kire
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat
Azi am fost la DI BAS sa ii puna testerul acela. Baiatul care s-a ocupat, a zis ca motorul se aude foarte bine, si nici aparatul nu a dat vreo eroare. A mai zis ca au mai fost cazuri de "inundati" care au indoit bielele in motor dupa astfel de ispravi. A zis ca nu ar fi cazul meu. Sper. Si mi-a propus sa las masina peste noapte sa vada si el ce si cum se aude cand o porneste dimineata. Nu aveam cum s-o las azi asa ca poate pe viitor.
Ce puteti sa-mi spuneti despre asta? Ce as putea sa fac? Am inteles ca nu e in regula sa porneasca greu.
Cineva zicea pe forum, referindu-se la alt caz, ca ar putea fi niste furtune fisurate. Dar persoanei respective nu ii pornea deloc. Am sa verific si eu maine. So...
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cand te mai duci pe la Di-Bas, pune-i sa iti inlocuiasca furtunelele de retur de la injectoare totusi... prea are simptom de dezamorsat pompa de injectie cand sta mai mult fara sa fie pornita..
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Oricum returul de carburant se intoarce in rezervor.
Incearca sa verifici contactul la senzorul de temperatura.
E diferenta intre debitmetru mizerabil si cel scos. La cel scos calculatorul sesizeaza lucrul acesta si inlocuieste valoarea debitmetrului cu una fictiva inregistrata in calculator pentru regimul motorului.
Nu degeaba se schimba debitmetrul cind motorul numai trage si se stie ca de la el e problema. Acelas fenomen apare si la neetansarea galeriei, iar el a zis ca a demontat-o pentru scoaterea apei si m-am gindit ca ar putea fi si de la acest lucru.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
kire
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am avut o tentativa sa ma uit la furtunele de la retur, precum mi-ati zis voi, dar am abandonat pt ca nu gaseam si nu vroiam sa stric mai rau. La indrumarea cuiva am apelat la un nene care lucreaza la GTT, si dupa programul lui de lucru m-am dus sa se uite el. Are un service al lui unde mai erau vreo 4 insi cu opeluri, semn ca era cat de cat cunoscut si de altii. Cum i-am zis povestea a zis ca e clar de la retur. A desfacut el pe acolo, si pe langa furtunasele acelea care intra fiecare la cate un cilindru se vedea ca odata cursese ceva. Ca putin mai jos de ele se stransese ceva mizerie si imbibata cu motorina probabil. Furtunasele erau uscate pe langa, dar el a zis ca de acolo ar trebui sa fie. Le-a schimbat si a zis ca acu o sa mearga.
Azi dimineata la fel. A pornit greu. Am zis sa ma duc iar la el zilele urmatoare.
@ balog. Eu am demontat tubulatura de plastic de la filtru pana la turbina si pana intra in motor. nu altceva mai complicat (sunt vreo 3 coturi de plastic).
@ chiciuc. Nu stiu daca a intrat apa in motor. Ambii la care am fost au zis ca motorul se aude f bine. Oricum am de gand sa schimb uleiul curand. Mai fac o mie si il schimb. Apropo de asta, ce ulei imi recomandat? Il iau din germania. Momentan are shell helix 10W40 parca.
Multumesc pt ajutor si sper sa rezolv curand.
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
kire
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2005
- Mesaj Privat