Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • DragosVok

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut!

Am luat din Germania un Opel Corsa B, Edition 2000 si azi am fost la RAR pentru toate demersurile.
Toate au mers bine pana la noxe. Aici au iesit urmatoarele valori:

Temp ulei:15 grade, RPM: 939 - CO: 0.45%, recomandat sub 0.5%, deci bine
Temp ulei:81 grade, RPM: 3031 - CO: 0.55%, recomandat sub 0.3%, deci respins.

Precizez ca masinuta are 130000 km la bord si folosesc benzina 95 de la mol, de obicei..

Am fost la service Opel Radacini, si un mecanic de la ITP mi-a recomandat sa folosesc o benzina mai buna, gen (98, 100) Efix de la Rompetrol si sa merg cu masina mai turata, deoarece diferenta dintre valoarea masurata si 0.3% nu este semnificativa. Precizez ca nu mi se aprinde niciun martor pe bord de genul Check Engine...

A patit cineva asa ceva si ma poate ajuta?Poate fi benzina sursa acestei probleme? Am 30 de zile sa remediez si o sa incerc cu schimbatul benzinei...
Daca nu, o voi duce la o diagnosticare.

Multumesc de eventualele sfaturi:)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba uleiul, pune un 0W40 si chiar 5W50 daca ai toba afumata.
Ai toba afumata ?
Ar mai fi o citire parametri motor, de acolo se pot afla multe daca respectivul se pricepe. Benzina Efix te ajuta dar foarte putin.
  • DragosVok

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Uleiul cred ca este 10W40 si a fost schimbat destul de recent.

Nu am observat nimic in neregula cu toba, nu scoate fum. Care ar fi 'semnele' pentru o eventuala problema? O sa o duc si la citire de parametrii motor, dar vreau sa incerc initial faza cu benzina.

M-as duce tot la radacini pentru ca e aproape de mine service-ul si inafara de cei autorizati opel nu am reusit sa gasesc pe cineva care sa-mi poata face un diagnostic.

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am spus nimic despre fum. Toba pe interior trebuie sa fie curata, cind dai cu degetul pe ea sa nu ai pic de funingine. Diagnoza poti face joi https://www.clubopel.com/vie...40&start=3020 , daca nu stii cum trebuie sa fie parametrii imi dai tel cind ai testerul pe ea.
  • DragosVok

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
M-am dus acum pana la masina si cu un servetel am dat pe interiorul tevei de esapament. A iesit ceva negreala pe el..

Ce ar fi?!
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
DragosVok a scris:Salut!

Am luat din Germania un Opel Corsa B, Edition 2000 si azi am fost la RAR pentru toate demersurile.
Toate au mers bine pana la noxe. Aici au iesit urmatoarele valori:

Temp ulei:15 grade, RPM: 939 - CO: 0.45%, recomandat sub 0.5%, deci bine
Temp ulei:81 grade, RPM: 3031 - CO: 0.55%, recomandat sub 0.3%, deci respins.

Precizez ca masinuta are 130000 km la bord si folosesc benzina 95 de la mol, de obicei..

Am fost la service Opel Radacini, si un mecanic de la ITP mi-a recomandat sa folosesc o benzina mai buna, gen (98, 100) Efix de la Rompetrol si sa merg cu masina mai turata, deoarece diferenta dintre valoarea masurata si 0.3% nu este semnificativa. Precizez ca nu mi se aprinde niciun martor pe bord de genul Check Engine...

A patit cineva asa ceva si ma poate ajuta?Poate fi benzina sursa acestei probleme? Am 30 de zile sa remediez si o sa incerc cu schimbatul benzinei...
Daca nu, o voi duce la o diagnosticare.

Multumesc de eventualele sfaturi:)


Aceeasi situatie a fost si la mine.
Dupa ce am citit aici pe forum am facut o diagnoza la motor si distributia nu era in ordine.
A fost demontat capacul de la axele cu came si cele 2 axe nu erau aliniate.
Mecanicul a demontat surubul pinionului de evacuare,l-a inlocuit,a aliniat axele cu lantul intins si a strans surubul de blocare.
Totul a durat cca 1,5 ore cu testul de gaze cu tot si a iesit ok.
Dupa toata operatia asta a disparut si sunetul ala de diesel pe care il avea motorul.
  • DragosVok

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@ gcom61

Si cat a costat toata reparatia?Presupun ca nu la un service din bucuresti,nu? Si problema a fost depistata cu ajutorul testarii pe calculator? Multumesc. Posibil sa am aceeasi problema.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
DragosVok a scris:@ gcom61

Si cat a costat toata reparatia?Presupun ca nu la un service din bucuresti,nu? Si problema a fost depistata cu ajutorul testarii pe calculator? Multumesc. Posibil sa am aceeasi problema.


Totul a costat 50 euro la opel-ruse (BG) neoficial.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR