pronunt! problema e destul de ofticanta caci porneste extrem de greu, chiar dupa a doua sau a treia cheie si ma si scoate din sarite! tinem legatura aici si sa vedem sa ii dam de capat! numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR