Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • martinrares

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti un sfat as dori daca se poate ........aseara mergeam linistit cu un opel astra 92 1.6i......temperatura apei zicea ca ii numa 80 de grade si deodata abur de sub capota opresc si deschid capota refuleaza apa pe la vasul de expansiune si se auzea un zgomot ca si cum ar fi fier motorul, plus apa fiarta pe jos mentionez ca apa avea o culoare mult prea maronie.... ce poate fi?ce consecinte are asupra motorului va multumesc.......motorul porneste ulterior.....mentionez uleiul nu cred ca a fost schimbat demult masina tocmai am luati de la cineva ce a aduso din germania si are un fel de mazga pe capacul de la ulei ......din cate am mai citi pare sa fie garnitura de chiuloas astept sfaturi eventual sa imi estimeze cineva cat de grava ii situatia daca s-a intamplat ceva grav la motor....
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sper sa fie doar termostatul
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica mai intai termostatul si apoi garnitura de chiuloasa .se poate inlocui garnitura si atunci totul e ok
  • martinrares

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai se incalzeste apa intra si in radiator dar ceasul ce imi indica temperatura sta pe loc ca si cand atunci as fi pornit motorul.. chiar si dupa ce ii cald radiatorul( dupa 10 minute de mers motor la relanti plus cateva ambalari) presupun ca trebuia sa se miste cat de putin acul de la tremperatura....
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cresterea temperaturii poate fi cauzata, pe langa termostatul defect, si de prezenta aerului in instalatie. Trebuie sa aflii daca la motorul tau se face aerisire dupa schimbarea lichidului de racire dupa care sa faci teste sa vezi daca termostatul este bun.
Indicatorul este o alta problema si trebuie sa incepi verificarea cu senzorul de temperatura de la motor dupa care verifici firele care duc informatia la bord, lasandu-l pe acesta la urma.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu e garnitura de chiuloasa! E garnitura de la capacul de chiuloasa! Asta e un din problemele la aceaste motoare. Se duc prea repede aceste garnituri. Sa-ti cumperi una de pluta ca e mai buna. Si eu trebuie s=o schimb. A inceput sa planga nitel pe acolo. Ultima data am schimbat-o acum 12000 Km.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am vazut de curand la un prieten mecanic tot o masina astra ,tot benzina 1.6,adusa de curand din DE-chiulasa ovalizata!tocmai terminase de schimbat
verifica daca ai apa in ulei,spuneai ca are o spuma(mazga)
  • martinrares

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
o duc la mecanic sa vedem sigur ce este .........maine aflam verdictu:-s
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR