BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1999
Cod motor: Y2.0 dth
Am un opel astra g 2.0 dti , problema sta in felul urmator: daca merg turat in 2000-2200 turatii se aprinde check engine (motorasul de culoare galbena cu fulger ) si masina nu mai trage si se tureaza foarte greu.. De asemenea am observat ca la 1 secunda dupa ce apare eroarea daca calc pedala de acceleratie la maximum eroare dispare pt cateva minute si apare din nou. Am fost pe tester imi apare cod eroare P0400 ceva legat de egr. Precizez ca am curãtat egr si galeria de admisie , am verificat presiune vacum este ok, verificat valva egr este bun, schimbat debitmetru aer , electovalva care face vacum turbina si furtunas. Degeaba nu ii dau de cap. Ce poate fi defect. A mai patit cineva . Sa ma ajute careva.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1999
Cod motor: Y2.0 dth
Am un opel astra g 2.0 dti , problema sta in felul urmator: daca merg turat in 2000-2200 turatii se aprinde check engine (motorasul de culoare galbena cu fulger ) si masina nu mai trage si se tureaza foarte greu.. De asemenea am observat ca la 1 secunda dupa ce apare eroarea daca calc pedala de acceleratie la maximum eroare dispare pt cateva minute si apare din nou. Am fost pe tester imi apare cod eroare P0400 ceva legat de egr. Precizez ca am curãtat egr si galeria de admisie , am verificat presiune vacum este ok, verificat valva egr este bun, schimbat debitmetru aer , electovalva care face vacum turbina si furtunas. Degeaba nu ii dau de cap. Ce poate fi defect. A mai patit cineva . Sa ma ajute careva.
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Geovic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut ! George ma numesc am un Opel Astra G 2.0 DI 60 kw/82 Cp CARAVAN . Pana mai de curand am avut aceleasi probleme (exact la fel), am curatat EGR-ul,am curatat rampa cu clapeti,galeria de admisie,am schimbat pompa de vaccum (deoarece cea veche executa vaccum doar pe partea de franare nu si pe TURBO) etc. am schimbat filtru aer.filtru motorina ,verificat furtunase vaccum,electrovalvele vaccum etc. Si problema a disparut:D (pentru un moment ) de curand am fost plecat la drum lung ...Cta - Tg. Mures si retur,accelerand in linie dreapta masina nu imi zice nik,in momentul cand accelerez in RAMPA si doresc sa o tin constant la o viteza de 110/120 km/h cu 2500 turatii atunci apare acel "mic mincinos" care ma scoate din sarite rau ,in momentul cand apare puterea motorul se reduce ne mai putant accelara mai mult de 40-50 de km/h ( ATENTIE ! MOTORUL NU MOARE sta in relanti dar nu mai are putere sa traga) opresc masina de tot,scot cheia din contact cca 2-3 sec dupa care pornesc si motorul isi revine la normal,binenteles asta pana la urmatoarea urcare in rampa.
cam acestea sunt simptomele motorului meu ECOTEC 2.0L DI
PS : la tester mi se spune ca pompa de injectie,ca pompa de vaccum ca etc si etc dar nimeni nu imi da un raspuns exact ca e de acolo sau de dincolo......
cam acestea sunt simptomele motorului meu ECOTEC 2.0L DI
PS : la tester mi se spune ca pompa de injectie,ca pompa de vaccum ca etc si etc dar nimeni nu imi da un raspuns exact ca e de acolo sau de dincolo......
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Geovic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Geovic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2016
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
BPincicu ti-am dat mesaj privat. Problema este ca si eu ma lovesc de ieri de aceasi eroare P0400. Am verificat supapa EGR. Am demontat-o de pe galerie, am curatat-o de putina funingine care era depusa pe clapa si am verificat daca are vacum si il tine. Functioneaza perfect! Am demontat apoi una din elecrtovalvele de langa vasul de expansiune. Fara sa o rup fara sa deteliorez nimic. Am gasit ceva urme de ulei sau depuneri pe membrana. Am curatat-o si pe ea, am capsulat-o inapoi, am verificat tensiune daca exista la electrovalvesi este, prietenul meu mecanic mi-a pus ceasul de presiune pe furtune si vacum ar fi. Manometrul arata presiunedar acul nu statea fix, se bataia in jurul valorii indicate, nu scadea si nu crestea vibra doar in jurul valorii. Acum eu asta am vazut cu ochii mei, dar presupun ca tremratul acela era dat de modul in care electrovalvele fac presiune, caci acolo stiu ca este un electromagnet care la excitatii vibreaza impingand tijacare la randul ei impinge membrana creeand vacuum. Trebuie sa mai verific pompa de vacuum de le axele cu camesa vad daca face depresiune si cam atat....
Martorul nu sta tot timpul aprin in bord, ba se stinge ba se aprinde.....cand sta aprins in ralanti de exemplu pot sa o turez la 4-5000 rtmnu se ingatuie, dar in mers nu are vlaga.....
Martorul nu sta tot timpul aprin in bord, ba se stinge ba se aprinde.....cand sta aprins in ralanti de exemplu pot sa o turez la 4-5000 rtmnu se ingatuie, dar in mers nu are vlaga.....
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am rezolvat-o intre timp. Acum ce sa spun, asa este cand citesti prea mult si nu te bazezi pe instinct si cunostiintele tale....Mi-am comandat pompa de vacuum noua, am gasit la 662 lei si am montat-o increzator ca am scapat....dupa prima suta de metri evident martorul s-a aprins si a intrat in limp mode
Ce sa fac? Inapoi, nu mai o puteam duce, deoarece o montasem pe masina - va dati seama se umpluse de ulei pe interior....am zis: las-o ca merita si masina aceasta o pompa noua la 215,000 km se merita totusi sa schimb pompa de vacuum.....( aporpos cine doreste pompa veche de vacuum care este perfecta - o dau pe nimica toata)
Apoi, intr-o dimineata - sambata dimineata mai precis m-am trezit bruc exact ca in filme - luminat si convis ca de acolo mi se trage....am coborat in pijama- tricou, papuci si am demontat membrana , valvula de vacuum care actiona clapetii de admisie.
Pe nemancate, cafea nebauta intins pe masa de bucatarie....toti dormeau inca, eu admiram mica valva. Inarmat cu o surubelnita subtire dreapta am desfacut carcasa si minunea mi s-a aratat: membrana era evident sparta! o fisura cat buricul degetului mic...
Cauta in magazine, cauta in dezmembrari....nimic! La UNIX mi-au cerut 160 lei pe original si vinea in 5 zile.....fugi de aici!
Pe E piesa.ro nu o gasesti nic sa dai cu tunul - adevarul este ca nic nu are cod pe ea sa o identifici
Norocul meu ca un vecin pensionar si cu strangere de mana - mi-a dat o membrana asemanatoare de la nu stiu ce pompa compresor. Inarmat cu forfecuta de unghii a nevestei am modelat-o pana ce diametru a ajuns asemanator cu cel a originalei. Am lipito apoi pe circumferinta carcasei cu un pic de superglue, datorita faptului ca nu avea gulerul celei originale si i-am pus capacul. Am montat-o pe nerasuflate si am iesit in pijama si papuci in test pe bulevardul gol la aceea ora....
SUCCES! TOTAL! masina parca inviase....tragea cu toti caii pe care ii are pentru varsta si km sai.
Asa merg si acum, nu din comoditate sau frica, ci datorita faptului ca nu am gasit sa cumpar aceea pastila de vacuum....
Intamplator am gasit rezolvarea....
Pe site-ul EPiesa.ro gasiti aceasi valva de vacuum la sectiunea Audi A6 4F C6 din 2006 -2007 motorizare 2.0 TDI cod de motor BRE sau BLB si la sectiunea admisie troneaza aceasi valva, aceasi carcasa aceasi prindere, doar tija un pic mai lunga. Costa doar 60 lei! Da, da 60 lei!
Un pic de rabdare, o tigara si o cafeluta impreuna o simpla surubelnita dreapta va trebuie pentru a desface carcasele ambelor valve, schimbati tija de la una la alta capsati-le inapoi usor pana se prind in clipsuri si gata aveti o valva vacuum noua gata de montat pe masina si numai buna de lucru!
Spor la treaba si scuze daca postul a fost prea stufos!
Ce sa fac? Inapoi, nu mai o puteam duce, deoarece o montasem pe masina - va dati seama se umpluse de ulei pe interior....am zis: las-o ca merita si masina aceasta o pompa noua la 215,000 km se merita totusi sa schimb pompa de vacuum.....( aporpos cine doreste pompa veche de vacuum care este perfecta - o dau pe nimica toata)
Apoi, intr-o dimineata - sambata dimineata mai precis m-am trezit bruc exact ca in filme - luminat si convis ca de acolo mi se trage....am coborat in pijama- tricou, papuci si am demontat membrana , valvula de vacuum care actiona clapetii de admisie.
Pe nemancate, cafea nebauta intins pe masa de bucatarie....toti dormeau inca, eu admiram mica valva. Inarmat cu o surubelnita subtire dreapta am desfacut carcasa si minunea mi s-a aratat: membrana era evident sparta! o fisura cat buricul degetului mic...
Cauta in magazine, cauta in dezmembrari....nimic! La UNIX mi-au cerut 160 lei pe original si vinea in 5 zile.....fugi de aici!
Pe E piesa.ro nu o gasesti nic sa dai cu tunul - adevarul este ca nic nu are cod pe ea sa o identifici
Norocul meu ca un vecin pensionar si cu strangere de mana - mi-a dat o membrana asemanatoare de la nu stiu ce pompa compresor. Inarmat cu forfecuta de unghii a nevestei am modelat-o pana ce diametru a ajuns asemanator cu cel a originalei. Am lipito apoi pe circumferinta carcasei cu un pic de superglue, datorita faptului ca nu avea gulerul celei originale si i-am pus capacul. Am montat-o pe nerasuflate si am iesit in pijama si papuci in test pe bulevardul gol la aceea ora....
SUCCES! TOTAL! masina parca inviase....tragea cu toti caii pe care ii are pentru varsta si km sai.
Asa merg si acum, nu din comoditate sau frica, ci datorita faptului ca nu am gasit sa cumpar aceea pastila de vacuum....
Intamplator am gasit rezolvarea....
Pe site-ul EPiesa.ro gasiti aceasi valva de vacuum la sectiunea Audi A6 4F C6 din 2006 -2007 motorizare 2.0 TDI cod de motor BRE sau BLB si la sectiunea admisie troneaza aceasi valva, aceasi carcasa aceasi prindere, doar tija un pic mai lunga. Costa doar 60 lei! Da, da 60 lei!
Un pic de rabdare, o tigara si o cafeluta impreuna o simpla surubelnita dreapta va trebuie pentru a desface carcasele ambelor valve, schimbati tija de la una la alta capsati-le inapoi usor pana se prind in clipsuri si gata aveti o valva vacuum noua gata de montat pe masina si numai buna de lucru!
Spor la treaba si scuze daca postul a fost prea stufos!
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut colegi ! Nu am revenit pe forum . Am rezolvat problema cu eroarea p0400, Era de le electrovalva care comanda turbo si electrovalva de la egr amble stricate. Insa acum ma confrunt cu alta problema: 😣 cand temperatura motorului ajunge la temperatura optima 90 grade celsius masina merge numai in suturi . Ca si cum ai accelera si ai pune frana incontinuu . Nu vrea sa se accelereze da in nas incontinuu. Pe tester nu am nici o eroare. Aveti ideie ce poate fi? Uni mecanici cted ca e pompa de injectie . Opel astra g x20 dtl
BPicincu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut colegi ! Nu am revenit pe forum . Am rezolvat problema cu eroarea p0400, Era de le electrovalva care comanda turbo si electrovalva de la egr amble stricate. Insa acum ma confrunt cu alta problema: 😣 cand temperatura motorului ajunge la temperatura optima 90 grade celsius masina merge numai in suturi . Ca si cum ai accelera si ai pune frana incontinuu . Nu vrea sa se accelereze da in nas incontinuu. Pe tester nu am nici o eroare. Aveti ideie ce poate fi? Uni mecanici cted ca e pompa de injectie . Opel astra g x20 dtl
- BRazvan912
- *
- 1 mesaje
- din 19 Apr 2018
BRazvan912
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare prieteni. Am si eu o problema. Am un Zafira A motor 2000 dth. Merg cu el constant si uneori pleaca de zici ca intra o turbina, iar dupa 50-100 m revine. Am desfacut egr-ul, e ok. Am schimbat electrovalvele intre ele iar acum face schema aia foarte rar. Dar eu cred ca asa ar trebui sa traga masina ca in momentele cand face acea "schema". Ma puteti ajuta, a mai patit cineva? Multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat