- denisCT
- OP
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
De la un timp se aude o bataie pe la 30km/h care tine ritmul vitezei, cred ca e de la o roata dar nu am reusit sa o localizez. Am ridicat masina pe cric, tras de roti, de disc, etrier, nu se misca nimic. De la ce ar putea fi?
PS: S-au schimbat placutele de frana pe spate recent.
PS2: Verificat cauciurile de pietricele, nu au.
PS: S-au schimbat placutele de frana pe spate recent.
PS2: Verificat cauciurile de pietricele, nu au.
- GicaOpel
- **
- 141 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
GicaOpel
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- alexandru_petcu
- **
- 199 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
alexandru_petcu
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- uskt2005
- ****
- 2,090 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,090
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
- frumushel
- **
- 329 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Braila
frumushel
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Piatra la roata , gume muc de la unghiul de convergenta defectuos , vreun plastic desprins pe la scut , senzorul ala de placute de frana uzate( la astra g este o tablita si cand se uzeaza placuta aia face zgomot ) , alta problema la placuta ( pune frana la viteza mica si vezi daca sesizezi ceva suspect ) .
Oricum concluzia este desfa roata sa vezi ce si cum
Oricum concluzia este desfa roata sa vezi ce si cum
- denisCT
- OP
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
Se aude si daca franez, si daca nu.
Pietricele in cauciuc nu sunt.
Uzura este uniforma.
Ce plastic de la scut? Scut la motor nu are, dar are unul mai mic langa. Scutul termic de la evacuare e intreg.
Placutele pe spate sunt schimbate recent, iar cele de pe fata mai au carne.
Cureaua de accesorii nu inteleg cum ar putea produce sunetul ala (TAC TAC TAC) care e relativ rar (2/sec), pentru ca se roteste destul de repede si tot timpul, deci ar fi trebuit sa se auda si la relantiu. Rola a fost schimbata o data cu distributia, cureaua de accesorii e originala.
Ritmicitatea bataii tine exclusiv de viteza masinii(rotii), de unde concluzia ca ar fi ceva de la o roata.
O sa verific toate prezoanele.
Multumesc pt rasp! Revin cu detalii
Pietricele in cauciuc nu sunt.
Uzura este uniforma.
Ce plastic de la scut? Scut la motor nu are, dar are unul mai mic langa. Scutul termic de la evacuare e intreg.
Placutele pe spate sunt schimbate recent, iar cele de pe fata mai au carne.
Cureaua de accesorii nu inteleg cum ar putea produce sunetul ala (TAC TAC TAC) care e relativ rar (2/sec), pentru ca se roteste destul de repede si tot timpul, deci ar fi trebuit sa se auda si la relantiu. Rola a fost schimbata o data cu distributia, cureaua de accesorii e originala.
Ritmicitatea bataii tine exclusiv de viteza masinii(rotii), de unde concluzia ca ar fi ceva de la o roata.
O sa verific toate prezoanele.
Multumesc pt rasp! Revin cu detalii
- alexandru_petcu
- **
- 199 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
alexandru_petcu
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut am vazut discutiile voastre si vreau sa ma plang si eu putin de masina mea opel astra g y 17 dt, diesel, fabricat in 2000, 75 CP:
Am exact aceiasi problema ca si denisCT, in sensul ca se aude in mers o bataie ritmica (un "dum dum dum" infundat undeva la o roata, dar nu am reusit sa aflu) in ton cu viteza masinii...La mine nu se aude chiar non-stop, dar 90% din timp...da. Iar cand franez, se simte putin si in pedala de frana si in volan (foarte putin in volan). Cateodata am impresia ca face ca o janta descentrata (am verificat si aceasta ipoteza, care nu a fost insa demonstrata) iar cateodata ma gandesc ca ar fi o placuta de frana care nu e bine prinsa, sau poate vreun piston de etrier cere ramane blocat (am discuri de frana pe toate 4 rotile).
Problema a aparut dupa o luna dupa ce am schimbat placutele de frana pe toate cele 4 roti la service opel auto Kamsas... Am vreo 5 luni de cand aud in continuu aceasta bataie infundata ciclica la o roata, dar nu reusesc sa o gasesc. Am fost de vreo 3 ori la service Kamsas, de vreo 3 ori la un mecanic priceput din costinesti si de vreo 2 ori la alti mecanici "priceputi" din constanta care mi-au dat diferite verdicte, ca de exemplu: "nu se aude nimic, e doar imaginatia ta", sau: "esti prea mericulos, si ce daca bate un pic pe la roti", sau "ai placutele de frana noi, trebuie sa se aseze un pic", sau "ai discurile de frana un pic uzate, sau cu cant pe marginea lor de la vechile placute si se aseaza ele candva, sau putin ovalizate, dar nu este necesar sa le schimbi, ca arunci banii degeaba", sau "nu am timp acum, vin-o pe saptaluna viitoare" , sau "cauciucurile sunt de vina si soseaua proasta, cand treci cu masina peste anumite portiuni, asa se aude". Si uite ca bataia persista de aproape jumatate de an, cand se aude mai tare, cand mai incet si eu n-am rezolvat-o cu toti super mecanii din constanta...
Dupa ce am vazut ca eu chiar arunc cu banii degeaba, dar numai pe "parerile" mecanicilor, am dat rand pe rand de mai multe ori rotile jos la mine in curte, am verificat discurile, am invartit discurile pe loc, am verificat cauciucurile - pietre nu, uzura nu, galme nu, am verificat planetarele, am schimbat singur gieletele antiruliu, am verificat amortizoarele cu flanse si rulmenti cu tot (le-am dat jos pe cele pe fata), am verificat rulmentii...si nimic...nici o concluzie, nici un verdict, nici o rezolvare...mai am putin si chiar daca aud aproape non stop "acele batai la roata" (si alte persoane care au mers cu mine cu masina au auzit ceste batai suspecte), o sa-i cred pe unii mecanici ca "poate e imaginatia ta", desi nu este, inac n-am luat-o pe camp ...
Credeti ca mai exista o sansa, o ipoteza, o mica idee, o solutie ca sa ii dau de cap acestei dubioase probleme tehnice "fara rezolvare la service" ?
Nicu.
Am exact aceiasi problema ca si denisCT, in sensul ca se aude in mers o bataie ritmica (un "dum dum dum" infundat undeva la o roata, dar nu am reusit sa aflu) in ton cu viteza masinii...La mine nu se aude chiar non-stop, dar 90% din timp...da. Iar cand franez, se simte putin si in pedala de frana si in volan (foarte putin in volan). Cateodata am impresia ca face ca o janta descentrata (am verificat si aceasta ipoteza, care nu a fost insa demonstrata) iar cateodata ma gandesc ca ar fi o placuta de frana care nu e bine prinsa, sau poate vreun piston de etrier cere ramane blocat (am discuri de frana pe toate 4 rotile).
Problema a aparut dupa o luna dupa ce am schimbat placutele de frana pe toate cele 4 roti la service opel auto Kamsas... Am vreo 5 luni de cand aud in continuu aceasta bataie infundata ciclica la o roata, dar nu reusesc sa o gasesc. Am fost de vreo 3 ori la service Kamsas, de vreo 3 ori la un mecanic priceput din costinesti si de vreo 2 ori la alti mecanici "priceputi" din constanta care mi-au dat diferite verdicte, ca de exemplu: "nu se aude nimic, e doar imaginatia ta", sau: "esti prea mericulos, si ce daca bate un pic pe la roti", sau "ai placutele de frana noi, trebuie sa se aseze un pic", sau "ai discurile de frana un pic uzate, sau cu cant pe marginea lor de la vechile placute si se aseaza ele candva, sau putin ovalizate, dar nu este necesar sa le schimbi, ca arunci banii degeaba", sau "nu am timp acum, vin-o pe saptaluna viitoare" , sau "cauciucurile sunt de vina si soseaua proasta, cand treci cu masina peste anumite portiuni, asa se aude". Si uite ca bataia persista de aproape jumatate de an, cand se aude mai tare, cand mai incet si eu n-am rezolvat-o cu toti super mecanii din constanta...
Dupa ce am vazut ca eu chiar arunc cu banii degeaba, dar numai pe "parerile" mecanicilor, am dat rand pe rand de mai multe ori rotile jos la mine in curte, am verificat discurile, am invartit discurile pe loc, am verificat cauciucurile - pietre nu, uzura nu, galme nu, am verificat planetarele, am schimbat singur gieletele antiruliu, am verificat amortizoarele cu flanse si rulmenti cu tot (le-am dat jos pe cele pe fata), am verificat rulmentii...si nimic...nici o concluzie, nici un verdict, nici o rezolvare...mai am putin si chiar daca aud aproape non stop "acele batai la roata" (si alte persoane care au mers cu mine cu masina au auzit ceste batai suspecte), o sa-i cred pe unii mecanici ca "poate e imaginatia ta", desi nu este, inac n-am luat-o pe camp ...
Credeti ca mai exista o sansa, o ipoteza, o mica idee, o solutie ca sa ii dau de cap acestei dubioase probleme tehnice "fara rezolvare la service" ?
Nicu.
- denisCT
- OP
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
"ai discurile de frana un pic uzate, sau cu cant pe marginea lor de la vechile placute si se aseaza ele candva" pe asta am ales sa o cred eu si sa nu-mi mai bat capul cu problema. Daca zici ca simti in pedala si volan s-ar putea sa fie ovalizate discurile, la mine doar se aude nu se simte nimic. Schimba discurile ca o ultima solutie?
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Da, asa m-am gandit si eu sa schimb discurile, mai intai cele pe spate (am ridicat fiecare roate pe cric si am observat ca roata stanga spate se invarte cam infranata). Problema este ca ma doare sufletul caci acum cateva luni am schimbat al reprezentanta opel c-ta toate cele 8 placute, de la toate cele 4 roti si am dat pe toata treaba (plus manopera) vreo 9 milioane...m-a spart la buzunar...si mai mult, daca schimb discurile, trebuie sa schimb din nou toate placutele de frana (asa scrie la carte) si cele de pe masina sunt originale GM si sunt neuzate (sau uzate foarte putin)...oricum, nu ma mai arunc la piese de la reprezentanta, o sa merg la un magazin mai accesibil la preturi.
Ma gandesc totusi sa mai incerc o smecherie, sa dau discurile jos si sa polizez cu flexul marginea (cantul) discurilor, poate scap de sunetul asta de la roti...sau sa dau etrierele jos (si cred ca o sa incerc faza asta in weekend) si sa verific (mai ales pe spate) montarea placutelor, alinierea pistonaselor de frana din etriere la semn si sa curat ghidajele placutelor cu o perie de sarma si sa ung ghidajele cu vaselina (poate nu sunt prinse bine, poate nu culiseaza bine pe ghidaje, cine stie...).
Denis, mai este o chestie de verificat si anume: cablurile franei de mana sa nu-si mai faca cursa de revenire (dupa ce ai tras frana de mana in parcare) si sa ramana discurile de frana infranate, sau daca ai umblat cumva la piulita franei de mana de langa scaunul soferului (eu am umblat la ea) si ai mai strans-o, e posibil sa ramana discurile spate infranate.
Ma gandesc totusi sa mai incerc o smecherie, sa dau discurile jos si sa polizez cu flexul marginea (cantul) discurilor, poate scap de sunetul asta de la roti...sau sa dau etrierele jos (si cred ca o sa incerc faza asta in weekend) si sa verific (mai ales pe spate) montarea placutelor, alinierea pistonaselor de frana din etriere la semn si sa curat ghidajele placutelor cu o perie de sarma si sa ung ghidajele cu vaselina (poate nu sunt prinse bine, poate nu culiseaza bine pe ghidaje, cine stie...).
Denis, mai este o chestie de verificat si anume: cablurile franei de mana sa nu-si mai faca cursa de revenire (dupa ce ai tras frana de mana in parcare) si sa ramana discurile de frana infranate, sau daca ai umblat cumva la piulita franei de mana de langa scaunul soferului (eu am umblat la ea) si ai mai strans-o, e posibil sa ramana discurile spate infranate.
- denisCT
- OP
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud intamplarea cu placutele, eu am dat 85lei pe cele de pe spate si schimbatul gratis la o cunostinta. Din cate am inteles mi-a reglat si frana de mana, eu nu am fost de fata. Cand am ridicat masina pe cric si am invartit de roti se miscau ok, doar o idee atingeau placutele, pe o portiune de cativa cm, ca la o roata descentrata de bicicleta; nu infranau roata, doar se auzea sunetul.
- mirciulika
- **
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Va salut domnilor
1. o bataie simpla ritmata care se intensifica odata cu cresterea vitezei poate fi un disc ovalizat, in acest caz la franare se simte o vibratie in pedala de frana si volan.
2. o bataie ritmica care se simte in volan si in podea poate fi planetara, in functie de masina poate fi burduful din exterior sau cel de langa cutia de viteza. Apare de obicei cand burduful a crapat si a pierdut vaselina din el sau pur si simplu s-a uzat. Bataia se accentueaza atunci cand treci prin apa sau pe timp de ploaie. astea sunt in cazul in care roata a fost verificata si nu este dez-echilibrata, nu-s placute uzate sau rulmenti defecti.
3. daca la franare se aude o batae puternica ( gen TROSC si atat ) poate fi un etrier slab sau nefixat bine.
4. Placute ne-originale sau uzate, mai mici sau nefixate bine
tot ce am zis mai sus le-am patit pe pielea mea cu opel astra g si un cielo
respecte
1. o bataie simpla ritmata care se intensifica odata cu cresterea vitezei poate fi un disc ovalizat, in acest caz la franare se simte o vibratie in pedala de frana si volan.
2. o bataie ritmica care se simte in volan si in podea poate fi planetara, in functie de masina poate fi burduful din exterior sau cel de langa cutia de viteza. Apare de obicei cand burduful a crapat si a pierdut vaselina din el sau pur si simplu s-a uzat. Bataia se accentueaza atunci cand treci prin apa sau pe timp de ploaie. astea sunt in cazul in care roata a fost verificata si nu este dez-echilibrata, nu-s placute uzate sau rulmenti defecti.
3. daca la franare se aude o batae puternica ( gen TROSC si atat ) poate fi un etrier slab sau nefixat bine.
4. Placute ne-originale sau uzate, mai mici sau nefixate bine
tot ce am zis mai sus le-am patit pe pielea mea cu opel astra g si un cielo
respecte
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ieri am gasit cauza problemei mele:
Am ridicat pe rand, toate cele 4 roti pe cric si am incercat sa le invartesc cu mana. Toate erau OK, pana cand am ajuns la cea de pe spate (stanga spate, de pe partea soferului), care se invartea cam infranata si mi se parea ca nu se invarte uniform (fenomenul discului de frana ovalizat). OK, am ridicat roata din spate pe capre, am dat roata jos si m-am apucat de treaba:
1) am dat cablul franei de mana jos (l-am desfacut din locas);
2) am desfacut surubul etrierului;
3) am rabatat etrierul de frana si l-am prins cu sarma de caroserie (mai exact de arcul elicoidal);
4) cand sa desfac si cele 2 suruuburi de la sistemul de sustinere al etrierului, surpriza mare ! nu se desfaceau suruburile. si asa le-am si lasat.
5) am desfacut surubelul de prindere al discului de frana pe rulmentul rotii;
6) am luat flexul si am inceput "marea polizare" a cantului din exteriorul discului si pe exterior si pe interior, cu discul direct pe masina;
7) dupa polizarea cu flexul (vreo 4 ore), am remontat toate la loc si am plecat la un test-drive cu masina.
Ce-am observat:
1) Placutele de frana pe sistem BOSCH au niste tablite care nu sunt prinse de placute, ci atasate prin intermediul unor ghidaje de placuta, fiid date cu pasta antiscartait. Aceste tablite se misca si suna, daca nu mai au parsata antiscartait pe ele si daca discul este ovalizat ca sa le miste (vibreaza);
2) Pistonasul ettrierului se poate bloca si in cazul acesta raman imobizizate placutele de frana. In cazul meu am actionat cu mana pedala de frana ca sa iasa putin pistonasul, apoi cu un cleste mox si prin inpingere si ingiletare am bagat pistonasul inapoi si l-am orientat la semn (trebuie sa fie aliniate semnele de pe etrier si cel de pe pistonas);
3) Desi am polizat ca nebunul discul de frana, crezand ca bataile apar din cauza marginii exterioare a discului, mi-am dat seama (dupa terminarea operatiilor de remontare disc si test - drive) ca defapt discul este intr-adevar ovalizat si trebuie sa-l schimb cu unul nou.
Se pare ca discurile pe spate, care sunt simple (si nu duble ca pe fata), sufera de aceiasi problema pe care o aveam la vechea dacie 1310 si anume ca SE OVALIZEAZA.
Deci fratilor, asta este, nu va chinuiti ca mine sa economisiti un ban si sa prelungiti cumva viata unei piese stricate, ci doar SCHIMBATI-O.
Acum, problema este ca desi am dat cu o tona de deruginol, degripant, WD 40, nu am reusit sa desfac cele 2 suruburi ale sistemului de sustinere al etrierului stanga spate si nemtii astia au mai inventat si porcariile de suruburi cu cap torx, ca sa mai scada sansele de desfacere la minimum. Am sa dau cu deruginol mai multe zile si....poate ca voi reusi sa le desfac.
Toate cele bune !
Nicu.
Am ridicat pe rand, toate cele 4 roti pe cric si am incercat sa le invartesc cu mana. Toate erau OK, pana cand am ajuns la cea de pe spate (stanga spate, de pe partea soferului), care se invartea cam infranata si mi se parea ca nu se invarte uniform (fenomenul discului de frana ovalizat). OK, am ridicat roata din spate pe capre, am dat roata jos si m-am apucat de treaba:
1) am dat cablul franei de mana jos (l-am desfacut din locas);
2) am desfacut surubul etrierului;
3) am rabatat etrierul de frana si l-am prins cu sarma de caroserie (mai exact de arcul elicoidal);
4) cand sa desfac si cele 2 suruuburi de la sistemul de sustinere al etrierului, surpriza mare ! nu se desfaceau suruburile. si asa le-am si lasat.
5) am desfacut surubelul de prindere al discului de frana pe rulmentul rotii;
6) am luat flexul si am inceput "marea polizare" a cantului din exteriorul discului si pe exterior si pe interior, cu discul direct pe masina;
7) dupa polizarea cu flexul (vreo 4 ore), am remontat toate la loc si am plecat la un test-drive cu masina.
Ce-am observat:
1) Placutele de frana pe sistem BOSCH au niste tablite care nu sunt prinse de placute, ci atasate prin intermediul unor ghidaje de placuta, fiid date cu pasta antiscartait. Aceste tablite se misca si suna, daca nu mai au parsata antiscartait pe ele si daca discul este ovalizat ca sa le miste (vibreaza);
2) Pistonasul ettrierului se poate bloca si in cazul acesta raman imobizizate placutele de frana. In cazul meu am actionat cu mana pedala de frana ca sa iasa putin pistonasul, apoi cu un cleste mox si prin inpingere si ingiletare am bagat pistonasul inapoi si l-am orientat la semn (trebuie sa fie aliniate semnele de pe etrier si cel de pe pistonas);
3) Desi am polizat ca nebunul discul de frana, crezand ca bataile apar din cauza marginii exterioare a discului, mi-am dat seama (dupa terminarea operatiilor de remontare disc si test - drive) ca defapt discul este intr-adevar ovalizat si trebuie sa-l schimb cu unul nou.
Se pare ca discurile pe spate, care sunt simple (si nu duble ca pe fata), sufera de aceiasi problema pe care o aveam la vechea dacie 1310 si anume ca SE OVALIZEAZA.
Deci fratilor, asta este, nu va chinuiti ca mine sa economisiti un ban si sa prelungiti cumva viata unei piese stricate, ci doar SCHIMBATI-O.
Acum, problema este ca desi am dat cu o tona de deruginol, degripant, WD 40, nu am reusit sa desfac cele 2 suruburi ale sistemului de sustinere al etrierului stanga spate si nemtii astia au mai inventat si porcariile de suruburi cu cap torx, ca sa mai scada sansele de desfacere la minimum. Am sa dau cu deruginol mai multe zile si....poate ca voi reusi sa le desfac.
Toate cele bune !
Nicu.
- vasile vlad
- **
- 61 mesaje
- din 21 Mar 2008
- Astra 2001 y17
- Neamt
vasile vlad
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
salutare domnu NICU,in sfarsit gasesc si eu pe cineva care are sau a avut aceeasi problema ca si mine,numai k eu as asemana "bataia" cu zgomotul produs de un geam spate deschis in mers la viteza de peste 85 km/h.
la mine nu se simte bataia in pedala de frana ci foarte putin in volan,am aceeasi masina ,astra 17 dti (caravan)
maine o sa fac si eu o verificare la roti si o sa revin cu detalii. parerea "mecanicilor" e k nu se aude nimic
la mine nu se simte bataia in pedala de frana ci foarte putin in volan,am aceeasi masina ,astra 17 dti (caravan)
maine o sa fac si eu o verificare la roti si o sa revin cu detalii. parerea "mecanicilor" e k nu se aude nimic
- vasile vlad
- **
- 61 mesaje
- din 21 Mar 2008
- Astra 2001 y17
- Neamt
vasile vlad
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Bataia mea pana la urma era determinata de mai multi factori:
1) Discuri spate - rezolvate prin schimbarea discurilor cu unele noi + placute noi de frana;
2) Rulment fata dreapta cu bile sparte - rezolvat prin inlocuire cu rulment nou;
3) Cauciucuri Debica Pasio noi de foarte proasta calitate cu galme interioare ce nu se puteau observa vizual - rezolvate prin inlocuirea lor cu altele noi Dunlop si Pirelli.
O gramada de bani.
1) Discuri spate - rezolvate prin schimbarea discurilor cu unele noi + placute noi de frana;
2) Rulment fata dreapta cu bile sparte - rezolvat prin inlocuire cu rulment nou;
3) Cauciucuri Debica Pasio noi de foarte proasta calitate cu galme interioare ce nu se puteau observa vizual - rezolvate prin inlocuirea lor cu altele noi Dunlop si Pirelli.
O gramada de bani.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat