aduadu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Astazi am intrat in posesia unui opel vectra c 2005 luna 11, 1.6 benzina. arata super.
Am luat`o de la kamsas.
nu prea pot sa stau la calculator astazi, intru sporadic , sa verific topicul,
si eu o problema sau mai exact 2 pe care le-am depistat.
Am luat masina si am fost cu ea la spalatorie(interior - exterior; fara motor). cand sa ies din spalatorie dau sa pornesc si moare motorul, mai incerc o data merge. plec, opresc , dau sa pornesc , la fel aceiasi problema.
cum e mai exact fenomenul: masina sta la "relanti"(nush daca am scris corect ) la aprx 700 ture. EEE ...pornesc masina urca la 700-800 ture si cade pana la 0 si moare.
am pornito tot timpul cu piciorul pe ambreaj, si in viteza I si pe liber, dar tot timpul cu piciorul pe ambreaj.
ultima data cand am incercat am incercat de vre`o 3 - 4 ori si nu a pornit. am apasat pedala de acceleratie o data la una din porniri sa o turez. am turat pana la 2000 - 3000 ture am luat picioru si a scazut imediat pana la 0 si a murit. acum am fost la masina si a pornit din prima...
iar a 2 a problema este ca aerul conditonat chiar si pe LO nu baga rece asa cum ar trebuii.(mai mult ca si cum ar ventila)
eu inainte sa o cumpar am facut un test la opel si mi-au zis ca totul este ok ,mai putin pompa de la servo care bazaie in extreme. in rest totul ar trebuii sa fie ok asa cum au spus ei... deci gresesc eu undeva sau ce poate fi.
imi pare rau ca am intrat asa in discutie cu voi. dar pe viitor am sa pun si poze (eu sunt fotograf)si mai multe detalii
multumesc frumos tuturor celor care ma ajuta....
a da maine ma duc la ei sa vada despre ce este vorba... sper sa nu porneasca la cheie de fiecare data acolo:)))
Astazi am intrat in posesia unui opel vectra c 2005 luna 11, 1.6 benzina. arata super.
Am luat`o de la kamsas.
nu prea pot sa stau la calculator astazi, intru sporadic , sa verific topicul,
si eu o problema sau mai exact 2 pe care le-am depistat.
Am luat masina si am fost cu ea la spalatorie(interior - exterior; fara motor). cand sa ies din spalatorie dau sa pornesc si moare motorul, mai incerc o data merge. plec, opresc , dau sa pornesc , la fel aceiasi problema.
cum e mai exact fenomenul: masina sta la "relanti"(nush daca am scris corect ) la aprx 700 ture. EEE ...pornesc masina urca la 700-800 ture si cade pana la 0 si moare.
am pornito tot timpul cu piciorul pe ambreaj, si in viteza I si pe liber, dar tot timpul cu piciorul pe ambreaj.
ultima data cand am incercat am incercat de vre`o 3 - 4 ori si nu a pornit. am apasat pedala de acceleratie o data la una din porniri sa o turez. am turat pana la 2000 - 3000 ture am luat picioru si a scazut imediat pana la 0 si a murit. acum am fost la masina si a pornit din prima...
iar a 2 a problema este ca aerul conditonat chiar si pe LO nu baga rece asa cum ar trebuii.(mai mult ca si cum ar ventila)
eu inainte sa o cumpar am facut un test la opel si mi-au zis ca totul este ok ,mai putin pompa de la servo care bazaie in extreme. in rest totul ar trebuii sa fie ok asa cum au spus ei... deci gresesc eu undeva sau ce poate fi.
imi pare rau ca am intrat asa in discutie cu voi. dar pe viitor am sa pun si poze (eu sunt fotograf)si mai multe detalii
multumesc frumos tuturor celor care ma ajuta....
a da maine ma duc la ei sa vada despre ce este vorba... sper sa nu porneasca la cheie de fiecare data acolo:)))
aduadu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
aduadu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
gata problema s-a rezolvat:)
au dat cu un spray - parca clapeta de la acceleratie a zis sau ceva de genu... oricum au dat cu spray pe conectorul de la filtrul de aer. au ridicat au dat inauntru in timp ce accelera la turatii mari si cam atat.
AC era desigur pentru ca nu era freon.
cu spalatul motorului - ar fi fost chiar culmea sa strici masina ca o speli... doar nu am spalat motor sau mai stiu eu ce. doar nu ma duc cu ea impinsa cand vreau sa o spal. nu?
vin zilele astea cu detalii despre mine... si astept cu interes intrunirea de la constanta:D
au dat cu un spray - parca clapeta de la acceleratie a zis sau ceva de genu... oricum au dat cu spray pe conectorul de la filtrul de aer. au ridicat au dat inauntru in timp ce accelera la turatii mari si cam atat.
AC era desigur pentru ca nu era freon.
cu spalatul motorului - ar fi fost chiar culmea sa strici masina ca o speli... doar nu am spalat motor sau mai stiu eu ce. doar nu ma duc cu ea impinsa cand vreau sa o spal. nu?
vin zilele astea cu detalii despre mine... si astept cu interes intrunirea de la constanta:D