AOproiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Pitesti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2024
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Ma confrunt cu urmatoarea problema in urma schimbului kitului de ambreiaj si anume pedala de ambreiaj revine cu intarziere la pozitia superioara. Kitul de ambreiaj este Valeo cu volant, este nou si s-a efectuat si schimbul lichidului de frana. Pedala are forta de revenire, dar se intoarce lent, ca si cum ar strabate ceva vascos.
Video:
http://www.youtube.com/shorts/7pcwffoygBc
Mentionez ca inainte de a schimba kitul, pedala nu avea probleme de revenire.
Ce mai este dubios, functionarea pedalei se apropie de normalitate dimineata cand este racoare, dar dupa o vreme cand motorul se incalzeste, dupa zeci de minute de mers, incepe sa revina din ce in ce mai lent.
Care ar putea sa fie cauza?
MODEL: Mokka 2014
MOTOR: 1.7 cdti
Ma confrunt cu urmatoarea problema in urma schimbului kitului de ambreiaj si anume pedala de ambreiaj revine cu intarziere la pozitia superioara. Kitul de ambreiaj este Valeo cu volant, este nou si s-a efectuat si schimbul lichidului de frana. Pedala are forta de revenire, dar se intoarce lent, ca si cum ar strabate ceva vascos.
Video:
http://www.youtube.com/shorts/7pcwffoygBc
Mentionez ca inainte de a schimba kitul, pedala nu avea probleme de revenire.
Ce mai este dubios, functionarea pedalei se apropie de normalitate dimineata cand este racoare, dar dupa o vreme cand motorul se incalzeste, dupa zeci de minute de mers, incepe sa revina din ce in ce mai lent.
Care ar putea sa fie cauza?
MODEL: Mokka 2014
MOTOR: 1.7 cdti
- ney
- ****
- 1,068 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,068
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Nu stiu daca pe 1,7 exista aceasta piesa :
Valva intarziere lichid ambreiaj
Scoate o si introdu furtunul direct in aerisitor
Vei avea un raspuns mai bun al cuplarii
Zice ca este pentru protectia transmisiei dar la schimbari rapide patineaza ambreiajul....!
Nu mai suntem incepatori sa oprim motorul din ambreiaj, cat despre protectia transmisiei nu vreau sa vorbesc.
Nu stiu daca pe 1,7 exista aceasta piesa :
Valva intarziere lichid ambreiaj
Scoate o si introdu furtunul direct in aerisitor
Vei avea un raspuns mai bun al cuplarii
Zice ca este pentru protectia transmisiei dar la schimbari rapide patineaza ambreiajul....!
Nu mai suntem incepatori sa oprim motorul din ambreiaj, cat despre protectia transmisiei nu vreau sa vorbesc.
AOproiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Pitesti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2024
- Mesaj Privat
AOproiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Pitesti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2024
- Mesaj Privat
Salut,
Revin mai greu cu raspunsul, dar sa povestesc.
Se pare ca si al doilea kit de ambreiaj Valeo a fost problematic. Da, 2 kituri de ambreiaj Valeo, ambele cu probleme. Un kit full cu tot cu volant si un kit fara. Primul kit schimbat este cel inainte de postare, kit care a tinut nici 10000km, nu mai decupla complet. A functionat ciudat de la inceput, avea o actionare ca de ambreiaj pe cablu, nu asta fiind problema, dar a ajuns sa nu mai decupleze, fiind greu la schimbarea rapoartelor, mai ales in stationare. Al doilea este cel la care pedala revenea foarte greu.
Clar nu recomand Valeo pt Opel.
Am schimbat cu kit complet (cu volant) Luk si totul merge ca atunci cand masina avea ambreiajul original. Feeling cat si operare.
Ca si concluzie dupa multi bani cheltuiti, nu recomand Valeo pt Opel cu motoare 1.7cdti. Schimburile au fost facute la mecanici diferiti de fiecare data. Montajul Luk a fost facut la Opel Pitesti.
Revin mai greu cu raspunsul, dar sa povestesc.
Se pare ca si al doilea kit de ambreiaj Valeo a fost problematic. Da, 2 kituri de ambreiaj Valeo, ambele cu probleme. Un kit full cu tot cu volant si un kit fara. Primul kit schimbat este cel inainte de postare, kit care a tinut nici 10000km, nu mai decupla complet. A functionat ciudat de la inceput, avea o actionare ca de ambreiaj pe cablu, nu asta fiind problema, dar a ajuns sa nu mai decupleze, fiind greu la schimbarea rapoartelor, mai ales in stationare. Al doilea este cel la care pedala revenea foarte greu.
Clar nu recomand Valeo pt Opel.
Am schimbat cu kit complet (cu volant) Luk si totul merge ca atunci cand masina avea ambreiajul original. Feeling cat si operare.
Ca si concluzie dupa multi bani cheltuiti, nu recomand Valeo pt Opel cu motoare 1.7cdti. Schimburile au fost facute la mecanici diferiti de fiecare data. Montajul Luk a fost facut la Opel Pitesti.
AOproiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Pitesti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2024
- Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca am incercat si o aerisire a sistemului franare/ambreiaj cu pompa vacuum (service Opel) in speranta ca poate este de acolo. Garnitura de la rulmentul de presiune a cedat si a inceput sa piarda lichidul de frana. Banuiesc ca in ambele cazuri, problema la ambreiajele Valeo de acolo este. Calitatea slaba a cilindrului din rulmentul de presiune.
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat