Vin 26 Sep, 2008 11:29 am
e starns surubul ala , trebuie sa blochezi coroana cu o surubelnita pe langa "tabla taie nasul"(este un capac de tabla pe cutie in partea spre motor spre baia de ulei prins in 4 suruburi) ,daca nu ai loc desfa suruburile la capacul ala slabestel putin si bagi o surubelnita cu varful drept in partea din fatza a motorului pana ajungi cu varful in dinti de la coroana si cu o tubulara pusa pe niste prelungitoare cu macar un teu(in caz ca nu ai o bara mai serioasa) culisant in capat desfaci surubul ,cand pui la loc pune pasta de blocaj pe surub .Daca nu ai niste cunostinte cat de cat de mecanica nu te baga acolo ,cureaua la distributie nu se pune ca aia de la alternator,ai un semn pe pinonul la axul cu came care se pune la ora 12 si unul pe pinionul de la vibrochen care se pune la ora 6 si se intinde folosind pompa de apa la motorul de 1,3 la kadett .