- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
pe m-au costat 4.5 mil piesele la Augsburg si 1.5 mil montatul... dar eu am motor diesel
nu mai stiu cat a fost fiecare pesa in parte ca nu am facutra la indemana
P.S. ai grija la ce fel de service iti schimbi distributia pt uite ce am patit eu
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3306
nu mai stiu cat a fost fiecare pesa in parte ca nu am facutra la indemana
P.S. ai grija la ce fel de service iti schimbi distributia pt uite ce am patit eu
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3306
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
sfi16v
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- overtaxer
- **
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
cu siguranta daca cumperi de la ei, pisele vor avea un pret exagerat, fa si tu un calcul cam cu cat iesi in plus la service cu piesele decat daca ai cumpara din magazin si vezi tu dup-aia, desi ar mai fi si alt dezavantaj: la service nu ai certitudinea ca ce ti-au pus e nou, fac ei in asa fel incat sa te tina in perioada de garantie si dup-aia...
----------
Ca sfat iti recomand ca orice piesa ce o iei de la ei sa ti-o desfaca in fata din ambalj, cureaua e bagata intr-o folie sigilata/cutie la unele modele. Cu asa ceva nu e de joaca de aia uitat-te bine ce iti dau meseriasii
Bafta multa...ca e nevoie!
----------
Ca sfat iti recomand ca orice piesa ce o iei de la ei sa ti-o desfaca in fata din ambalj, cureaua e bagata intr-o folie sigilata/cutie la unele modele. Cu asa ceva nu e de joaca de aia uitat-te bine ce iti dau meseriasii
Bafta multa...ca e nevoie!
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Ai 2 alternative si nu prea suna bine nici una....
Prima e sa te duci in service autorizat si sa iti schimbe ei de acolo, cu piesele lor exorbitant de scumpe si sa-ti dea o garantie in jurul a jumatate din kilometri pe care ar trebui sa ii faci fara sa o schimbi....aprox. 30000....
A doua este sa te duci, sa iti iei tu cureaua si rola/rolele intinzatoare care stii ca sunt bune la preturi ok, te mai costa si manopera ceva insa stii ca ce iei nu e contrafacuta sau mai rau , pusa de la o alta masina....ce e prost si la varianta a 2 a este faptul ca nu stii sigur ce garantie ai, daca a montat-o bine sau nu......
Oricum ai face ai mare grija, pentru ca un motor ca ala e cam pretentios....si stiu ca sub 5000 de ture nu merge asa ca ...choose carefuly
Prima e sa te duci in service autorizat si sa iti schimbe ei de acolo, cu piesele lor exorbitant de scumpe si sa-ti dea o garantie in jurul a jumatate din kilometri pe care ar trebui sa ii faci fara sa o schimbi....aprox. 30000....
A doua este sa te duci, sa iti iei tu cureaua si rola/rolele intinzatoare care stii ca sunt bune la preturi ok, te mai costa si manopera ceva insa stii ca ce iei nu e contrafacuta sau mai rau , pusa de la o alta masina....ce e prost si la varianta a 2 a este faptul ca nu stii sigur ce garantie ai, daca a montat-o bine sau nu......
Oricum ai face ai mare grija, pentru ca un motor ca ala e cam pretentios....si stiu ca sub 5000 de ture nu merge asa ca ...choose carefuly
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ai dreptate cu sfaturile de cumparare, doar ca un motor" mare" nu se tureaza asa de mult (in utilizare cotidiana...) eu rar trec de 3500, cu un motor in principiu echivalent cu cel al unui GSI (si o caroserie cu 200kg mai grea...)
Turatul motorului "intr-o veselie" este "privilegiul" motoarelor "mici"... (Sorry, OFF TOPIC...)
Turatul motorului "intr-o veselie" este "privilegiul" motoarelor "mici"... (Sorry, OFF TOPIC...)
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- overtaxer
- **
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
kathar
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
eu tocmai ma pregatesc sa-mi fac revizia de 60.000km, si am sunat la Di-Bas sa-mi fac o programare. Tipul de-acolo mi-a spus ca revizia o sa ma coste vreo 18milioane, si la reactia mea socata, mi-a explicat ca la 60.000km e recomandat sa schimb setul de distributie, si ca treaba asta ma costa vreo 12 milioane !!! Cica restul operatiunilor si consumabilelor (filtre, ulei, etc), ma duc maxim in 6 milioane.
Acum stiu ca vazusem pe-un alt thread ca un set de distributie nou costa in magazin vreo 3.5 milioane (la Autokarma sau Opel Shop)... ma gandeam daca sa ma duc sa-l cumpar de-acolo, si apoi la reprezentanta sa mi-l schimbe. Dar in cazul asta sper sa nu imi comenteaza ca nu imi mai ofera garantie la manopera.
Voi ce ziceti ?
Doru
Acum stiu ca vazusem pe-un alt thread ca un set de distributie nou costa in magazin vreo 3.5 milioane (la Autokarma sau Opel Shop)... ma gandeam daca sa ma duc sa-l cumpar de-acolo, si apoi la reprezentanta sa mi-l schimbe. Dar in cazul asta sper sa nu imi comenteaza ca nu imi mai ofera garantie la manopera.
Voi ce ziceti ?
Doru
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
vezi ca s-a discutat mult pe aici in legatura cu subiectul asta.
in manual scrie ca la motorul diesel care are transmisia pe curea (1.7dti) schimbul de curea si role se face la 150 de mii de km.
s-a mai vorbit si de faptul ca mecanicii din service-urile noastre, pentru a-ti mai lua niste bani si din exces de zel, te mint si te pun sa-ti schimbi distributia la 60 de mii.
ca idee, poti sa schimbi pe la 120 de mii fara probleme (tinand cont ca in ro avem motorina si uleiuri proaste).
ca o alta idee, un schimb complet (piese + manopera) nu trebuie sa fie mai mult de 8 mil.
bafta
in manual scrie ca la motorul diesel care are transmisia pe curea (1.7dti) schimbul de curea si role se face la 150 de mii de km.
s-a mai vorbit si de faptul ca mecanicii din service-urile noastre, pentru a-ti mai lua niste bani si din exces de zel, te mint si te pun sa-ti schimbi distributia la 60 de mii.
ca idee, poti sa schimbi pe la 120 de mii fara probleme (tinand cont ca in ro avem motorina si uleiuri proaste).
ca o alta idee, un schimb complet (piese + manopera) nu trebuie sa fie mai mult de 8 mil.
bafta