sweerer
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
sweerer
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
sweerer
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Z18XE... asa se comporta, fii linistit... e lenesa sub 3000 rpm. da-i a 3-a cand trebuie si fuge chiar pana in 130 la deal.
aceleasi ganduri m-au framantat si pe mine si am purtat-o de la un service la altul. Pana la urma am cerut de la cineva una cu acelasi motor, adusa de prin Germania si am incercat-o, apoi am comparat parametrii de la tester, erau identici... in final, a mea mege mai bine .
aceleasi ganduri m-au framantat si pe mine si am purtat-o de la un service la altul. Pana la urma am cerut de la cineva una cu acelasi motor, adusa de prin Germania si am incercat-o, apoi am comparat parametrii de la tester, erau identici... in final, a mea mege mai bine .
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Asa este si a mea pana in 3000 de ture e lenesa dar dupa mananca asfaltul. Problema e ca nu prea am drum unde sa ii dau talpa. Si eu am gasit stocat un cod de eroare imediat dupa ce am alimentat cu petrom 99+. Am mai mers cam 500 m si sa aprins becul galben.
As fi recunoscator daca mi-ai spune ce cod ai gasit tu referitor la sonda lambda. Ca eu nu am apucat sa-l notez iar cel care a facut testul mi-a zis ca ar fi sonda lambda.
Si mai am o pb referitoare la datul in nas mai ales la plecatul dupa loc masina parca ar da sa moara daca nu o accelerez mai tare si nu o tin un pic in ambreaj.
As fi recunoscator daca mi-ai spune ce cod ai gasit tu referitor la sonda lambda. Ca eu nu am apucat sa-l notez iar cel care a facut testul mi-a zis ca ar fi sonda lambda.
Si mai am o pb referitoare la datul in nas mai ales la plecatul dupa loc masina parca ar da sa moara daca nu o accelerez mai tare si nu o tin un pic in ambreaj.
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
chestia cu datul in nas e altceva... eu nu am aceasta problema.
Poti sa citesti codul cu pedalele... apasa acceleratia si frana in acelasi timp, da-i contact (nu porni ) si motorasul cu cheita va incepe sa palpaie...
10 flash-uri e zero
9 flash-uri e 9
8 flash-uri e 8, etc...
va fi un cod de 4 cifre. intre cifre e o pauza de 1 secunda.... mai tine pedalele vreo 15-20 secunde, daca mai are erori ti le da si pe acelea unul dupa altul... daca nu mai sunt, se stinge check engine
Notezi codurile si cauti pe forum ce inseamna.
daca da in nas, pot fi mai multe probleme...
- debimetru bulit
- sonda lambda dusa
- senzori de la turatie, etc...
scoate erorile si apoi vezi ce e.
Poti sa citesti codul cu pedalele... apasa acceleratia si frana in acelasi timp, da-i contact (nu porni ) si motorasul cu cheita va incepe sa palpaie...
10 flash-uri e zero
9 flash-uri e 9
8 flash-uri e 8, etc...
va fi un cod de 4 cifre. intre cifre e o pauza de 1 secunda.... mai tine pedalele vreo 15-20 secunde, daca mai are erori ti le da si pe acelea unul dupa altul... daca nu mai sunt, se stinge check engine
Notezi codurile si cauti pe forum ce inseamna.
daca da in nas, pot fi mai multe probleme...
- debimetru bulit
- sonda lambda dusa
- senzori de la turatie, etc...
scoate erorile si apoi vezi ce e.