Stifman
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna. Am fost azi la RAR sa imi faca verificarea ce trebe pentru a inmatricula masina. Am pornit la 10 si am ajuns cu bine. A trebuit sa merg aproximativ 8 km pana la reprezentanta. Pe drum totul ok. Ajung acolo totul ok pana la un moment cand urma sa intram noi. Ne-a zis un mecanic de acolo sa aprindem motorul si sa turam un pic sa o incalzim. Zis si facut am turat pana la 5000 si nu se vedea nici un fum amenintator in spate. Vine mecanicul, trage masina inauntru, pune sonda sa masoare CO2. Cand a aprins motorul a inceput sa scoata un fum alb chiar si cand era in relantiu, cand tura masina era fum destul de mult. Mecanicul a zis ca nici un diesel nu scoate asa fum ca si vectra mea. Dupa ce am iesit de la RAR am mers la reprezentanta Opel sa intreabam ce ar putea fi problema. Domnul mecanic de la opel, fara sa se uite la masina nici macar la culoare ne spune ca trebe sa schimbam motorul. Eu nu ma plang de motor, trage bine nu suna, nu bate, dar mecanicul insista ca tre sa schimbam motorul. Cand am ajuns acasa, am mai turat un pic motorul in parcare pana la 3000 si nu se mai vedea deloc fum.
A mai patit cineva asa?
Am Vectra B 1.6 16V 101cp . Motor benzina X16XEL
Va rog ajutati cu sfaturi ca sunt in criza de bani momentan si nu as vrea sa schimb motorul.
A mai patit cineva asa?
Am Vectra B 1.6 16V 101cp . Motor benzina X16XEL
Va rog ajutati cu sfaturi ca sunt in criza de bani momentan si nu as vrea sa schimb motorul.
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- **
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
b22joz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
Marius T. a scris:Esti sigur ca ala de la Opel nu era portarul? sau poate era ruda cu Mama Omida de ti-a dat verdictul fara macar sa vada masina?
La tine e posibil sa fie arsa garnitura de chiuloasa.
La tine e posibil sa fie arsa garnitura de chiuloasa.
punctul meu de vedere, coincide in parte cu al lui Marius;cred ca ar trebui sa mergi cu ea la un tester sau ceva la modul asta ,pt ca ai spus ca nu esti tocmai in bani!
smecherii din astia care abia asteapta sa arda pe cineva, sunt o multime!
cauta un service care are programul de opel si vezi ce are masina! poate ca RAR-ul a batut campii doar de dragul de a te rechema peste un timp!
daca masina trage....e greu de crezut ca are ceva serios! un motor il schimbi daca e praf! astia sunt dusi cu capul!
citi km are?
PS am acelasi model de vectra ca al tau!
- marius_vectra
- **
- 114 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Vectra 1999 X16XEL
- Arad
marius_vectra
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Si eu am patit acelasi lucru cand am mers sa fac verificarea ( am acelasi tip de motor) nori de fum alb in spate ( dar a iesit in parametri normali) s-ar putea sa fie de pa benzina de proasta calitate, motorul sa nu fi fost bine incalzit, sau ulei de proasta calitate sau prea subtire.
Nu cred ca ii chiuloasa, verifica totusi borcanul cu antigel sa vezi daca nu ai pete de ulei deasupra antigelului, sau dupa ce mergi cu masina pe joja sa nu fie bulbuci.
Trebuie sa te gandesti la segmentare cand o sa ai un consum de ulei cu vascozitatea 10W40 mai mare de 700 gr la 1000 km (acesta ii consumul maxim dat de cartea tehnica).
Nu te mai lua dupa mecanici care dau verdictul stand pe scaun fara sa vada masina, am mai fost si eu patit.
Nu cred ca ii chiuloasa, verifica totusi borcanul cu antigel sa vezi daca nu ai pete de ulei deasupra antigelului, sau dupa ce mergi cu masina pe joja sa nu fie bulbuci.
Trebuie sa te gandesti la segmentare cand o sa ai un consum de ulei cu vascozitatea 10W40 mai mare de 700 gr la 1000 km (acesta ii consumul maxim dat de cartea tehnica).
Nu te mai lua dupa mecanici care dau verdictul stand pe scaun fara sa vada masina, am mai fost si eu patit.
seby9966
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Super deacord cu tipii de la RAR....(puteti sa ma si injurati).Sunt si eu p[osesor de opel dar in ultima vreme parca toate cazanale au navalit in Romania.Am 3 colegi la serviciu care nu au dat 3000 euro pe un opel inmatriculat aici (cu ITP, cu toate alea).Au decis sa il cumpere de la "baieti"...Rezultatul:toate trei sunt omologate non euro (o masina de 13-14 ani nu mai scoate gaze de euro 2 nici daca a stat pe loc).Bafta la rezolvat problema.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
Stifman
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
dupa parerea mea motorul e bun , incearca sa bagi un ulei de calitate , verifica sonda lamda si catalizatorul , eventual si toba finala , eu am acelasi motor , are 355k si merge belea , cand bag insa benzina mai varza merge aiurea si scoate fumul de care ziceai tu , cei de la rar poate aveau dreptate cu noxele dar asta nu inseamna ca tre sa schimbi motorul , incearca sa il arajezi putin si totul va fi ok !
b22joz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
Stifman a scris:@ b22joz Acuma am cumparat-o recent de la cineva care aduce din germania. Scrie la bord ca are 159000 km. Unii zic ca ii dat pe spate ceasul altii nu. Fiecare cu parerea lui.
Ai zis ca ai acelasi tip de masina. ce probleme ti-au aparut de-a lungul timpului?
Ai zis ca ai acelasi tip de masina. ce probleme ti-au aparut de-a lungul timpului?
pai, chiar crezi ca vrei sa stii? acum, eu nu vreau sa te sperii! nici nu inseamna ca ce am patit eu poate si trebuie sa fie valabil pentru masina ta! eu am luat masina in martie, la sfasitul lunii , avea 152000 km, si pana la jumatatea lui august am schimbat la ea: pompa de benzina, carbunii le electromotor, distributia, toate pistoanele ,toate bilelele, segmentii ,simeringurile de supapa, ambreiajul! mai vrei? aaaaaaaaaa...ca am schimbat toba si discurile+placute, bateria,asta e ceva de bun simt, acu ce trebuia sa fac! dac, nici o secunda nu mi-am imaginat ca ajung la refacut motor si asa mai departe! am ajuns sa fiu profesor deja!
ideea este ca, in principiu, km masinii tale ar trebui sa fie reali,si cat sa fi dat inapoi! motoarele opel sunt ok in principiu dar daca nu ai grija de el se alege praful! al meu se pare ca nu a fost tocmai bine ingrijit de vechiul proprietar. deci repet! sa nu crezi ca ce am patit eu e general valabil! daca vrei sa ma amai intrebi ceva, te ajut cu drag atat cat pot! cat ai dat pe ea! stii de ce intreb? pt ca eu am luat-o din tara si cu cat am bagat in ea pana acum am ajuns la 8000 eur! asta ca sa imi rasucesc cutitul in rana mai mult decat e deja!
- phyton
- **
- 232 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Alta tara
phyton
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
La noi benzina niciodata nu este in parametri ! Afara gardul ...in rezervor leopardul! Ma rog...pisica jegarita! Daca sonda lamda si catalizatorul sunt in ordine, daca motorul a fost exploatat in regim corect, doar benzina si uleiul raman cu semne de intrebare! Despre renumitii mecanicosi de la opel....vai mama si steaua lor! Daca gasesti un baiat adevarat la o mie de "meseriasi"! Vorba cuiva de aici...Nu cumva era omul de serviciu sau portarul?
- sagittarius_deathstar
- *
- 41 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Vectra 1993 C18NZ
- Alta tara
sagittarius_deathstar
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
TRING ! Eu am avut aceeasi problema la un Opel Vectra Hatchback model `92, 1.6i C16NZ.... dar mi s-a intamplat doar de 2 ori intr-un an. Se intampla dimineatza... cand era rece afara, iesea un fumalaaaaauuuu alb si dens... cum nu scotea niciun WARTBURG in anii `90. Problema mea cred k era GPL-ul. Motorul mergea ca o roata patrata si se inneca la turatie, dar partea buna e ca nu tinea decat 2 minute, dupa care a revenit la normal. Ai cumva GPL?