Silin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
salutare tuturor! Am un opel zafira 2002, 2.0 DTH, si pana ieri nu am avut niciun fel de probleme, insa...... Ieri dimineata, am pornit motorul si totul parea a fi ok, pana la amiaza cand am observat ca acul turometrului scazuse brusc la 400 ture la relanti. Initial m-am speriat si am avut tendinta de a o tine din pedala de acceleratie, pentru a nu provoca blocaje in trafic, daca mi se oprea motorul, asa cum era de asteptat. Insa, ascultand motorul, turatia parea a fi ok, adica 800 ture. Am verificat si cu ajutorul computerului de bord si conform consumului de 0,6-0,7 l/h la relanti am dedus ca turatia era in regula. Poate sa ma ajute cineva cu un sfat in legatura cu aceasta problema? Oare care sa fie cauza caderii bruste a acului turometrului? Am incercat cateva variante, insa turometrul s-a incapatanat sa ramana "pe pozitii". Facand un studiu comparativ cu turatiile pe care le aveam inainte in anumite trepte de viteza si la anumite viteze, am constatat ca in orice regim de functionare al motorului, turometrul indica cu 400 ture mai putin fata de normal.
- cul15
- **
- 418 mesaje
- din 01 Feb 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Buzau
cul15
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
Silin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat