bogdan34u
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru deranj dar am nevoie ne un sfat.Am cumparat un opel frontera B acum cateva zile si nu functiona 4x4 ..am ridicat o pe elevator,am observat ca mufa de la motorasul de vacum era scoasa,burdufele la planetare erau rupte si aveau joc,uleiul arata groaznic si m am gandit sa o pun la punct..dupa ce am indrodus mufa am zis sa dau o tura ca poate merge,in schimb dupa 50 m s a auzit un troscanit si maneta de greu usor a iesit pe liber (nu stiam ca exsita "liber" intre greu-usor)...apoi am schimbat uleiul in diferentiale 80w90 si am strans jocul la roti din acea saiba,am bagat vaselina (m am gandit ca acest model nu are mrl uri si nu conteaza ce vaselina ii bag),am schimbat burdufele la planetare si m am gandit ca o sa fie mai bine dar in schimb cand cuplez,cupleaza f usor dar se aude un uruit si in viraje troscane,vibreaza putin masina si se simte de parca as avea pana...oare uleiul care l am bagat nu este bun?vaselina multa in planetare sau in butuc?dupa ce am strans jocul sa se simta uzura planetarelor? inainte doar sarea pe liber si nu cupla nicio roata ,dar parca nu se auzea un asemenea uruit...astept un raspuns,multumesc pentru timpul acordat,o zi buna!
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Cred cã mufa cu pricina a fost scoasã tocmai ca e o problemã (la reductor probabil) ºi nu trebuia sã observe un eventual cumpãrãtor. Chiar mã mir cã ai cumpãrat un 4x4 ºi tocmai asta, n-ai verificat la cumpãrare! Dupã cum relatezi în finalul expunerii, cu uruitul în viraje, ar putea fi ºi diferenþialul, dar ca sfat, cred cã ar fi bine sã mergi la un mecanic, cã nu calitatea uleiului ºi vaselina multã trosneºte pe acolo. Eu nu am B, ºi nu pot sã-mi dau mai mult cu pãrerea, dar neglijând niºte troznituri la puntea faþã am reuºit sã sparg grupul la un A.
Cred cã mufa cu pricina a fost scoasã tocmai ca e o problemã (la reductor probabil) ºi nu trebuia sã observe un eventual cumpãrãtor. Chiar mã mir cã ai cumpãrat un 4x4 ºi tocmai asta, n-ai verificat la cumpãrare! Dupã cum relatezi în finalul expunerii, cu uruitul în viraje, ar putea fi ºi diferenþialul, dar ca sfat, cred cã ar fi bine sã mergi la un mecanic, cã nu calitatea uleiului ºi vaselina multã trosneºte pe acolo. Eu nu am B, ºi nu pot sã-mi dau mai mult cu pãrerea, dar neglijând niºte troznituri la puntea faþã am reuºit sã sparg grupul la un A.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Raspunsul il ai aici,in cele peste 15 topice deschise pe aceasta tema.. https://www.clubopel.com/rez...tera&sa=Cauta
Plus ca n-ar strica sa citesti si regulamentul inainte sa postezi aiurea.Printre altele el zice ca "Reguli cu privire la mesajele pe forum
1. Inainte de a incepe o discutie noua, verifica daca nu exista deja o discutie pe acea tema printr-o simpla cautare.
2. Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general.
Exemplu de titlu general (incorect): "Problema mare!".
Exemplu de titlu explicit (corect): "Problema Valva EGR Astra G".
Ultima modificare făcută de SUPERDRAGOS la Vin 07 Mar, 2014 9:03 am, modificat de 2 ori în total
Plus ca n-ar strica sa citesti si regulamentul inainte sa postezi aiurea.Printre altele el zice ca "Reguli cu privire la mesajele pe forum
1. Inainte de a incepe o discutie noua, verifica daca nu exista deja o discutie pe acea tema printr-o simpla cautare.
2. Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general.
Exemplu de titlu general (incorect): "Problema mare!".
Exemplu de titlu explicit (corect): "Problema Valva EGR Astra G".
Ultima modificare făcută de SUPERDRAGOS la Vin 07 Mar, 2014 9:03 am, modificat de 2 ori în total
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Citeste tot subiectul asta: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Eu am impresia ca inca nu intelegi functionarea sistemului 4x4 la Frontera. Daca in continuare mai ai nelamuriri, poti pune acolo orice intrebare despre 4x4.
Din ce ai scris cred ca ai folosit 4x4 pe suprafata cu aderenta mare (asfalt), ai incercat sa mergi cu viteza in 4x4 pe asfalt, in plus ai mai luat si curba in 4x4 greu (low) pe asfalt ... cu alte cuvinte ai facut tot ce nu trebuie sa faci.
Eu am impresia ca inca nu intelegi functionarea sistemului 4x4 la Frontera. Daca in continuare mai ai nelamuriri, poti pune acolo orice intrebare despre 4x4.
Din ce ai scris cred ca ai folosit 4x4 pe suprafata cu aderenta mare (asfalt), ai incercat sa mergi cu viteza in 4x4 pe asfalt, in plus ai mai luat si curba in 4x4 greu (low) pe asfalt ... cu alte cuvinte ai facut tot ce nu trebuie sa faci.
bogdan34u
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat