- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Avand motorul C20NE ca baza de plecare, asta i-am facut pana acum:
-pistoane de compresie mai mare (volumul depresiunii din capul pistonului mai mic, de pe motorul C20SEH 130CP)
-chiulasa planata 0.7mm
-ax cu came cu deschideri mai mari (+11grd pe admisie, +2grd pe evacuare, tot de pe C20SEH)
-chiptuning
-catalizator scos, toba finala free-flow
-filtru de aer conic BMC de debit mare
raportul de compresie a crescut de la 9.2:1 la approx 10.5:1
0-100 in aprox 8.2s (standard 9s)
puterea estimata in jur de 145CP
victime : Vento VR6 174CP/1210Kg, Renault Laguna 3.0 V6 190CP/1470Kg, Honda CRX 130CP/900Kg
egalitate pana la 160Kmh (mai mult nu aveam unde) cu VW Golf 2 GTI 137CP
raman cam la 5m in spate la alt Golf 2 GTI 137CP, cu tzeava in loc de evacuare.
Cam asta am reusit pana acum, mai am ceva probleme la aprindere (ar trebui niste fise noi) si imi tacane un tachet, sper ca urmatorul pas sa fie un ax cu came mai "suparat" care sa mai vina cu vreo 10-12CP, arcuri de supape mai tari, si eventual o admisie Lexmaul daca gasesc pe undeva.
-pistoane de compresie mai mare (volumul depresiunii din capul pistonului mai mic, de pe motorul C20SEH 130CP)
-chiulasa planata 0.7mm
-ax cu came cu deschideri mai mari (+11grd pe admisie, +2grd pe evacuare, tot de pe C20SEH)
-chiptuning
-catalizator scos, toba finala free-flow
-filtru de aer conic BMC de debit mare
raportul de compresie a crescut de la 9.2:1 la approx 10.5:1
0-100 in aprox 8.2s (standard 9s)
puterea estimata in jur de 145CP
victime : Vento VR6 174CP/1210Kg, Renault Laguna 3.0 V6 190CP/1470Kg, Honda CRX 130CP/900Kg
egalitate pana la 160Kmh (mai mult nu aveam unde) cu VW Golf 2 GTI 137CP
raman cam la 5m in spate la alt Golf 2 GTI 137CP, cu tzeava in loc de evacuare.
Cam asta am reusit pana acum, mai am ceva probleme la aprindere (ar trebui niste fise noi) si imi tacane un tachet, sper ca urmatorul pas sa fie un ax cu came mai "suparat" care sa mai vina cu vreo 10-12CP, arcuri de supape mai tari, si eventual o admisie Lexmaul daca gasesc pe undeva.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Anytime cand ajung eu in Craiova sau tu pe la Bucuresti ... am avut sansa in seara asta sa ma dau si cu Calibra 16V si cu Astra 16V, pacat ca a plouat cu galeata pe aici. Oricum cursa ar fi interesanta, eu am cronometrat 0-100 in 8.2, iar Calibra ta are teoretic 8.5 parca. Ai prins 265 sau doar atat iti arata pe bord? Nu ca ar conta, liniutele se dau pe distante scurte si de obicei nu apuc nici eu sa termin a 4-a, dar tu, care ai cutia mult mai lunga.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
am cutie F20 cu grup de F16, special facuta pt. liniute.
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
radu a scris:oricum, cred ca pe la 265 km/h te cam las in spate.
cand o sa prinda Calibra de 2.0 16v 265 atunci iti dau eu pe ea 20.000 euro ... gandeste-te ca are 240 + 1 liniutza adica 250 Km pe bord ... poate imi spui si mie cum ai calculat aia 265 Km/h ... ca faza cu Porsche e fumata rau ... si ce autostrada iti permite tie sa ii dai 265 ?... iar cutia F20 cu " GRUP" ( poate habar nu ai ce inseamna GRUP ) ... cu rapoarte probabil ai vrut sa spui ... de la F16 iti da demaraj mai bun decat F20 normal dar viteza maxima 200 !!! Asha ca stai blat si nu mai mintzi oamenii ca nu e frumos din partea ta ... ca si eu am acelasi motor si stiu ce poate si cat poate ... si stiu ce am modificat la el si ce nu ... si i-am dat maxim 250 pe ceas , si scuza-ma dar a mea are 1000 de kile nu 1400 cate are calibra ...
Si daca vrei facem si o liniutza pe masini cand vi la mare ... ca vreau sa vad si eu calibra ta fenomen care prinde 265 si asha mai departe ma anuntzi ... ca am una neinmatriculata care are 280 pe bord si 280 Cp si m-ar interesa niste acte ... poate rezolv treaba cu tine !
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
radu a scris: am cutie F20 cu grup de F16, special facuta pt. liniute.
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
Ha, credeam ca ai una stock ... sa iei suta in 6.5 iti trebuie minim 220CP, ce i-ai facut tu la motor de ai ajuns la puterea aia? Fa si tu un topic d-asta cum am facut eu in care sa explici ce modificari ai facut.
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
GSi a scris:
Ha, credeam ca ai una stock ... sa iei suta in 6.5 iti trebuie minim 220CP, ce i-ai facut tu la motor de ai ajuns la puterea aia? Fa si tu un topic d-asta cum am facut eu in care sa explici ce modificari ai facut.
radu a scris: am cutie F20 cu grup de F16, special facuta pt. liniute.
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
cu celula fotoelectrica am scos 0 - 100 in 6,5 sec. avand roti pe 15'', dar acum cu astea pe 17'' nu am scos mai bine de 6,9 sec.
250 imi arata pe bord, dar avand rotile mai mari am avut peste 260.
265 mi-a spus ca aveam, un prieten cu un porshe care pergea paralele cu mine pe autostrada.
P.S. si eu am avut tot motor C20NE inainte si stiu ce (nu) poate
Ha, credeam ca ai una stock ... sa iei suta in 6.5 iti trebuie minim 220CP, ce i-ai facut tu la motor de ai ajuns la puterea aia? Fa si tu un topic d-asta cum am facut eu in care sa explici ce modificari ai facut.
O sa asteptzi mult si bine ca daca face topicul nu ai sa vezi poze ... stai calm ... sau daca ai sa vezi asha ceva ori sunt manevre ori ai sa vezi ceva stock !
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
GSi a scris:Mai, nu mai fiti asa suspiciosi ... sunt si eu curios cum se masoara 0-100 cu celula fotoelectrica ... credeam ca sistemul de celule fotoelectrice ajuta doar la masurarea timpului intre anumite distante.
Eu nu inteleg de ce iti batzi tu capul cu vrajitori din astia >?
Stai calm si nu te mai complica cu ce harneli vin unii ca asta cu 265 si 6.2 ca faci cucuie degeaba ...
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
4EST a scris:x-ray, calibra are cx f. mic. Asta inseamna avantaj enorm la viteze mari.
Da ... asha o fi ... dar are 1400 de kile ! Asta cu ce se mananca ? Cu dezavantaj ! Intelegi ... Coeficientul de frecare , aerodinamicitatea nu ajuta prea mult o masina daca ea este grea .. pune-o langa una de 1000 kile si coef mai mic de aero ... sa vezi ce ii da la buci aia mai usoara de nu se vede ... E testat de mine .. Astra Vs Calibra .... aceleashi motoare , acelashi an , etc -etc... da Astra temelie la Calibra de nu se vede !!!
Daca nu crezi , poate ai sa vezi ...
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu-i adevarat. Masa conteaza f. mult la demaraj, la timpi 0-100, 0-200
Insa la viteza maxima conteaza mult cx-ul, si evident puterea motorului care e necesara sa invinga in primul rand cx-ul, ca frecarea generata de masa nu e asa de importanta
si cum el zicea ca ramai in urma pe la 2xx, asta nu inseamna ca te face la 0-200, ci doar ca tu ramai undeva pe la 240 (aproximez), pe cand el poate merge pana la 265, si astfel inevitabil te va depasi.
Insa la viteza maxima conteaza mult cx-ul, si evident puterea motorului care e necesara sa invinga in primul rand cx-ul, ca frecarea generata de masa nu e asa de importanta
si cum el zicea ca ramai in urma pe la 2xx, asta nu inseamna ca te face la 0-200, ci doar ca tu ramai undeva pe la 240 (aproximez), pe cand el poate merge pana la 265, si astfel inevitabil te va depasi.
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
problema e ca masina are de fabrica roti pe 14'', eu am acum roti pe 17'', iar eu aveam pe bord peste 245.partea cu celula e simpla: la niste liniute pe aeroport i-am pus pe baietii de la ACR (care imi sunt buni prieteni) sa puna celula la un anume stalp in dreptul caruia eu aveam pe bord o viteza> 95 km/h (asa s-a nimerit).Primii timpi au fost >> de 8 / 9 secunde ca plecam eu prost din loc, dar cel mai bun timp a fost de 6,5 secunde.Mentionez ca atunci aveam roti (imprumutate) pe 16'' cu cauciucuri yokohama cu garda de 35.Cat despre modificarile aduse motorului poti citi in forum.
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
Ok .. fie cum spui tu ... Nu cred o iota din fazele cu Porsche , cu celula si vitezele si modificarile tale nemaipomenite , dar nu asta conteaza ... nu vreau sa continui ca nu are rost si asha ne-am abatut de la subiect .
C20NE este ca si C20XE , C16NZ, C20SEH un cod care indiica capacitatea cilindrica , tipul admisiei , dotarea motorului sau nu cu turbosuflanta ( C20LET - T-ul e de la Turbo ) , etc .. sunt niste chestii care le aveam eu pe undeva prin comp .. dar poate spune altcineva inaintea mea chestia asta mai K-lumea ...
C20NE este ca si C20XE , C16NZ, C20SEH un cod care indiica capacitatea cilindrica , tipul admisiei , dotarea motorului sau nu cu turbosuflanta ( C20LET - T-ul e de la Turbo ) , etc .. sunt niste chestii care le aveam eu pe undeva prin comp .. dar poate spune altcineva inaintea mea chestia asta mai K-lumea ...
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
18seh =
1.8
S = Compression ratio 9.5 to 10.0
E = Multi Point Fuel Injection
H = High Output/Supercharging
X = euro emmission level 2(i think)
C = catalytic converter
20 = 2.0 litre
X = 10.5:1 compression ratio
E = multi point injection
C20XE:
The letter 'C' is the type of exhaust or emission level standard. In this case C = EEC R 83
The next 2 numbers is the engine cc, which is 2000cc (i.e. 2L). The next letter (X) is the engine compression ratio, in this case X = 10.0 to 11.5. The letter E is the fueling system, which E = multi-point fuel injection (petrol).
Exhaust Emission Unit:
C EC 91/441/EEC, US ' 83
X EC 91/441/EEC, stage 2#
Two digit number represents the litre of the engine size, i.e. 20 is 2.0L and 35 is 3.5L. So engine size in litres x 10.
Compression Ratio
G <= 8.5
L > 8.5 to 9.0
N > 9.0 to 9.5
S > 9.5 to 10.0
X > 10.0 to 11.5
Y > 11.5
E Multi-point Fuel Injection
Z Central Injection
D Diesel
V Carburettor
Specific Version (if quoted)
B IBC
C Corp. Ignition System
F Vehicles for Authorities
H High output/Supercharging
I Irmscher
J Throttled Output
K Komplex
L Low output/supercharging
P Power adapted
R Increased Output
T Turbo
U Uruguay
V Volume model
W Venezuela
2 Family II engine
DECI, motoru turbo C20LET - > catalizator, 2000 cmc compresie 8.5-9.0, injectie multipunct turbo.
sper ca va lamureste
Ultima modificare făcută de ToX la Lun 17 Mai, 2004 5:09 pm
1.8
S = Compression ratio 9.5 to 10.0
E = Multi Point Fuel Injection
H = High Output/Supercharging
X = euro emmission level 2(i think)
C = catalytic converter
20 = 2.0 litre
X = 10.5:1 compression ratio
E = multi point injection
C20XE:
The letter 'C' is the type of exhaust or emission level standard. In this case C = EEC R 83
The next 2 numbers is the engine cc, which is 2000cc (i.e. 2L). The next letter (X) is the engine compression ratio, in this case X = 10.0 to 11.5. The letter E is the fueling system, which E = multi-point fuel injection (petrol).
Exhaust Emission Unit:
C EC 91/441/EEC, US ' 83
X EC 91/441/EEC, stage 2#
Two digit number represents the litre of the engine size, i.e. 20 is 2.0L and 35 is 3.5L. So engine size in litres x 10.
Compression Ratio
G <= 8.5
L > 8.5 to 9.0
N > 9.0 to 9.5
S > 9.5 to 10.0
X > 10.0 to 11.5
Y > 11.5
E Multi-point Fuel Injection
Z Central Injection
D Diesel
V Carburettor
Specific Version (if quoted)
B IBC
C Corp. Ignition System
F Vehicles for Authorities
H High output/Supercharging
I Irmscher
J Throttled Output
K Komplex
L Low output/supercharging
P Power adapted
R Increased Output
T Turbo
U Uruguay
V Volume model
W Venezuela
2 Family II engine
DECI, motoru turbo C20LET - > catalizator, 2000 cmc compresie 8.5-9.0, injectie multipunct turbo.
sper ca va lamureste
Ultima modificare făcută de ToX la Lun 17 Mai, 2004 5:09 pm