- VectraDriver
- OP
- 50 mesaje
- din 21 Jul 2006
- Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Bucuresti
VectraDriver
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
Butza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- VectraDriver
- OP
- 50 mesaje
- din 21 Jul 2006
- Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Bucuresti
VectraDriver
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
VectraDriver a scris:Am rezolvat probleme cu alternatorul,cauza era puntea de diode shi releu.Dar tot am o problema nu se aprinde martorul de la baterie ..
Poate ti-a ramas bateria prea descarcata. Daca alternatoru functioneaza acuma bine, fa cateva ture cu masina ca sa iti incarce bateria sau pune-o pe un redresor. Eu stiu ca daca ai sub un anumit procent bateria descarcata, nu se aprinde martorul de la baterie.
CristianTM.
- VectraDriver
- OP
- 50 mesaje
- din 21 Jul 2006
- Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Bucuresti
VectraDriver
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- VectraDriver
- OP
- 50 mesaje
- din 21 Jul 2006
- Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Bucuresti
VectraDriver
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
VectraDriver a scris:nu am schimbat carbunii decat puntea de diode si releu
sunt curios ce mecanic istet ti-a zis ca nu e necesar sa schimbi carbunii ....pai daca tot ai schimbat partea electrica de incarcare de ce nu si carbunii?...ca sa mai platesti o data manopera cand s-or toci?chiar daca aratau bine, costurile sunt mici si era bine sa-i schimbi ...hmm...
vam
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sacele
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
In ultimul timp dupa pornire nu incarca alternatorul cateva minute, dupa care isi revine si baga 14,1-14,2 V.Este posibil sa fie puntea de diode sau regulatorul de tensiune sa fie pe duca? Am observat ca si turometrul ramane la 500 de rot pana incepe sa bage alternatorul dupa care isi revine.M-am uitat la alternator si parca scrie Hella pe ea este modelul cu pompa de vacuum, si dupa topicurile citite aici ar trebui sa fie Hitachi. Mai are cineva alternator Hella la acest tip de motor sau n-am vazut eu bine ce scrie pe ea. In momentul de fata am legat un multimetru la bricheta si urmaresc tot timpul incarcarea bateriei.Are cineva vreo sugestie ce ar putea fi?Ce ar trebui sa fac ca sa nu mai apara fenomenul acesta.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
vam
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sacele
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat alternatorul, l-am dat jos l-am demontat l-am dus la un meserias care mi-a masurat puntea de diode si mi-a zis ca totul este in regula a curatat contactele de pe alternator, care erau foarte oxidate l-am pus la loc si a mers din prima, el mi-a zis ca din cauza contactelor imi facea probleme, sper ca numai asta a fost.
tantar76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea.
Am patit acelasi lucru la un opel astra H din 2004 1.7 dth.
Sa aprins martorul cu ,,bateria'' din bord si am dus masina la electrician.Diagnostic: punte diode dusa si releu incarcare (spune el ) Am cumparat puntea si releul si dupa ce le-a schimbat face acelasi lucru care facea si ininte de a le schimba. El zice ca e un alternator Hitachi.
Nu stiu ce sa mai fac
Am patit acelasi lucru la un opel astra H din 2004 1.7 dth.
Sa aprins martorul cu ,,bateria'' din bord si am dus masina la electrician.Diagnostic: punte diode dusa si releu incarcare (spune el ) Am cumparat puntea si releul si dupa ce le-a schimbat face acelasi lucru care facea si ininte de a le schimba. El zice ca e un alternator Hitachi.
Nu stiu ce sa mai fac