AdrianHH
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi !
Sun posesor auto,dar nu de Opel,ci Chevrolet Spark.Cu el am mers in reprezentante Opel in Bucuresti,asa ca m-am gandit aici sa va cer ajutorul,daca mi se permite acest topic.
Din pacate ieri am avut un accident cu Sparkul (an2007).
Soferul vinovat nu mi-a acordat prioritate intr-o intersectie(eu aveam verde) si l-am lovit din lateral.Fara victime insa masinuta mea destul de sifonata frontal(a lui a ramas clar mai putin sifonata).Nu a fost cazul de amiabila(nu intru un detalii).Am fost la Biroul de Accidente Usoare dimineata.Declaratie,poze.Urmeaza(sper) sa se prezinte si vinovatul in 24h.Are rca valabil la Asirom.
Dupa circul de rigoare care o sa urmeze,cu rca-ul lui(sper odata ce il am) am varianta de a o repara(Are Rca Asirom) la o reprezentanta(Di-Bas sau Radacini sau alt service).
Asa,dupa cat ma pricep eu am trosnite:
-Bara
-Far stg,
-Posibil rezontator filtru aer+un furtun,
-Traversa superioara indoita(nu stiu daca se indreapta,schimba,etc),
-Aripa stg fata praf.
-Posibil ceva si pe la usa sofer(nu se mai deschide/inchide de la aripa deplasata -ramane de vazut)
-Armatura indoita
-Cel mai grav insa mi se pare ca lonjeronul stg e putin flambat spre radiatoare(radiatoarele sunt ok,idem airbag-uri,etc).
-Posibil capota sau prinderile ei(nu se mai aliniaza cu aripa dr(care e intacta).
E clar de asteptat.
Imi pare rau ca am bagat 12000 ron in masina la achizitie+post achizitie+instalatie GPL 2300 ron(partial amortizata) si alte piese cca 3000 ron(numai cu o seara inainte piese si manopera 700 ron ) in 2 ani de cand am luat-o si tare mi-e frica ca dauna(piese+vopsit+manopera) depaseste sau se apropie de valoarea masinii(cca 1500+ E).
Masina e clar pe roti intacta,cadrul,brate,articulatii,caseta,toate sunt la locul lor(cum ziceam,nici radiatoarele nu sunt atinse).
As duce-o la Radacini sau Di-bas,au contract cu Asirom.Totusi ma gandesc ca reprezentantele nu se baga la indreptat lonjeroane(chiar si putin flambat cum il vad-traversa superioara radiator e bagta vreo 2cm inspre sofer,deci clar e ceva stramb acolo).
Revin cu info.
Idei,pareri,sfaturi de orice fel?
Multumesc mult!
Sun posesor auto,dar nu de Opel,ci Chevrolet Spark.Cu el am mers in reprezentante Opel in Bucuresti,asa ca m-am gandit aici sa va cer ajutorul,daca mi se permite acest topic.
Din pacate ieri am avut un accident cu Sparkul (an2007).
Soferul vinovat nu mi-a acordat prioritate intr-o intersectie(eu aveam verde) si l-am lovit din lateral.Fara victime insa masinuta mea destul de sifonata frontal(a lui a ramas clar mai putin sifonata).Nu a fost cazul de amiabila(nu intru un detalii).Am fost la Biroul de Accidente Usoare dimineata.Declaratie,poze.Urmeaza(sper) sa se prezinte si vinovatul in 24h.Are rca valabil la Asirom.
Dupa circul de rigoare care o sa urmeze,cu rca-ul lui(sper odata ce il am) am varianta de a o repara(Are Rca Asirom) la o reprezentanta(Di-Bas sau Radacini sau alt service).
Asa,dupa cat ma pricep eu am trosnite:
-Bara
-Far stg,
-Posibil rezontator filtru aer+un furtun,
-Traversa superioara indoita(nu stiu daca se indreapta,schimba,etc),
-Aripa stg fata praf.
-Posibil ceva si pe la usa sofer(nu se mai deschide/inchide de la aripa deplasata -ramane de vazut)
-Armatura indoita
-Cel mai grav insa mi se pare ca lonjeronul stg e putin flambat spre radiatoare(radiatoarele sunt ok,idem airbag-uri,etc).
-Posibil capota sau prinderile ei(nu se mai aliniaza cu aripa dr(care e intacta).
E clar de asteptat.
Imi pare rau ca am bagat 12000 ron in masina la achizitie+post achizitie+instalatie GPL 2300 ron(partial amortizata) si alte piese cca 3000 ron(numai cu o seara inainte piese si manopera 700 ron ) in 2 ani de cand am luat-o si tare mi-e frica ca dauna(piese+vopsit+manopera) depaseste sau se apropie de valoarea masinii(cca 1500+ E).
Masina e clar pe roti intacta,cadrul,brate,articulatii,caseta,toate sunt la locul lor(cum ziceam,nici radiatoarele nu sunt atinse).
As duce-o la Radacini sau Di-bas,au contract cu Asirom.Totusi ma gandesc ca reprezentantele nu se baga la indreptat lonjeroane(chiar si putin flambat cum il vad-traversa superioara radiator e bagta vreo 2cm inspre sofer,deci clar e ceva stramb acolo).
Revin cu info.
Idei,pareri,sfaturi de orice fel?
Multumesc mult!
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
AdrianHH
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
AdrianHH
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
Update.
Am fost la Asirom la constatare.Au facut o evaluare a pagubelor,doar 2300 ron ofereau in regie proprie.Au facut lista de piese defecte.Constatare ochiometrica,noroc ca i-am mai atras eu atentia inspectorului de daune ca omitea un reper.
Am fost la reprezentanta.Acolo la reconstatare au iesit si traversele inferioare si superioare strambe,radiatorul de AC foarte indoit si cel de apa ceva mai putin.
Am asteptat cateva zile raspunsul Asirom care,bineinteles,mai dadea ok pt un radiator de a/c,o indreptare de lonjeron si mai nimic in rest.Armatura bara fata era clar indoita dar au inlocuit-o cu alta noua.
Cei de la reprezentanta au zis ca macar traversa inferioara pe care stau radiatoarele si armatura sa le reparam/schimbam.
Am acceptat plata a 150 ron pt reparatie armatura inferioara.Nu mi se putea garanta ca va iesi ok masina cu ea in starea aia.Intr-un final nu a mai fost nevoie de armatura,a procurat-o reprezentanta.
Am ridicat azi masina de la reprezentanta.A iesit f bine.Multumit de Di-Bas.
30 zile a durat calvarul.150 ron din buzunar +cheltuieli conexe de deplasare 1200km in rastimpul asta si totul fara nici o vina.
Scarbit total de Asirom.Am fost si eu pe vremuri clientul lor.Clar niciodata nu mai fac greseala sa fac RCA la ei.Inspectorul de dauna-clar foarte prost pregatit.De evitat complet.
Ce sa zic,
Feriti-va in trafic de prosti.Sunt multi si nesimtiti pe deasupra.Ca un sfat personal :
Daca aveti o dauna mai serioasa de 1-2 elemente,Politie direct.Veti regreta apoi amiabila.
Drumuri bune sa aveti !
Adrian,
Am fost la Asirom la constatare.Au facut o evaluare a pagubelor,doar 2300 ron ofereau in regie proprie.Au facut lista de piese defecte.Constatare ochiometrica,noroc ca i-am mai atras eu atentia inspectorului de daune ca omitea un reper.
Am fost la reprezentanta.Acolo la reconstatare au iesit si traversele inferioare si superioare strambe,radiatorul de AC foarte indoit si cel de apa ceva mai putin.
Am asteptat cateva zile raspunsul Asirom care,bineinteles,mai dadea ok pt un radiator de a/c,o indreptare de lonjeron si mai nimic in rest.Armatura bara fata era clar indoita dar au inlocuit-o cu alta noua.
Cei de la reprezentanta au zis ca macar traversa inferioara pe care stau radiatoarele si armatura sa le reparam/schimbam.
Am acceptat plata a 150 ron pt reparatie armatura inferioara.Nu mi se putea garanta ca va iesi ok masina cu ea in starea aia.Intr-un final nu a mai fost nevoie de armatura,a procurat-o reprezentanta.
Am ridicat azi masina de la reprezentanta.A iesit f bine.Multumit de Di-Bas.
30 zile a durat calvarul.150 ron din buzunar +cheltuieli conexe de deplasare 1200km in rastimpul asta si totul fara nici o vina.
Scarbit total de Asirom.Am fost si eu pe vremuri clientul lor.Clar niciodata nu mai fac greseala sa fac RCA la ei.Inspectorul de dauna-clar foarte prost pregatit.De evitat complet.
Ce sa zic,
Feriti-va in trafic de prosti.Sunt multi si nesimtiti pe deasupra.Ca un sfat personal :
Daca aveti o dauna mai serioasa de 1-2 elemente,Politie direct.Veti regreta apoi amiabila.
Drumuri bune sa aveti !
Adrian,