rogilg
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
am un opel corsa c din 2002 motor de 1.2 pe benzina cumparata recent.
1. as dori sa stiu daca la altii accesul la busonul de benzina se poate face numai de la un buton sau clapeta din interior ?
busonul de benzina se poate inlocui cu unul care sa aiba cheie de inchidere si nu infiletare cum este acuma ?
2. are cineva un manual de intretinere (sa vad ce operatii vin facute la fiecare 15k km) in engleza sau romana la opel corsa ? (ID de mess este rogilg)
1. as dori sa stiu daca la altii accesul la busonul de benzina se poate face numai de la un buton sau clapeta din interior ?
busonul de benzina se poate inlocui cu unul care sa aiba cheie de inchidere si nu infiletare cum este acuma ?
2. are cineva un manual de intretinere (sa vad ce operatii vin facute la fiecare 15k km) in engleza sau romana la opel corsa ? (ID de mess este rogilg)
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
1.La corsa mea,si la toate Corsele C, deshiderea se face invartind de buson, nu cred ca exista deschidere de la clapeta(cum este la fabia) sau de la buton(cum este la octavia tour si la superb). Nu stiu de ce iti faci griji pt ca odata actionata inchiderea centralizata se inchide si clapeta busonului de la rezervor, nu poate sa iti deschida busonul doar daca forteaza clapeta.
rogilg
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
goldeye3002 a scris:1.La corsa mea,si la toate Corsele C, deshiderea se face invartind de buson, nu cred ca exista deschidere de la clapeta(cum este la fabia) sau de la buton(cum este la octavia tour si la superb). Nu stiu de ce iti faci griji pt ca odata actionata inchiderea centralizata se inchide si clapeta busonului de la rezervor, nu poate sa iti deschida busonul doar daca forteaza clapeta.
am verificat si intr-adevar asa este. clapeta se blocheaza la inchiderea usilor din telecomanda.
dar o carte de intretinere nu are nimeni sa vad ce operatii vin facute la 90000 km.
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
rogilg a scris:
dar o carte de intretinere nu are nimeni sa vad ce operatii vin facute la 90000 km.
dar o carte de intretinere nu are nimeni sa vad ce operatii vin facute la 90000 km.
daca te referi la manualul de utilizare:
http://vauxhall.co.uk/vx/st.../CorsaOct2002.pdf
gasesti chiar si un manual de reparatii la "Documentatii Corsa"
daca te referi la ce operatii trebuiesc facute la 90000km o sa ma uit pe caietul meu de service si iti fac un scan.
rogilg
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
rogilg a scris:am citit topicul respectiv dar pe mine mar interesa cartea cu ce operatii se fac la fiecare 15000 km !
daca ai putea sa faci un scan la carticica aceea iti raman foarte dator.
daca ai putea sa faci un scan la carticica aceea iti raman foarte dator.
am gasit pe site-ul DIBas planul de service. Cred ca este ce vrei tu, daca nu iti trimit un scan.
http://www.opeldibas.ro/service.php?s=revo
rogilg
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
andrei_tm
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: timisoara
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2006
- Mesaj Privat
salut. am ramas fara buson la rezervor. dupa ce ma umblat pe la 3 service-uri care si-au tot dat cu parerea la cum poate fi inlocuit am cumparat unul universal. din pacate nu are cheie si , cu toate ca am inchidere centralizata, nu se blocheza si capacul de la rezervor. as vrea sa-l rezolv cat mai repede pentru ca nu sunt curios sa circul .cu nisip in rezervor.
MULTZAM!
MULTZAM!
moshwu90
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2008
- Mesaj Privat
andrei_tm
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: timisoara
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2006
- Mesaj Privat
Vladd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
in 2004 am cumparat un opel corsa din germania, atunci avea in jur de 70.000 (opel corsa 1.7 dti) iar acum are 193.000 dar... sincer sa fiu, numai necazuri am avut cu el.
Dupa ce l`am cumparat am aflat cu groaza ca radiatoru de freon era spart... dar l`am schimbat, dupa aceea 2 ani nu am avut nici o problema,,, credeam ca e masina ideala. dar.. nu a fost asa, acum 2 ani a inceput dezastrul, cand am trecut de 160.000 in drum spre cluj motorul s-a oprit, si oprit am ramas, era in luna februarie, vin cu un mecanic, care dupa ce sta langa masina vreo 4 ore in(era in luna februarie) frig imi zice ca nu o poate face si sa o remorchez la el la service sa ii faca niste verificari amanuntite. Am remorcat masina vreo 40 km, pana la el la service si imi zice ca s-a defectat. computerul la pompa de injectie (?>! wtf? ) intr-un final am reusit sa comand unul de pe internet, (second hand, de la un parc de dezmembrari a costat 300 de euro) toate bune si frumoase, dar dupa vreo 2 zile iar se opreste motorul si ma duc tot la acelasi mecanic, si zice ca... computerul de la pompa de injectie "a prins" apa.. trimit computerul la cei de la care l`am comandat si mi`l schimba.
Tot la un service desta "de cartier" am fost sa imi schimbe si kitu de distributie(curele, role , etc) si dupa ce mi l`a schimbat .. dupa vreo 2 sapt sare cureaua, raman cu ea la vreo 60 de km de casa, nu stiam pe nimeni in zona, o remorchez pana acasa, si ma duc cu ea la un mecanic, ulterior sa aflu ca s-a stricat pompa de ulei si imi zince asa sincer ca e cam 750 ron una noua, nu am avut de ales, am schimbato si dupaia (cam de vreo 2 sapt ) cand trec de 100km\h se aud niste zgomote ciudate sub capota (ca si cum s`ar lovi doua bucati de fier), volanul incepe sa trepideze de abia il tin cu ambele maini. initial am crezut ce rotile nu sunt echilibrate si am fost sa le echilibrez, dar ei au zis ca sunt echilibrate si e posibil sa fie de la directie, merg la un service si ei zic ca nu e de la directie(deci am ramas cu buza umflata, stie cineva ce sa fac?) si tot cam de vreo luna mi se tot aprinde un beculet galben, cu o masina si o cheie, si ma duc la service si aflu ca sunt stricate bujiile si trebe schimbate. Le schimb imi resteaza memoria de erori, iar dupa vreo 2 zile iar se aprinde tot acelasi beculet merg din nou la acel service si imi zice cu un zambet infect ca este dus defapt releul, si din cauza asta s-a ars si al 2-lea set de bujii, iar cand l`am rugat sa imi schimbe releul ca am mai cumparat un set de bujii , imi zice ca nu stie unde este situat releul, merg la alt service si cei de acolo imi zic sa cumpar un releu( a costat vreo 87 de ron) dar supriza, releul era ptr geamuri electrice si nu ptr bujii, explicandu-mi ca defapt releul se alfta in stalpul de la usa din stanga fata. acum a inceput sa`mi sune si puntea spate... si nu mai stiu ce sa fac,.
Va rog, daca cumva mai exista deschis acest subiect imi cer mii de scuze, dar as avea nevoie de sfaturile voastre, unde imi recomnadati sa ma duc si ce sa fac, ca efectiv, nu mai am nici o idee
Dupa ce l`am cumparat am aflat cu groaza ca radiatoru de freon era spart... dar l`am schimbat, dupa aceea 2 ani nu am avut nici o problema,,, credeam ca e masina ideala. dar.. nu a fost asa, acum 2 ani a inceput dezastrul, cand am trecut de 160.000 in drum spre cluj motorul s-a oprit, si oprit am ramas, era in luna februarie, vin cu un mecanic, care dupa ce sta langa masina vreo 4 ore in(era in luna februarie) frig imi zice ca nu o poate face si sa o remorchez la el la service sa ii faca niste verificari amanuntite. Am remorcat masina vreo 40 km, pana la el la service si imi zice ca s-a defectat. computerul la pompa de injectie (?>! wtf? ) intr-un final am reusit sa comand unul de pe internet, (second hand, de la un parc de dezmembrari a costat 300 de euro) toate bune si frumoase, dar dupa vreo 2 zile iar se opreste motorul si ma duc tot la acelasi mecanic, si zice ca... computerul de la pompa de injectie "a prins" apa.. trimit computerul la cei de la care l`am comandat si mi`l schimba.
Tot la un service desta "de cartier" am fost sa imi schimbe si kitu de distributie(curele, role , etc) si dupa ce mi l`a schimbat .. dupa vreo 2 sapt sare cureaua, raman cu ea la vreo 60 de km de casa, nu stiam pe nimeni in zona, o remorchez pana acasa, si ma duc cu ea la un mecanic, ulterior sa aflu ca s-a stricat pompa de ulei si imi zince asa sincer ca e cam 750 ron una noua, nu am avut de ales, am schimbato si dupaia (cam de vreo 2 sapt ) cand trec de 100km\h se aud niste zgomote ciudate sub capota (ca si cum s`ar lovi doua bucati de fier), volanul incepe sa trepideze de abia il tin cu ambele maini. initial am crezut ce rotile nu sunt echilibrate si am fost sa le echilibrez, dar ei au zis ca sunt echilibrate si e posibil sa fie de la directie, merg la un service si ei zic ca nu e de la directie(deci am ramas cu buza umflata, stie cineva ce sa fac?) si tot cam de vreo luna mi se tot aprinde un beculet galben, cu o masina si o cheie, si ma duc la service si aflu ca sunt stricate bujiile si trebe schimbate. Le schimb imi resteaza memoria de erori, iar dupa vreo 2 zile iar se aprinde tot acelasi beculet merg din nou la acel service si imi zice cu un zambet infect ca este dus defapt releul, si din cauza asta s-a ars si al 2-lea set de bujii, iar cand l`am rugat sa imi schimbe releul ca am mai cumparat un set de bujii , imi zice ca nu stie unde este situat releul, merg la alt service si cei de acolo imi zic sa cumpar un releu( a costat vreo 87 de ron) dar supriza, releul era ptr geamuri electrice si nu ptr bujii, explicandu-mi ca defapt releul se alfta in stalpul de la usa din stanga fata. acum a inceput sa`mi sune si puntea spate... si nu mai stiu ce sa fac,.
