radum
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Panoul de sigurante este in compartimentul motor, "sub parbriz", in partea soferului, o cutie neagra.
Cand apesi butonul, este consum de curent sau nu? Celalalt geam functioneaza OK?
Eu am patit-o la fel, pentru ambele geamuri (noroc ca arau inchise!), dar si-a revenit totul dupa o deconectare a bateriei. Motivul care mai pot fi: parcarea masinii intr-un mediu cu mult praf fin >>> trebuie curatat contactul de pe usa
Cand apesi butonul, este consum de curent sau nu? Celalalt geam functioneaza OK?
Eu am patit-o la fel, pentru ambele geamuri (noroc ca arau inchise!), dar si-a revenit totul dupa o deconectare a bateriei. Motivul care mai pot fi: parcarea masinii intr-un mediu cu mult praf fin >>> trebuie curatat contactul de pe usa
radum
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Si eu am patit, tot pe dreapta. Functiona cu toane (cand functiona perfect, cand de loc). Eu am suspectat caldura (de peste 30 grade). Dupa o saptamana a disparut.
Cauza cea mai probabila a unui astfel de defect - deteriorarea unui conductor flexibil in zona articulatiei usii.
Daca ar fi doar contactul comutatorului - asa cum spune Florin - este foarte putin probabil ca ambele comutatoare (de la sofer pentru usa dreapta si de la pasager) sa se strice simultan.
Atentie - daca desfaci tapiteria usii pentru a verifica tensiunea la servomotor - din documentatie se pare ca usa e protejata de o folie pe care trebuie sa o tai/smulgi - si dupa reparatie sa pui ceva in loc (alta folie, banda adeziva, etc.)
Adrian
Ultima modificare făcută de Adrian P. la Mie 21 Sep, 2005 11:29 pm
Cauza cea mai probabila a unui astfel de defect - deteriorarea unui conductor flexibil in zona articulatiei usii.
Daca ar fi doar contactul comutatorului - asa cum spune Florin - este foarte putin probabil ca ambele comutatoare (de la sofer pentru usa dreapta si de la pasager) sa se strice simultan.
Atentie - daca desfaci tapiteria usii pentru a verifica tensiunea la servomotor - din documentatie se pare ca usa e protejata de o folie pe care trebuie sa o tai/smulgi - si dupa reparatie sa pui ceva in loc (alta folie, banda adeziva, etc.)
Adrian
Ultima modificare făcută de Adrian P. la Mie 21 Sep, 2005 11:29 pm
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
radum
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat