sssebi
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2008
- Mesaj Privat
puv56
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2007
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
sssebi
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2008
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pai iti iese un consum de aproximativ 5.8l , ceea ce e "ingrijorator" de bine. Daca spui ca distanta este facuta in oras in proportie de 85 % si cu clima pornita,uneori, nu prea imi vine a crede , dar cand vad ca nu esti din bucuresti ma linistesc .
ps: eu am trecut in talon capacitate de 46l si cel mai mult au intrat 48,7 plus vreo 2 pe care banuiesc ca ii mai aveam.
ps: eu am trecut in talon capacitate de 46l si cel mai mult au intrat 48,7 plus vreo 2 pe care banuiesc ca ii mai aveam.
sssebi
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2008
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
@sssebi: ca sa ai o certitudine pune 5l intr-o canistra(sau 10 sau 20 de l, depinde ce canistra ai) si pleaca la drum. mergi pana se termina tot carburantul din rezervor, apoi pune rezerva aceea din canistra(ca sa pornesti usor dupa ce ai golit rezervorul si conductele prin epuizarea intregii cantitati de carburant pui contactul de 2-3 ori inainte de a porni motorul) si la prima pompa faci plinul, apoi matematica pura si rezultat cert si individualizat pe corsulica ta. spor la treaba!
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
kopetdag
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 1.2 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
umblaretz a scris:Baga benzina "ochi" (cum se spune) si vei fi surprins caci o sa intre mai mult in rezervor.In momentul in care incepe sa clipeasca becul de la benzina eu am in rezervor cam 2-3 l. Deci se poate face un test aproximativ, dar nu e o grija, important e sa mearga masina bine.
din experientele avute cu alte masini, de marci diferite, nu este indicat a se mai alimenta dupa ce a sarit pompa.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Motorina "spumeaza" atunci cand se introduce in rezervor de la pompa. Puteti sa o lasati sa se "aseze" si apoi sa continuati sa alimentati, cu atentie insa ca sa nu curga din rezervor.
Pompele de la PECO au un sistem automat de oprire a alimentari atunci cand rezervorul este plin. Acest lucru este pt protectie (sa nu curga combustibil din rezervor prin PECO).....
Sincer sa fiu @kopetdag nici eu nu prea am inteles ce vrei sa spui sau unde anume bati....Fii te rog mai explicit...
Pompele de la PECO au un sistem automat de oprire a alimentari atunci cand rezervorul este plin. Acest lucru este pt protectie (sa nu curga combustibil din rezervor prin PECO).....
Sincer sa fiu @kopetdag nici eu nu prea am inteles ce vrei sa spui sau unde anume bati....Fii te rog mai explicit...
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eu am o intrebare simpla, cum este determinata de fabrica capacitatea rezervorului? Probabil ca nu iau in calcul benzina de rezerva? Sau mai intra ceva benzina si in partea de la buson la rezervorul propriu-zis?
Intreb pentru ca masina mea are omologata capacitatea rezervorului la 52 litri si eu am reusit sa alimentez cu 54.60 litri. Si nici macar nu am insistat, am lasat pistolul sa sara (opreasca) singur.
Sau smecherii de la Petrom au alta unitate de masura?
Intreb pentru ca masina mea are omologata capacitatea rezervorului la 52 litri si eu am reusit sa alimentez cu 54.60 litri. Si nici macar nu am insistat, am lasat pistolul sa sara (opreasca) singur.
Sau smecherii de la Petrom au alta unitate de masura?
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
nu e vorba neaparat de smecherii de la Petrom
Densitatea benzinei variaza evident in functie de temperatura, astefl variind si cantitatea. Benzina se vinde de catre rafinarii in kg si se vinde catre populatie in litri. IN transformarea kg in litri un rol important revine temperaturii ambientale. Astfel, intr-o zi geroasa, vei plati mai putin pentru un rezervor pli decat daca vei face plinul intr-o zi torida. In privinta estimarii de catre producatori a capacitatii rezervorului, sa nu uitam ca e o estimare; o variatie exista
Densitatea benzinei variaza evident in functie de temperatura, astefl variind si cantitatea. Benzina se vinde de catre rafinarii in kg si se vinde catre populatie in litri. IN transformarea kg in litri un rol important revine temperaturii ambientale. Astfel, intr-o zi geroasa, vei plati mai putin pentru un rezervor pli decat daca vei face plinul intr-o zi torida. In privinta estimarii de catre producatori a capacitatii rezervorului, sa nu uitam ca e o estimare; o variatie exista
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Neouber a scris:nu e vorba neaparat de smecherii de la Petrom
Densitatea benzinei variaza evident in functie de temperatura, astefl variind si cantitatea. Benzina se vinde de catre rafinarii in kg si se vinde catre populatie in litri. IN transformarea kg in litri un rol important revine temperaturii ambientale. Astfel, intr-o zi geroasa, vei plati mai putin pentru un rezervor pli decat daca vei face plinul intr-o zi torida. In privinta estimarii de catre producatori a capacitatii rezervorului, sa nu uitam ca e o estimare; o variatie exista
Densitatea benzinei variaza evident in functie de temperatura, astefl variind si cantitatea. Benzina se vinde de catre rafinarii in kg si se vinde catre populatie in litri. IN transformarea kg in litri un rol important revine temperaturii ambientale. Astfel, intr-o zi geroasa, vei plati mai putin pentru un rezervor pli decat daca vei face plinul intr-o zi torida. In privinta estimarii de catre producatori a capacitatii rezervorului, sa nu uitam ca e o estimare; o variatie exista
Scuza-mi ignoranta, dar fizica si chimia sunt printre lucrurile la care ma pricep... poate logica imi joaca feste dar raspunsul tau nu prea are legatura cu ce am intrebat eu. Dupa umila mea parere, cand trece prin pompa un litru este un litru si iarna si vara, legatura cu greutatea benzinei este irelevanta....
Daca tu lucrezi cumva in Petrom si vrei sa spui ca pierderile datorate transformari din Kg in litri il platim noi la pompa, asta este fffff grav.
Iar cand imi mai spui si ca producatorul "estimeaza" capacitatea rezervorului imi dau seama ca era mai bine sa ignor raspunsul tau....
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat