- gabriel88_vl
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Va salut pe totii in primu rand. Am un Opel Vectra B 1.6 benzina din 1996 motor X16XEL, 74KW si am cateva probleme care nu le-am gasit pe aici. Am puso pe tester si nu avea coduri de eroare, iam schimbat toate filtrele( aer,benzina,ulei,polen) si bujiile.
1) Galgaie urat ( Ingatuie nu stiu cum sa zic dar merge in trepte la deturarea motorului de te da in nas) atunci cand fac frana de motor. Ambreaju nu este pt ca face la fel si cand o turez in orice treapa peste 3000 ture si ii dau drumu la acceleratie. Distributia poate fii? sau fisele? Ma gandeam ca are cumva vreo valva ceva care nu functioneaza la deturarea motorului? Asta e cea mai grava prob a mea
2)Galgaie doar in treapa 1-a dar de la 1000 la 1500 ture daca accelerez fin. Daca apas mai mult acceleratia nu se mai simte. Facea de fiecare data inainte dar dupa schimbarea bujiilor face mai rar DAR TOT FACE:( fisele cumva?
3) Mi sa intamplat sa moara motorul in mers fara galgait fara nik daca nu ma uitam pe bord nici nu stiam ca murea. DE exemplu cand aveam o viteza (oarecare) si apasam ambeaju si franam scadea turatia si la 400-500 ture. Cand murea motorul pornea la prima cheie de fiecare data. Ciudat? aaa si mi se aprindea inainte beculetu magic cu motorasu cu elice chiar inainte sa moara si stiam ca urmeaza sa moara daca calcam ambreaju si frana. Dar daca nui dadeam drumu la acceleratie nu murea si chiar avea viata mototul in el si atunci. Am observat ca atunci cand alimentez si deschid busonul are un fasait destul de mare. Nu ar trebui sa fac asa nu?
4) Intra greu in treapta 1 in mers. Adica daca am 5-10-15 la ora intra foarte greu cateodata chiar nu ma lasa sa o bag.Trebuie sa opresc masina in loc sa intre. dar in loc intra usor. DC? asa trebuie? Iar treapta 2-a intra si ea cam greu si are un crancanit destul de urat mai ales cand e rece motorul. Restul treptelor merg bine iar masalieru intra si el cam greu. Nu am ulei in cutie ?sau timoneria?
5) Voi cand stiti ca trebuie schimbat ambreajul? Cum anume se comporta masina cand este pe duca ambreaju? Mentionez ca pleaca cu scart dar numai la turatii de 5000-6000. Duc a-1 in 6000 si cand dau a 2-a nici vorba de scart acuma. Inainte lua putin scart si a 2-a acuma deloc. DC?
Multumesc pt timpul acordat si sper sa ma ajutati in toate problemele
1) Galgaie urat ( Ingatuie nu stiu cum sa zic dar merge in trepte la deturarea motorului de te da in nas) atunci cand fac frana de motor. Ambreaju nu este pt ca face la fel si cand o turez in orice treapa peste 3000 ture si ii dau drumu la acceleratie. Distributia poate fii? sau fisele? Ma gandeam ca are cumva vreo valva ceva care nu functioneaza la deturarea motorului? Asta e cea mai grava prob a mea
2)Galgaie doar in treapa 1-a dar de la 1000 la 1500 ture daca accelerez fin. Daca apas mai mult acceleratia nu se mai simte. Facea de fiecare data inainte dar dupa schimbarea bujiilor face mai rar DAR TOT FACE:( fisele cumva?
3) Mi sa intamplat sa moara motorul in mers fara galgait fara nik daca nu ma uitam pe bord nici nu stiam ca murea. DE exemplu cand aveam o viteza (oarecare) si apasam ambeaju si franam scadea turatia si la 400-500 ture. Cand murea motorul pornea la prima cheie de fiecare data. Ciudat? aaa si mi se aprindea inainte beculetu magic cu motorasu cu elice chiar inainte sa moara si stiam ca urmeaza sa moara daca calcam ambreaju si frana. Dar daca nui dadeam drumu la acceleratie nu murea si chiar avea viata mototul in el si atunci. Am observat ca atunci cand alimentez si deschid busonul are un fasait destul de mare. Nu ar trebui sa fac asa nu?
4) Intra greu in treapta 1 in mers. Adica daca am 5-10-15 la ora intra foarte greu cateodata chiar nu ma lasa sa o bag.Trebuie sa opresc masina in loc sa intre. dar in loc intra usor. DC? asa trebuie? Iar treapta 2-a intra si ea cam greu si are un crancanit destul de urat mai ales cand e rece motorul. Restul treptelor merg bine iar masalieru intra si el cam greu. Nu am ulei in cutie ?sau timoneria?
5) Voi cand stiti ca trebuie schimbat ambreajul? Cum anume se comporta masina cand este pe duca ambreaju? Mentionez ca pleaca cu scart dar numai la turatii de 5000-6000. Duc a-1 in 6000 si cand dau a 2-a nici vorba de scart acuma. Inainte lua putin scart si a 2-a acuma deloc. DC?
Multumesc pt timpul acordat si sper sa ma ajutati in toate problemele
shaggy140
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Braila
- Masina: Kadett 1985 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
slaut!
referitor la prima parte, cu "datul in nas", a avut un prieten cam aceeasi problema...la el a fost din cauza mizeriei din unitatea de clapeta...a demontat unitatea, galeria de admisie, curatate bine ambele, inlocuit garnitura de la galeria de admisie..si problema a fost rezolvata
cu intratul in viteze verifica daca mai ai suficient ulei in cutie, eventual schimba-l...apoi vezi cum se comporta
referitor la prima parte, cu "datul in nas", a avut un prieten cam aceeasi problema...la el a fost din cauza mizeriei din unitatea de clapeta...a demontat unitatea, galeria de admisie, curatate bine ambele, inlocuit garnitura de la galeria de admisie..si problema a fost rezolvata
cu intratul in viteze verifica daca mai ai suficient ulei in cutie, eventual schimba-l...apoi vezi cum se comporta
- gabriel88_vl
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
shaggy140
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Braila
- Masina: Kadett 1985 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
uite aici mai multe detalii referitoare la unitatea de clapeta (sau unitate de acceleratie, sau throttle body):
www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26008
deasemenea, un tutorial f bun despre curatarea unitatii aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
succes!
www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26008
deasemenea, un tutorial f bun despre curatarea unitatii aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
succes!
- gabriel88_vl
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat