Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi toate bune si frumoase ies cu masina la cumparaturi si pe cand sa ajung la destinatie surpriza, frig in masina iar temperatura motorului era la prima linie. Din cate am citit pe forum am dedus ca este vb de termostat, sper sa fie el de vina! Am tot cautat si am vazut k este si la 35(plus, minus) si 150(plus,minus) ron, diferenta find facuta de o carcasa. Pot sa cumpar doar termostatul in sine fara carcasa sau trebuie si carcasa? Multumesc anticipat
Skip ads

  • Cristian_13

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Asa arata termostatul pe care l-am schimbat odata cu schimbarea distributiei.
E cel fara carcasa. Nu cred ca se potriveste unul care are carcasa.
.
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Carcasa e capacul care vine peste, cea in care intra furtunul, in general nu e nevoie sa o schimbi, asta daca nu e corodata, fisurata.
Cat despre schimbat ia in calcul ca trebuie data jos distributia, defapt cam totul de pe partea stanga a motorului, inclusiv rotile de la axa cu came si cea de la vibrochen.
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru mesaje! Cam cat ar costa manopera?
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna, revin cu informatii, montajul a costat 200 ron Sad desi la inceput a fost vorba de 1 mil. Deci 31(termostatul)+200=231 ron Evil or Very Mad mi se pare exagerat de mult desi a trebuit sa dea jos distributia. Asta este se mai strica, sper sa nu mai am probleme cu ea Crying or Very sad
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La cat costa schimbatul distributiei in mod normal la schimbarea termostatului se mai adauga si desfacerea suportului motor, a carcasei distributiei, a pinioanelor, etc. Eu zic ca e bine.
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai asa ii doar k mi se pare cam ciudatat, piesa costa 30 ron si montaju 200 ron
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu are legatura una cu alta ... data viitoare cand schimb distributia eu am sa schimb si termostatul, cum schimb si pompa de apa!
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cireasa de pe tort, cand mi-am schimbat distributia, nu mi-a schimbat pompa de apa. A dat comanda si cand a aduso a zis k nu ii buna si k mai merge asta veche.
  • Sergiu86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat termostatul, dar apa nu sta la 90*, sta undeva sub 90 dar nu scade pana la 80, cam 85 acolo sta. Cand stau pe loc cu motorul pornit ajunge undeva la 92-93* si dupaia porneste termostatul si scade iar, dar in timpul mersului nu se ridica la 90 in cel mai bun caz oscilileaza intre temperaturile scrise mai sus. Oare sa fie si alta problema, asa este normal? Oricum se simte diferenta acum, caldura de nu poti sa stai in masina.
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca sta undeva sub 90, ceva in genu 87-88 e in regula, asa trebuie sa mearga.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si al meu sta pe la ~83 grade, la drum intins.
Zic mecanicii ca e OK.... l-am schimbat acum 2 ani (ca celalalt s-a blocat pe deschis) si tot asa sta
  • outkastm

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Acelasi motor - am mers si eu aseara vre-o 25 minute prin oras si temperatura nu s-a ridicat nici la prima linie desi caldura baga destul de bine zic eu. Dupa ce m-am oprit temperatura a inceput sa urce instant. Daca stau pe loc urca si pana la 95 de grade. Sa fie defect ?
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine pe vremea asta (15-17 grade C) baga caldura dupa 5 minute, dar acul urca la 90 abia dupa vreo 15
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sergiu86 a scris:Am schimbat termostatul, dar apa nu sta la 90*, sta undeva sub 90 dar nu scade pana la 80, cam 85 acolo sta. Cand stau pe loc cu motorul pornit ajunge undeva la 92-93* si dupaia porneste termostatul si scade iar, dar in timpul mersului nu se ridica la 90 in cel mai bun caz oscilileaza intre temperaturile scrise mai sus


Asa a mers si motorul meu de cand l-am luat in 2006 pana saptamana asta cand s-a stricat termostatul. Consider comportamentul termostatului tau normal.

Ce ma enerveaza pe mine la termostatul meu este ca in 50% din timpul in care a functionat motorul saptamana asta imi lasa temp sa urce la 90* oras, cum ma pun in miscare scade spre 80 si sta acolo. In restul de 50% din cazuri cand temp creste de la rece, cum a atins 80* scade imediat spre 60*. Deci e defect, dar nu blocat in vreo pozitie pentru ca temp creste la fel de repede ca inainte.

Poate spune vreun posesor de Z16SE ca acul la temperatura sta fix la 90*, sau fix la 85* tot timpul unei deplasari in afara orasului?
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Termostatul meu era defect. Este unul din factorii care m-a determinat sa fac segmentarea, adica tot trebuia sa desfac motorul ca asa ajung la el, asa ca le-am cumulat.

Asa ca acum am multe piese noi in motor. Apa sta la 85grC la drum intins dar nu intepeneste acolo, La mersul in oras fluctueaza intre 85 si 93, iar daca e frig afara si am caldura pornita, mai scade si pe la 82 daca motorul sta mai mult la relanti.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu termostatul si am in plan sa-l schimb dupa sarbatori, adica peste vre-o luna. Se poate intampla ceva negativ cu motorul inafara faptului ca e posibil sa am consum mai mare ?
  • bzancu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sergiu86 a scris:Pai asa ii doar k mi se pare cam ciudatat, piesa costa 30 ron si montaju 200 ron


mi se pare enorm de mult manopera! si eu tocmai am schimbat termostatul la un z19dht si ma costat 290 ron termostatul original gm si 50 ron manopera.

acu si la mine temperatura fluctueaza intre 85-92 grade la mers numai in oras.
astept sa ies un pic cu el afara din oras sa vad comportamentul la drum.
ce este sigur esta faptul ca mia scazut consumu
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@Bzancu.
nu stiu cum este la motorul tau, dar la Z16SE trebuie data jos distributia, demontat suportul motor...abia atunci ai acces la termostat...deci este ceva de lucru.

@Deathman
Mersul la rece dauneaza motorului...gandeste-te ca nu apuca sa se incalzeasca la regimul normal.

Ca sa scap de problema asta si pentru ca este prea frig sa ma apuc sa umblu pe acolo si pentru ca oricum schimb distributia si semeringurile la anu eu mi-am pus un termostat...de Dacie Smile Da, de Dacie, inserat pe furtunul care duce la radiator, deoarece cel original a ramas blocat pe deschis. Este DOAR o solutie temporara - pentru iarna asta.
Am mai intalnit solutia si pe forumul - sora - Astra (ma rog imi este si frica sa-i zic numele complet de cand s-a lasat cu suspendari permanente a unui user care facea ceva reclama la un alt forum Smile )
Si pe acolo era cuineva care a aplicat aceeasi metoda.
Si vreau sa zic ca functioneaza: masina da caldura imediat - nici inainte nu intarzia, dar acum baga de nu-mi vine a crede!
  • Blanka2all

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Io cred k temperatura e normala si nu ar trebui sa va faceti probleme! Explicatia mea ar fi k atunci cand masina este in miscare si caldura este pornita datorita curentilor de aer si cantitatii de caldura degajata in interior temperatura apei are tendinta sa scada iar in momentul in care masina sta si curentii de aer din mers nu mai actioneaza ea are tendinta sa se ridice cu toate k degaja caldura in interior. Asa face si la mn se ridica apa la 90* si dak dau drumul la caldura scade iar in momentul in care masina sta pe loc sau merg in conditii de trafic aglomerat creste! Deci dupa parerea mea ar trebui sa fie totul ok! Nush! dak gresesc sa ma corecteze cineva desi nu cred k e cazul!

Salutare si sa auzim numai de bn!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR