Mi-am schimbat si eu racordul flexibil si imi pare rau, mai bine il lasam pe cel vechi care inca facea treaba buna.
Racord vechi:


Se observa clar cum sarma impletita a inceput sa se exfolieze, ceea ce ma determinat sa schimb racorul flexibil.
Racord nou 45x230mm:




Nu-i asa ca arata bine? M-ai ca l-as pune in vitrina. Si cred ca acolo ii este locul, spun asta pt. ca nu-i decat o sita ordinara care nu face altceva decat sa faca conexiunea intre 2 tevi si nimic altceva. Ce-i aia protectie la apa si zgomot!
Dupa toate astea si buruduful de cauciuc vad ca e parlit putin si cu siguranta o sa trebuiasca schimbat ca acolo o sa crape usor-usor.
Acuma urmeaza comparatiile intre original GM (sa traiasca incaodata ca merita toti banii, tot ce-i original) si acea sita de cernut.

Sita de cernut e sarma impletita atat la exterior cat si la interior pe cand cea originala are la interior un tub flexibil cu striatii care absoarbe vibratiile motorului, nu intra apa sa spele sonda pe dinti, si nu huruie cum face acuma de zici ca mi-am luat masina turbo nu alta, si la exterior doar un singur strat de sarma impletita ca nu are rolul decat de-a proteja de pietre si alte minunatii, acel tub cu striatii.
Imi pare tare rau ca nu am avut o rampa la indemana sa pot analiza pb. ca sigur nu schimbat racordul daca vedeam ce are la interior.
Cu siguranta sunt ceva persoane de pe forum care si-au mai schimbat racordul si au intampinat aceasta pb. dar ori nu-i intereseaza si sug informatie fara sa dea de veste, ori nu se pricep si fac dupa cum li se spune. Mi-ar fi placut ca aceasta informatie sa existe pe forum de ceva timp ca suntem in 2011 si corse sunt cu miile prin tara, si bravo lui Dan ca nu mai face tot felul de tutoriale pt. sugativele care se logheaza doar pt. supt informatii si vin dupa aia si-ti repara masina pe bani frumosi. Deacuma tot ce-i bun se pastreaza si cine e forumist cu adevarat va primit PM cu aventuale raspunsuri la pb. diverse.
Macar voi sa invatati din greseala mea.
Un rest de poze cu racordul vechi care ar fi mers pana la 500mii de Km pe putin.


Clar o sa-mi schimb din nou racordul cu unul asemanator celui original, chiar daca o sa ma duc sa-i bat la cap pe vanzatori sa-mi dea ce am eu nevoie, si nu ce vor ei sa-mi vanda cu pretextul ca numai din astea vindem si sunt f bune.