Va rog, daca cumva mai exista deschis acest subiect imi cer mii de scuze, dar as avea nevoie de sfaturile voastre, unde imi recomnadati sa ma duc si ce sa fac, ca efectiv, nu mai am nici o idee
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
[quote="rogilg"]
si mie mi se pare ca blocarea aia a clapetei e destul de fragila. dar daca asa a conceput-o fabricantul, ma resemnez cu ea, asa cum e.
goldeye3002 a scris:1.La corsa mea,si la toate Corsele C, deshiderea se face invartind de buson, nu cred ca exista deschidere de la clapeta(cum este la fabia) sau de la buton(cum este la octavia tour si la superb). Nu stiu de ce iti faci griji pt ca odata actionata inchiderea centralizata se inchide si clapeta busonului de la rezervor, nu poate sa iti deschida busonul doar daca forteaza clapeta.
si mie mi se pare ca blocarea aia a clapetei e destul de fragila. dar daca asa a conceput-o fabricantul, ma resemnez cu ea, asa cum e.
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Negociator o masina bine intretinuta la 200.000 km sa stii ca nu are probleme asa mari cum ne-a descris vladd.Am avut un tico care a facut taximetrie 5 ani si avea peste 200.000 de km si inca mergea bine adevarul e ca incepuse sa consume ulei dar nu avea problemele descrise de vladd asa ca eu cred ca masina aia cand o cumparase nu avea 70.000 ci 170.000.Tind sa cred ca opel face masini mai bune decat daewoo.
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
cronny a scris:Negociator o masina bine intretinuta la 200.000 km sa stii ca nu are probleme asa mari cum ne-a descris vladd.Am avut un tico care a facut taximetrie 5 ani si avea peste 200.000 de km si inca mergea bine adevarul e ca incepuse sa consume ulei dar nu avea problemele descrise de vladd asa ca eu cred ca masina aia cand o cumparase nu avea 70.000 ci 170.000.Tind sa cred ca opel face masini mai bune decat daewoo.
Si eu tind sa cred ca marca Opel e mai buna decat marca Daewoo. Dar dincolo de asta, nu prea am incredere intr-o masina care a rulat deja 200.000 de kilometri, indiferent ce marca e. Intre un Logan model 2008, cu 0 km. si un Mercedes vechi de cinci ani, cu 200.000 de kilometri la bord, eu as prefera Loganul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
si pana una alta nu i-a raspuns nimeni omului care se plange de buburuza lui. din ce am tot citit eu pe acolo problema nu o reprezinta masina ci tind sa cred ca mecanicii. din pacate la noi mai peste tot se fura diverse piese pt ca mai apoi sa te intorci tot la ei si sa "o repari" si in plus si mecanicii sunt "atotstiutori" si merg pe varianta "sa incercam asta poate merge, daca nu merge mai incercam si altceva". asa ca vladd nu mai merge in service de cartier si incearca sa gasesti un mecanic experimentat si in care sa ai si incredere.
p.s. experiente din astfel de service-uri am gramada dus masina pt tinichigerie in urma unei tamponari usoare, nu mai pornea motorul cand am fost sa o ridic. a 2-a intamplare - pornit greoi - 5 mecanici la un service "de renume" isi dau cu parerea - unul singur a fost sincer si a zis ca el nu stie, restul cu diverse probleme si logic gramada de bani - pan la urma am schimbat bateria si pornea fara probleme ... si tot asa si la fel ma gandeam ca masina are o gramada de bube.
p.s. experiente din astfel de service-uri am gramada dus masina pt tinichigerie in urma unei tamponari usoare, nu mai pornea motorul cand am fost sa o ridic. a 2-a intamplare - pornit greoi - 5 mecanici la un service "de renume" isi dau cu parerea - unul singur a fost sincer si a zis ca el nu stie, restul cu diverse probleme si logic gramada de bani - pan la urma am schimbat bateria si pornea fara probleme ... si tot asa si la fel ma gandeam ca masina are o gramada de bube.
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Tu glumesti sau te platesc cei de la Dacia ? Ai facut o comparatie, ai mers cu asa masini (una se vrea masina si una e OZN...).
Intre un Logan model 2008, cu 0 km. si un Mercedes vechi de cinci ani, cu 200.000 de kilometri la bord, eu as prefera Loganul
Tu glumesti sau te platesc cei de la Dacia ? Ai facut o comparatie, ai mers cu asa masini (una se vrea masina si una e OZN...).
Ai ghicit, ma platesc cei de la Dacia.
Cu o masina veche de cinci ani si cu 200.000 de km la bord n-as merge decat daca n-as avea incotro. Sau daca as participa eventual la raliul masinilor de epoca. Eu cand vad pe cate unul cu o masina uzata in ultimul hal, recuperata de prin parcurile de fiare vechi din Germania si pe care are pretentia s-o vanda in Romania, ma apuca rasul.